Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Pensie viagera pentru mamele cu 3 si mai mult de 3 copii", pagina 1

Facebook share
Pagina 1 din 2. Pagini: 1 2
Catalin TG (20 Ianuarie 2009, 16:23)
Tu gandesti cumva?
Aberatie mai mare nici ca nu am citit.
Pensie pe viata? Copilul cand face 18 ani devine major - nu mai e in intretinerea familiei dpv legal. Daca piranda naste la 15 ani, continua asa pana la 30 ani, si crapa la 80 ani, inseamna ca o platim timp de 65 de ani, doar pentru ca a contribuit la cresterea infractionalitatii in tara si chiar in lume?

Prin astfel de demersuri bagatelizati ideea de petitie! Sunteti ridicoli!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina (16 Iunie 2012, 15:34)
"tu gandesti cumva"?
DA, gandesc,!
Cred ca ati gresit petitia, aceasta nu se refera la o etnie. Dca nu stii si vad ca nu stii, pentru a obtine aceasta pensie ORICE FEMEIE va trebui sa aiba acte de identitate atat ea cat si copii ei.De restul se ocupa politia si jututia in caz de infractiune.Petitia este pentru MAME! a fi mama estecel mai minunat, mama este ea mai speciala fiinta!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anna (3 Decembrie 2015, 16:59)
Dar tu gindesti bine?!
Pe tine baiatule cine te-a crescut, nu o mama?! Daca nu, imi pare rau pentru tine...De ce esti impotriva la o pensie pentru mamele care si-au sacrificat timpul si cariera pentru acesti copii si nu I-a lasat povara pentru altii sau pentru stat sa-i creasca?! Se prea poate ca ei dupa ce au implinit 18 ani sa fie majori si sa nici nu le pese de mama lor si atunci aceasta pensie sa le fie de mare ajutor si sa nu ajunga pe drumuri. Personal consider ca aceasta pensie ar fi una dintre cele mai meritate pensii de catre mamele care si-au crescut cu drag copiii si au facut din ei oameni cu character si 7 ani de-acasa si nu infractori cum zici tu. Ma alatur de aceste semnaturi si va doresc success cu aceasta lege!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Elena (21 Februarie 2016, 11:12)
Asa e!
Mama a crescut sase copii,s-a sacrificat ani de zile, noi am fost singura ei priortate.Am fost adusi pe lume pt ca parintii mei au iubit ffffff mult copiii nu pt ca facem parte dintr-o anumita etnie. Am mare grija de mama mea dar sunt mame care dupa ani de sacrificii sunt lasate in voia sortii,pt acele mame sper ca aceasta lege sa fie aprobata.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (11 Aprilie 2016, 11:59)
Chiar daca isi ajuta parintii
Chiar daca isi ajuta mamele si le sustin material, asta nu inseamna ca ele nu trebuie sa primeasca pensia viagera. Aceasta pensie este UN DREPT AL LOR care, pe laga ca le sustine material, este menit sa le ONOREZE, SA RECUNOASCA PUBLIC APRECIEREA SI IN PLUS, REPREZINTA SI GRIJA STATULUI care are obligatii asumate prin CONSTITUTIA ROMANIEI! ajutorul pe care-l primesc de la copii, pensia de varsta, sau salariul mamelor cu multi copii, orice venit ala cesteia, NU TREBUIE SA ANULEZE ACEST DREPT CU TITU DE ONORARE!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 17:21)
Rerspect !
Tot respectul pentru mama dvs. Multe mame sunt ca si dansa, deaceea trebuie sa reobtinem acest drept, care le reda respectul pe care-l merita si dreptul la o batranete demna!
Multumesc pentru comentariu!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
viorica (8 Aprilie 2016, 09:51)
dar tu gandesti bine
voii cei ,ce nu stiti ce vorbiti in privinta, mamelor care sia sacrificat ani din viata pentru asi creste copiii cu multa dragoste .,pentru ca si voii la fel ati fost adusi pe lume tot prin mama voastra si asta inseamna ca nu va respectati mama .da merita cea mai mare pensie o femeie cu multi copii pentru ca acolo este vorba si de sanatatea mamei ,cred ca nu mai este la fel de sanatoasa pana cand asi creste 5 copiii asa ca va rog nu mai comentatii prosti.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 17:23)
Bine punctat !
Multumesc pentru comentariul dvs., bine punctat, este nevoie sa ne sustinem, sa fim unite!
Multumesc,
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ioana (1 Martie 2017, 10:11)
piranda naste iar tu ramai tot o rasista care umbreste pamantul gratis
Legea se refera la mamele care cresc copiii.si nu doar copii pirandelor sunt infractori! rasismul asta gratuit apatine acelor muieri, care ori nu au 3 copii, ori sunt barbati care nu au fost in stare de mai mult de un copil.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Catalin TG (20 Ianuarie 2009, 16:29)
Tu gandesti cumva? II
Scutire de impozite pentru intreaga familie?
Bunica paterna a avut 5 copii - e inca in viata. Deci ar trebui ca familiei bunicii, adica tatal meu, cei 4 frati ai lui, mama mea si sotiile acestor 4 frati, eu, cele doua surori ale mele, sotia mea, cumnatul meu, cei 7 veri, sotiile lor, si 3 nepoti majori ar trebui sa nu platim in veci impozit. Misto! Unde semnez? Cati or fi ca mine? Cine va mai plati impozite? Nu conteaza....vom trai cu toti din plodareala....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
doina (16 Iunie 2012, 15:52)
"tu gandesti umva II"
Solicitirea de neplata impozitelor este solicitata DOAR pentru familia initiala. Copii acestora trebuie sa aiba ei 3 sau mai mult de 3 copii, la randul lor, pentru a beneficia de neplata impozitelor. Toate aceste facilitati solicitate in petitie sunt solicitate penttu ajutorarea familiilor cu multi copii si pentru incurajarea natalitatii, deoarece poporul roman se afla in plina iarna demografica, adica este pe panta autodistrugerii prin avorturile multe si prin alte metode de control al sarcinii. Pntru a intelege mai multe despre iarna demografica puteti domeniul de specialitate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
raspuns pentru Catalin TG (22 Ianuarie 2009, 00:43)
tu gandesti cumva?
Pensia viagera este venitul exclusiv al mamei care a crescut personal copii nascuti, nu i-a lasat sa devina infractori. Va referiti probabil la conationalii nostrii tiganii. Corect, dar tineti cont de faptul ca ei nici nu-si inregistreaza copii nascuti, poate doar in urma acestei legi sa o faca si atunci vor intra si ei sub incidenta legilor Romaniei. F bine. ..ce este rau in a-i disciplina si aduce pe linia de plutire? Legea care exista deja, din vremea comunismului, dadea toate detaliile. Nu luau aceste ajutoare cele care nu-si cresteau si educau copii personal. Bunica dvs. ar fi avut aceste drepturi si le-ar fi meritat cu prisosinta, pentru ca nu a-ti mentionat ce venit personal are, mai precis ce pensie.
Scutirea de taxe se refera doar la familia mamei, in cazul dvs. la cea a bunicii, nu la familiile copiilor ei, adica acum sa fi avut 500 roni si sa fie scutita de taxe dansa si sotul dansii. Cred ca era foarte bine. Si mai adaugati, ca inca nu va costa nimic, si asistenta medicala gratuita de care ar fi beneficiat. Ce ar fi sa o intrebati si apoi sa vedeti daca merita sa semnati sau nu petitia? sau poate ii dati oportunitatea sa semneaze dansa? Dar cred ca este destul de clar explicat.
Repet legea a existat si mamele au beneficiar de ea, dar a fost pierduta intentionat, acoperita de diferite venituri de nimic.
Femeia care a nascut mai mult de 3 copii si si-i creste, fiind casnica, nu se mai poate incadra in societate decat foarte greu. Ea a ales meseria de mama, care nu prea este platita si singura avansare este in aceea de bunica, in care avantajul este ca nu mai are consumuri mari.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
pentru Catalin TG II (22 Ianuarie 2009, 00:52)
sper sa ceri parerea bunicii
Am recitit si am de adaugat ca aceste venituri, le-ar fi luat bunica dvs., in afara pensiei....daca o are. Daca este o pensie mare, foarte bine. Merita sa fie platita de stat pentru ca a nascut si crescut 5 copii care azi sunt oameni cu drept de vot.
Nu credeti ca merita mamele Romaniei sa traiasca demn la batranete? Nu cred ca ati auzit de IARNA DEMOGRAFICA. Este moartea unui popor prin imbatranire, prin avorturile excesive. Pana de curand eram nr. 1 la avorturi in Europa. Nici azi nu stam prea bine. Dar mamele despre care vorbim au inteles ca poporul roman este pe cale de disparitie. ele merita si recnostinta profunda, nu numai un venit sigur la batranete. Eu va multumesc pentru comentariu, chiar daca sunteti singurul din 68 de persoane care au semnat in cateva zile.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
viorel nita (26 Ianuarie 2009, 18:35)
din nefericire nu sunt de acord
apreciez eforturile femeii de a duce o sarcina si de a-si creste si educa copiii,insa sa fim seriosi o astfel de lege ar stimula probabil o crestere demografica nefondata si un fenomen prin care femeile ar fi stimulate catre meseria de "mama" in loc sa incerce sa se dezvolte in plan personal si profesional ceea ce consider o eroare in plus.
sa ai copii e un lucru exceptional sa mai iei si bani pt asta o viata intreaga nu mi se pare o idee valabila.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
doina (13 Februarie 2012, 13:03)
aveti dreptatea dvs.
Femeia tocmai la asta a fost chemata: sa fie mama, aceasta este "meseria de baza" a femeii de la creatie, sau ar trebui sa fie iar! Feministele din trecut au luptat pentru drepturile egale cu barbatii si si-au dat seama in 50 de ani ca au gresit grav. Asta a dus la distrugerea familiilor, la un libertinaj distructiv in relatii, la lipsa de respect si de responsabilitate reciproca din partea partenerilor (indiferent de sex, pentru ca si barbatii sunt abandonati si/sau devin "mame" pentru copii rezultati din relatie). Acum este in functiune legea paternitatii, de care multi barbati fac uz cu cea mai mare placere si sunt platiti pentru ca stau cu copii lor acasa. Am propus pensia viagera pentru tatii vaduvi. Tatii sunt baza echilibrului si stabilitatii in familie Realitatea pentru care sustinem maternitatea este ca poporul roman se afla in plina iarna demografica, este imbatranit, intr-o autodistrugere sigura, un popor fara trecut, deci fara viitor, un popor care se tinde sa devina o populatie de consum, de mall, fara valori si fara principii, usor de manipulat. Femeile care au inteles sa-si lase copii sa traiasca nu vor salva natiunea noastra, daca nu sunt sustinute asa cum spuneati, de catre societate. Sa ia bani o viata intreaga este valabil daca au nascut, crescut si educat mai mult de 3 cetateni cu drept de vot, nu credeti? este cazul sa se recunoasca aceste drepturi la fel ca in toate celelalte tari civilizate. Este necesara o noua "revolutie demografica". Un sociolog spunea saptamana trecuta pe un post de tv. ca, daca fiecare romanca ar naste de acum 2 copii, ne trebuiesc 70 de ani sa ne revenim. Ce mai ziceti de asta? Va multumim pentru sinceritate. Cautati statistici despre avort si demografie, despre ce este iarna demografica si sper sa va schimbati opinia si sa ne sustineti dand lincul si prietenilor, rudelor, cunostintelor, colegilor de servici. Acum este mai rapida obtinerea de voturi. Mai avem o petitie : 06048049 care este pentru un monument in memoria unui popor avortat: mai mult de 22 milioane. Apropos: populatia Romaniei este astazi egala cu cea din 1966...?!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Strimbu (17 Ianuarie 2009, 09:54)
Este firesc ca mamele care au nascut si crescut...
Este firesc ca mamele care au nascut si crescut mai mult de trei copii sa fie recompensate in acest fel. Ele sunt mamele care s-au jertfit pe ele insele, nu a fost si nu este usor sa cresti multi copii in Romania.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
doina (13 Februarie 2012, 12:39)
adevarat
Va multumim pentru comentariu si va rugam sa ne sustineti prin trimiterea lincului si rudelor, prietenilor, cunostintelor dvs., deoarece avem nevoie sa declansam acest proiect de lege. Aceste mame sunt din ce in ce mai sarace, singure, abandonate, vara nici un venit. Ele sunt multe, acum batrane, su chiar dacasunt tinere, nu au muncit si nu au nici un venit. Ori au copii care au plecat in strainatate si o duc si ei greu, ori sunt in tara si o duc si mai greu, ori pur si simplu nu pot sa-si ajute parintii. Legea tocmai de dependenta de alte persoane ar trebi sa le fereasca. Ele trebuie sa aiba un venit sigur care sa le confere demnitate. Oricum mamele care nu au facut avort ci au nascut si crescut copii, merita tot respectul. Avem si o petitie pentru un monument in memoria unui popor avortat (06048049). Te rog sa faci lobby si pentru acest link, daca vrei. Multumim si Domnul sa te binecuvanteze.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
doina (13 Februarie 2012, 12:41)
scuze
Ultima propozitie este la persoana I. Scuze, nu este din lipsa de respect, ci din obisnuinta, eu raspunzand mult tinerilor, am gresit. Cu respect, Doina Constantinescu
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gaby (13 Ianuarie 2013, 13:46)
replica
am 10 copii 5 sint angajati in tara , 2 in strainatate , conform unor declaratii oficiale 1 angajat sustine un numar de pensionari . o tara ca romania poate hrani 50 milioane de locuitori , noi mai avem doar vreo 19 , si depopularea continua sub presiuni din afara , olanda este sub ape , anglia se gindeste de mult la un tsunami , printul charles spune ca ar avea radacini dacice , un politician din moldova sovietica vine cu ideia desfiintarii statului roman , nationalitatile conlocuitoare vor regionalizare noi aruncam pruncii la canal . dupa dumneavoastra domnilor cum vedeti viitorul ? astept raspunsul dumneavoastra .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 17:30)
Sper sa cititi rapsunsul
Foarte adevarat, tocmai deaceea, aceasta pensie viagera, urmareste, pe laga redarea respectului si demnitatii in viitor, tutror mamelor umilite azi, dar si crestera natalitatii in Romania, care se afla in IARNA DEMOGRAFICA, ADICA PE CALE DE DISPARITIE, IREVERSIBIL, daca nu se va reface echilibrul prin nastera copiilor. Nu mai vorbim de pacatul care inseamna ucidera pruncilor ne/nascuti, asa cum stim sa inca se procedeaza! nimic nu justifica avortul intr-o tara democratica si dezvoltata cum este ROMANIA: una dintre cele mai dezvoltate din Europa, cu valori morale si crestine, inca sanatoase!
Multumesc pentru comentariu! distribuiti si ajutati sa se afle de acest drept pe care vrem sa-l recuperam, multe mame nici nu stiu ca luptam pentru aceasta pensie!
Multumesc pentru comentariu!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
vizitiu zinica DEVA -HD (5 Septembrie 2009, 09:51)
AM CRESCUT 4COPIII TOTI CU STUDII SUPERIOARE...
AM CRESCUT 4COPIII TOTI CU STUDII SUPERIOARE VARSTA LOR ESTE 27 ANI BAIATUL.20 ANI FETELE CEL PUTIN PENTRU FETE NU MA AJUTAT STATUL CU NIMIC DESI AFOST PERIOADA CAND VENEAU AJUTOARE DIN TOATA LUMEA DUPA CELE 90 ZILE DE CONCEDIU PTR COPIII AM INCEPUT SCHIMBURI DE NOAPTE .DESI AM FACUT INSCRIS LA ministerul sanatatii din vremea ACEIA RASPUNSUL A FOST CRESA SAPTAMANALA S-AU INGRIJIREA COPILULUI PANA LA 7ANI FARA PLATA.CUM AS FI PUTUT SA-MI LAS TREI COPIII SAPTAMANAL LA VARSTA DE DOAR TREI LUNI.IN TOATA LUMEA SE DA PENSIE VIAGERA PENTRU MAME CU MULTI COPII
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 17:34)
Felicitari!
Multe mame au reusit sa-si creasca copii, sacrificandu-se in schimburi de noapte, sau in schimburi cu sotul. Asa este, meritati tot respectul. Cunosc familie cu 11 copii, in care TOTI au studii superioare, cunosc minim o limba straina si un instrument muzical!
Spuneti cat mai multor mame despre pensia viagera, multe nici nu stiu ca luptam pentru ea, distribuiti petitia si rugati-va sa se aplice legea! mai am 5000 de semnaturi pe suport de hartie, sub forma de cereri. Intrati pe pagina mea de facebook, pe privat, va astept cu orice va pot lamuri.
Multumesc !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ROXANA (3 Iulie 2014, 12:17)
VORBE....
DACA VREI POTI SA FACI SI 10 COPIII DAR NU ASTEPTA SA DEVINA O POVARA PENTRU SOCIETATE. TOTI NE DORIM COPII DAR INAINTE GANDESTE DACA POTI SA IL AJUTI SA DEVINA OM...NU UN ASISTAT SOCIAL. TRAIM VREMURI GRELE DACA NU ITI PERMITI COPII NU II FACI...e o lege a Ratiunii. de asta suntem oameni se presupune ca avem ratiune. fiecare mama isi doreste ca copilul ei sa devina cineva...asta e rolul mamei nu de a face nu nr....de copii.E usor sa-i faci....greu sa-i ajuti sa devina OAMENI
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mia (4 August 2016, 08:41)
pt Roxana
E nefondata afirmatia ca acesti copii devin o povara pt societate! Studiaza cu atentie familiile de romani cu mai multi copii .... paradoxal aproape niciunul nu e neinstruit- au chiar cu facultati- si sunt incadrati, platesc prin asigurarile lor pensia noastra a celor care am iesit din campul muncii. Daca alte femei au ales sa-si traiasca viata frumos si lejer langa sot, o mama care a crescut atatia copii n-a dormit nopti, n-a avut concedii si libertate personala, bucuria ei a fost sa vada copiii sanatosi si ca invata bine! Iar cum a trebuit sa mai faca si intrerupere din campul muncii,sa ai acum o pensie de nimic , cu care nu te poti intretine,acesta pensie viagera i-ar mai indulci un pic, batranetea
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 17:38)
VORBE...
Nu va pot da dreptate! atingeti cu totul alt subiect: aici este vorba despre MAMELE CU MULTI COPII, nu despre cele care nu au si ar trebui sa-i faca determinate de noi! Nu sugeram sa faca nimeni copii peste puterile proprii! nu este vorba de asistatii sociali, cu toate ca acestia exista, dar sunt in grija statului. Orice stad demiocratic si de drept are OBLIGATIA CONSTITUTIONALA sa poarte de grija cetatenilor! cititi Constitutia si veti vedea despre ce vorbim! acele mame care nu-si fac datoria, nu vor primi aceasta pensie, este vorba tocmai despre cele care si-o fac si este UNB DREPT, DAT PRIN LEGE NEABROGATA, DOAR CA NU SE MAI APLICA! DREPTUL EXISTA, NOI DOAR IL CEREM SA NE FIE REDAT!
Multumedc, pentru comentariu!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cineva (28 Octombrie 2014, 13:20)
despre copii
eu nu sunt nici tiganca(si daca as fi nu ar fi un delict),dar am dat societatii 9(noua)oameni educati cu licente in diverse domenii,care muncesc platesc taxe onorabil ca cetateni demni de care sunt mandra,dar eu am ramas cu o licenta pe care n-o mai pot folosi .e prea tarziu sa mai pot lucra.ceausescu mi-a dat 20 de lei in semn de respect cand traia,vreau sa stiu cine si de ce mi-a retras acest drept?pana la urma e vorba de demnitate si respect,exlcuzand o categorie care se suprapune peste o astfel de situatie.e vb de dreptul la viata care e sacru.credetoi ca de asta e romania saraca?scuze pt ortografie si gramatica.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina (27 Octombrie 2015, 17:22)
Initiatoarea petitiei
Doamna, cei care ne-au luat drepturile, ne-au luat dreptul la demnitate, la sanatate si la chiar la viata. Astea sunt drepturi consfintite in Constituti. Va dau doar art. 16, 22 si 47. Nu sunt singurele, dar sunt elocvente. Avem aceste drepturi, nu sunt abrogate doar ca NU SE APLICA ! asta e problema: legea este, dar nu se aplica!!!!! semnati si dati mai departe altor si persoane. Daca vedeti acest raspuns, inseamna ca va intereseaza. CONSTITUTIA SI LEGEA SE INCALCA, ACOLO ESTE DREPTUL NOSTRU !!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cecilia (2 Iunie 2016, 12:33)
despre pensie
ceausescu a dat 400 de lei pt. mame care aveau de la 3 copii
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 17:40)
Este aceeasi lege
Este aceeasti lege, data de Ceausesc, neabrogata, dar care nu se mai aplica!
Este un drept pe care-l avem si vrem sa-l REOBTINEM!!
Multumec,
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gaby (11 Ianuarie 2015, 10:37)
fapte nu comentarii
asa este la noi , se vorbeste mult si se infaptuieste putin . persoana care a luat aceasta initiativa nu mai da nici un semn de viata . comentarii si initiativa nimic , deci sansele sint 0 .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 17:43)
Corect
Aveti dreptate, ar fi trebuit sa raspund comentariilor, dar nu am avut nici eu experienta necesara atunci.
Imi cer scuzele de rigoare si raspund intrebarilor si aici si pe adresa mea de facebook, sunt doua adrese pe numele Doina Constantinescu (pensia viager). Va astept cu inbtrebari in privat, multumesc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mariana naghi (7 Februarie 2015, 13:24)
pensie viagera
CEAUSESCU DADEA BANI MAMELOR CU MAI MULTI COPII,ASTIA ....FURA TOT NU LE AJUNGE LOR
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
BANUC VERONICA (1 Mai 2016, 19:09)
PENSIA VIAGERA
CEAUSESCU A DAT UN AJUTOR MAMELOR CU MAI MULTI COPII,MAMA MEA AVEA TITLUL DE MAMA EROINA LA 8 COPII,DAR HOTII DE DUPA REVOLUTIE NU I-AU MAI DAT NIMIC.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 17:45)
Aceeasi lege, aceleasi drepturi!
Asa este, legea nu este abrogata, dar in toti acesti ani nu s-a mai aplicat. Asta incercam si noi sa face: sa reobtimen acest drept la demnitate, la o viata mai buna, pentru toate mamele cu multi copii, dar si la diploma de MAMA EROINA CU MEDALIE, PENTRU CELE CARE SE INCADREAZA!
Multumesc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Loredana (20 Februarie 2015, 18:18)
dezamagire
Eu am 38 de ani si patru copii de 4,5,10 si 14 ani.Pe toti copiii mi i-am dorit i-am nascut casatorita fiind dar nu ma gandeam niciodata ca o sa fie asa greu sa ma pot ocupa de ei.....sunt o mama buna,cei mari invata foarte bine,sunt copii cu bun simt iar cei mici sunt la gradinita cu program prelungit.Acum m-am hotarat sa renunt la serviciu,sa las greul pe umerii sotului....trebuie sa fiu MAMA prezenta in viata copiilor mei.Am devenit niste sclavi ai societatii...zic sclavi pentru ca muncim cate 10-12 ore pe zi pentru un salariu de mizerie si ne neglijam familia,care e mai importanta decat orice.Dupa fiecare tur de alegeri sau inainte se propun o gramada de legi de marire a salariilor,a alocatiilor,de neplata a impozitelor pentru familiile numeroase...etc,si nu se face,de fapt,nimic.Si mai are statul pretentia sa creasca natalitatea?!?Am scris pentru ca sunt dezamagita ca traiesc intr-o tara nedreapta cu oamenii de rand(taranul si muncitorul) si nu vreau sa-mi pierd speranta,totusi,la un viitor mai bun pentru copiii nostri.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 17:55)
Luptati alaturi de noi!
Pe undeva aceeasi dezamagire si nu numai, m-a determinat si pe mine sa fac aceasta petitie, dar si lupta pentru viata mamelor umilite, necajite, care duc o viata plina de lipsuri si nedreptate! mule dintre ele, cunoscute personal, m-au rugat sa fac ceea ce astazi insumeaza aproape 6000 de semnaturi si inseamna reabilitarea lor din punct de vedere material si spiritual. Mamele cu multi copii nu pot sa munceasca fara sa-si neglijeze intr-o oarecare masura, familia, copii. Deaceea multe au renuntat la serviciu si au ramas acasa langa ei, sacrificandu-se personal, tocmai pentru a le da o educatie buna! cunosc familii cu mai mult de 10 copii, toti cu studii superioare, vorbitori de limbi straine, cunoscatori de instrumente muzicale. Cunosc si familii cu un copil care nu au reusit niciunfel de performante !
Multumesc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
PAUL EMIL (19 Ianuarie 2009, 10:23)
SUnt casatorit si avem 4 copii. Este foarte bine...
SUnt casatorit si avem 4 copii. Este foarte bine venita initiativa pentru ca fara sustinerea mamelor, acum, si in viitor pentru ca de ele, de mame, depindem toti, inclusiv financiar.
Succes.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 17:56)
Multumim
Aprecierea unui tata este binevenita, va multumesc!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
PAUL EMIL (19 Ianuarie 2009, 10:23)
SUnt casatorit si avem 4 copii. Este foarte bine...
SUnt casatorit si avem 4 copii. Este foarte bine venita initiativa pentru ca fara sustinerea mamelor, acum, si in viitor pentru ca de ele, de mame, depindem toti, inclusiv financiar.
Succes.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
sfreja irina (7 Martie 2015, 21:42)
f buna petitia
sper sa se aprobe,este necesara.......trebuie sa luptam pt a ajuta mamele.......
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anamaria (22 Martie 2015, 22:02)
pensionare
Am 51ani si am nascut si am si crescut 4 copii.La pensionare se considera,deci la ce virsta pot sa ma pensionez?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 17:59)
Pensionare
Ar trebui sa iesiti cu 2 ani mai devreme decat vasta ceruta! dar, nu se aplica legea in toate orasele Romaniei, eu in Bucuresti nu am beneficiat de aceasta reducere de 2 ani. Mergeti si intrebati din timp. Cereti raspuns scris, cu nr de inregistrare, pentru ca sa va puteti recupera drepturile materiale, in caz ca nu vi se acorda cei 2 ani.
Multumesc,
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CHIROIANU ELISABETA (29 Aprilie 2015, 15:03)
pensia viagera pentru mame care au nascut mai multi copii
Tot ce ati comentat mai sus este eronat. Trebuie sa tineti cont ca mamele care au nascut mai mult de 3 copii erau OBLIGATE sa nasca 4 copii, dupa care li se dadea dreptul sa faca chiuretaj. Atunci nu exista posibilitatea procurarii medicamentelor sau sau altor metode contraceptionale. Legea care ar trebui sa se dea astazi ar trebui sa ne redea dreptul pe care insusi Ceausescu a considerat ca este drept sa ni se acorde pentru efortul de a munci si a creste acesti copii. Nu sunt de acord ca acest drept sa-l primeasca mamele care au nascut pe banda rulanta dupa l989 cand au dreptul sa-si planifice cati copii sa faca, avand dreptul de intrerupere de sarcina. Mai mult, as propune ca mamele care nasc si-si abandoneaza copiii in spitale sau maternitati sa primeasca pedepse , daca nu cu inchisoare, macar cu munca in folosul comunitatii. Asa cum veteranilor de razboi, refugiatilor li s-au recunoscut sacrificiile pe care le-au facut pt. tara, asa statul sa se gandeasca ca o mama cu 4 copii (cat era norma) nu a avut viata personala si viata si-a consumat-o intre serviciu - 8-1o ore, munca in gospodarie si somn. In schimb se acorda ajutor social de 4.ooo.ooo tuturor leneselor care au stat acasa ,au muncit 2-3 ani si acum se plang ca nu au venituri suficiente. Trebuiau sa munceasca 35 de ani ca mine. Acest mod de a ajuta social astfel de persoane este gresit si discriminatoriu. Pentru pensia mea de 8.400.000 am muncit 35 de ani si am crescut 5 copii. Cineva care se pricepe mai mult la manuirea calculatorului ar trebui sa reinitieze aceasta petitie si sa promoveze aceasta cerere de restabilire a drepturilor acestor mame. Va multumesc !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 18:18)
Aceeasi lege!
Este aceeasi lege, cea la care ma refer! este dureros ca o femeie sa comenteze ceea ce comentati dvs. Femeile care nasc acum, nemaifiind "obligate" sa faca un nr de 4 copii ca sa aiba dreptul la avort, cred ca merita tot atat de mult ca si dvs., care ati facut 4 copii fara a va oblige nimeni. Mamele care azi primesc ajutor sa stea sa-si cresca copii, care au dreptul la avort si nu-l fac, care fac copii fara a fi presate de stat, ca noi, cred ca au aceleasi drepturi, ele traiesc in alte vremuri, noi am trait in alte vremuri.
Daca nu vom fi unite, lasam loc discutiilor inutile, cum ar fi sa comenteze cineva ca nu prea ati stat pe acasa, daca aveti 35 de ani de munca, nu? dar, noi cele mai in varsta stim ca nu este asa, pentru ca atunci se putea sa-ti duci copii la cresa sau gradinita saptamnala sau cu program prelungit si nimeni nu considera ca nu te intereseaza copilul, ci ca vrei sa muncesti sa construiesti socialismul si Romania, se muncea si sambata si duminica...gresesc? am muncit ca si dvs. si am 4 copii, crescuti in cresa si gradinita, la toate formele, erau in curtea fabricii, pentru ca trebuia sa muncesc.
Multumesc de comentariu, mai ales pentru asemanarea cu veteranii de razboi, penru ca si eu cred ca, mamele care nasc copii multi sunt niste eroine, care lupta intr-un razboi spiritual dus impotriva copiilor, care inseamna viitorul poporului roman, si asa aflat in IARNA DEMOGRAFICA, adica pe cale de disparitie. Deaceea, mamele de azi, care inteleg sa asigure viitorul existentei poporului roman, pot fi asemuite cu niste eroine, lafel ca si cele dinainte de '89, care s-au sacrificat enorm!
Aceasta petitie urmareste cresterea demografiei, altfel, mame ca dvs., care au muncit sa poata avea o pensie de varsta, suficienta, nu vor avea deloc, pentru ca nu va fi cine sa munceasca pentru ca statul sa v-o poata plati.
Va astept pe oricare pagina de facebook Doina Constantinescu (pensia viagera), in privat, daca doriti sa discutam.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
maria (14 Mai 2015, 11:28)
reactivarea pensiei viagere pentru mamele cu multi copii
Se pare ca foarte putini se opun si aceea sunt rauvoitori care precis nu stiu ce inseamna sa cresti macar un copil daramite mai mult de doi copii. Cei care acum sunt tineri vor dorii pensii dar nu vor avea cine sa le plateasca chiar daca vor participa la un fond particular de pensii. Daca nu intelegem ca PIBul nu se face singur suntem pierduti . Aceste mame nu cersesc este dreptul lor . Stiti cate nevoi are o astfel de femeie care pe vremea lui Ceausescu isi risca viata si sanatatea . Ganditi bine si nu mai faceti afirmatii rautacioase . Si tiganii sunt oameni daca vrei sa ai o popukatie sanatoasa din toate punctele de vedere trebuie sa-i oferi conditii si siguranta. Bunastarea genereaza civilizatie si reduce infractionalitatea. Stiti oare cati oameni prefera inchisoarea pentru ca nu casa loc de munca si nici ce manca? Sa luptam pentru ractivarea acestei legi. Erau considerate eroine nu jignite ca pana acum toti vom imbatranii . Este mai constructiv sa ne respectam nu sa ne jignim. Cei care jignesc se autoizoleaza si sunt foarte putini slava Domnului.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 18:23)
Multumesc !
Meritati multumirile mele, pentru felul diplomat si civilizat in care ati comentat. Va rog sa vorbiti cu orice mama pe care o intalniti, distribuit cat puteti de des petitia, pentru ca avem putere si in unitate suntem desavarsite!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
maria (6 Decembrie 2015, 16:51)
copii
Pentru dna Doina. Sant de acord cu dstra pentru a ne recupera acest drept acordat de Ceases u ptr mamele cu 3 sau mai multi copii. Este un drept legitim e care l-am avut in a umite conditii si in vremuri care. nu-ti permiteau alta solutie. Acest este un drept al mamelor care au crecut mai multi copii pana la varsta de sa sunem de 18 ani. As dori sa ma alatur dstra in acst demers si sa n recuperam dreptl nostru legitim dat printr-lege aprobata la acea vreme de Comitetul central ehivalent in zilele noastre Parlamentului. Poate acasta lege pobata sa conduca la crezterea natalitatii in Romani. Pentru cei care au o alta opinie sa-si rezerve dreptul de a nu comenta pentru c nu cunosc f. Multi dintre ei realitatea. Adres de mail mariacojocariu20@yahoo.com. astept raspuns
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 18:25)
Multumesc !
Cred ca deja am luat legatura cu dvw., Sunt multe mame care s-au oferit sa le ajute pe cele care nu stui sau nu pot sa semneze petitia. Puteti sa adunati cereri, cu numele mamei, nr de copii si numele lor, fara CNP, cu un nr de telefon, pentru cele care nu au adresa de e-mail.
Va multumesc,
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
voinea irina (19 Ianuarie 2016, 12:37)
pensie viagera
buna ziua. Nu vad de ce atata rautate. eu am 4 copii iar cel mai mic are handicap. oare este suficient sa cresti macar unu cu 450 ron care ii primesc pt crestere copil cu handicap? Oare nu meritam aceasta pensie la cat ne chinuim sa-i crestem? numai cine nu are copii nu intelege
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 18:34)
IMI PARE RAU
Sunt onorata sa cunosc o mama ca dvs., care nu face din greul ei un motiv de a se victimiza, ci dovedeste ca este o mama puternica, va felicit si va multumesc pentru comentariul dvs., plin de bun simt si modestie!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Maria (16 Februarie 2016, 15:02)
este o datorie
Nu uitati ca toti aveti mame. Femeile care au nascut 3 sau mai multi copii nu au putut avea o cariera asa cum a avut o femeie care nu a nascut. De aici probleme cu anii de vechime, cu pensia mica, asadar ar fi un ajutor datorat femeilor care chiar au crescut copii, care la randul lor vor face copii pentru ca asa au vazut in familie. Au dat societatii copii care acum muncesc, platesc taxe. Ar fi o masura reparatorie, pentru mamele voastre, ale noastre, nu cred ca cineva neaga ca mamele chiar merita.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 18:41)
Este o datorie
Asa am simtit si eu cand am facut aceasta petitie, este o datorie pe care o avem noi fata de noi insene dar si statul fata de noi, care suntem mamele DIASPOREI, atat de ravnita de politicieni, pentru voturile de care au nevoie! copii nostri, stau departe si avem inimile frante, ei acolo, noi aici! alt pret platita de noi, doar noi stim cum! copii nostrii platesc taxe, asa este si au drept la vot, vot pe care toti il vor in ajun de alegeri, deaceea trebuie sa ne asiguram cu semnaturile noastre, ca nu va fi o lege electorala, ci una de redare a demnitatii si de repunere in drepturi pentru mamele cu multi copii. Copii mamelor de dinainte de '89, au ridicat tara in anii trecuti prin banii care intrau in diverse valute, in timp ce noi nu-i vedeam cu anii. MERITAM ACEASTA REPARATIE!! mamele de acum vor fi cei care vor sustine, prin copii lor, in viitor, pensiile celor care acum nu pea sunt deacord cu noi, deci MERITA ACEST DREPT !!
Va multumesc pentru sustinere!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
toma (16 Februarie 2016, 19:01)
pensie viagera
De ce sa nu primeasca pensia ai tatii?Daca tot stau acasa in concediu parental?Este o alta fumigena a PSD-ului disperat dupa putere.Este o mare aberatie.Propun sa fie numita pensia Parpanghel&Piranda.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 18:51)
ironie
Ba da, noi am propus sa primeasca si tatii care au grija si isi cresc copii singuri, daca sotia a decedat, sau a plecat si s-a recasatorit in strainatate, cum s-a intamplat in ultimii ani! Este corect!
Va multumesc pentru timpul acordat si pentru ca ne-ati citit petitia!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Camelia (16 Februarie 2016, 19:54)
Pensia viagera .Sustin legea
Am crescut 3 copii s au integrat in societate sustin legea guvernantii ne au luat dupa revolutie indemnizatia pentru mamele cu mai multi copii
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 18:54)
Sustineti
Sustineti si ajutati prin distribuire, prin a face cunoscuta petitia cat mai multor mame care nici nu stiu de aceasta petitie. In unitate suntem puternice si in numarul de semnaturi, ca sa nu fie o lege electorala, cu una stabila si deneabrogat!
Multumesc!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mihai (17 Februarie 2016, 13:56)
Drumul spre lumea a 3-a
Nu zic ca o mama care creste cel putin 3 copii nu trebuie sa fie recompensata, dar voi ganditi cand propuneti o prostie ca cea cu pensia viagera???

Pai in loc sa ne dezvoltam, ce facem? Ne indreptam spre modelul african: saracie si o gramada de copii.
Aveti idee cati cetateni din aceasta tara traiesc din alocatia copiilor? Dar sa le mai dai si un venit suplimentar, nu cumva numarul lor va creste? Si tara asta cum sa se mai dezvolte? Prin plata de ajutoare sociale, pensii, alocatii, etc. din ce in ce mai multe si oameni de la care sa nu mai ai ce impozit sa iei pentru ca prefera sa bea banii din astfel de ajutoare

In plus pentru ce se promoveaza prostia cu cresterea populatiei? Nu ajunge actuala rata a somajului? Nu e suficient ca exista foarte multi tineri care nu au loc de munca? Hai sa incurajam mamele care fac copii multi, pentru ca atunci cand vor ajunge la 18-20 de ani, fiicele acestora, in contextul unui numar mic de locuri de munca raportat la populatie, sa se apuce de "meseria" de mama.

Sunteti mame atate de bune incat va ganditi la voi acum sa primiti un venit suplimentar, dar nu va ganditi ce impact ar avea asupra viitorului copiilor vostrii.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Adela R. (24 Martie 2016, 19:37)
sa gandim logic
Mihai, dupa cum gandesti esti un pusti care nu vede mai mult de lungul nasului. Gandeste-te ca in tara noastra, ca si in celelalte tari UE, natalitatea e in continua scadere iar speranta de viata e in crestere datorita conditiilo bune de trai ceea ce va duce la scaderea numarului de locuitori dar si la imbatranirea populatiei. Tinerii nu vor mai fi suficienti ca sa ocupe necesarul locurilor de munca iar batranii vor fi suficienti dar vor fi inactivi. Solutia pe termen lung ar fi ca femeile sa nasca multi copii. Dar cum sa nasca si sa creasca multi copii daca se mai duc si la serviciu? Ca nu poti sa le faci pe amandoua: sa cresti copii si sa muncesti in acelasi timp ca sa ai bani de trai. Deci solutia ar fi simpla: Statul ar trebui sa plateasca memelor pentru munca depusa in cresterea copiilor lor o pensie viagera . Mamele trebuiesc platite ca si asistentii maternali care cresc copiii dati in plasament. Asa vor fi stimulate sa faca copii, sa-i creasca si sa nu mai fie nevoie de alt job ca sa-i intretina.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 18:55)
Multumesc !
Va multumesc pentru comentariu si sustinere! distribuiti si faceti cunoscuta petitia si astfel vom reusi ceea ce trebuie sa facem pentru aceste mame!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Erika (17 August 2016, 22:57)
copii si beneficii
In primul rand nu se poate trai din alocatie in Romania. Un copil nu poate supravietui doar cu 84 de lei pe luna. Nici o mama constienta nu se bazeaza pe asta cand decide sa aiba un copil. Familiile care vor sa aiba mai multi copii vor avea mai multi copii chiar daca mamele au pensie, chiar daca nu. Eu am o fiica, dar nu mai doresc sa am alti copii, indiferent ce pensie mi-ar da statul. Voi avea pensia calculata dupa anii de munca. Muncesc si voi munci cat voi putea. Iubesc copii, dar pur si simplu nu mai doresc sa trec printr-o nastere dificila. Dar mama, care a crescut 3 copii, fiind si vaduva pe deasupra, si neputand sa lucreze mult din motive de sanatate, cred ca merita aceasta pensie, pentru ca a crescut 3 copii care astazi contribuie la bugetul statului.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 19:02)
Va multumesc!
Va multumesc pentru sustinere. O mama este mama, indiferent cati copii are, aici este vorba doar de o reparatie, de primirea unui drept sistat, acordat printr-o lege neabrogata, dar care nu se aplica, o lege care este nerespectata!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CRISTEA DELIA (17 Februarie 2016, 16:40)
sunt super de acord
AM si eu 4 copii mici si am lucrat inainte ca economista am terminat o facultate dar stiu sigur ca greu as putea sa ma intorc la munca neavand cu cine lasa ingrija copii avand bunicii foarte in varsta ,m-as bucura enorm sa se votee legea
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
eu (17 Februarie 2016, 16:53)
ptr mame
Ar fi un proiect foarte bun avand in vedere ca eu ma aflu in aceasta situatie am 4 copii unul de 4 ani jumate ,unul de 3 ani unul de 2 ani si respectiv 3 luni cel mic as fi super multumita sa pot sa ii cresc linistita caci la un servici nu cred ca mai sm vreo sansa
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Adrian (17 Februarie 2016, 23:08)
Aveti handicap mintal ?
Te-am pus eu sa-i faci ? Ti-am tras-o eu ? Pentru ce sa iei bani de la mine ? Fa 10 , fa 100 dar mergi si lucra sa le dai tu ce le trebuie. Bine ca stii sa torni puradei.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 19:05)
educatia
Educatia spune mult!
Nu luam bani de la nimeni !! este un drept al nostru, care a fost dat printr-o lege neabrogata, care nu se aplica si pe care-l vrem. Nu va implica in nici un fel si cu atat mai putin va da dreptul sa ne jigniti!
Va multumesc ca ati citit si v-ati rupt din timpul dvs. sa ne dati replica, pacat ca este atat de nelalocul ei.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 19:08)
sa va traiasca
Sa fiti mandra ca aveti acesti copii, sa va traiasca! cred cu tarie ca legea se va apolica anul care vine, tinand cont ca vin sarbatorile de iarna si nu se prea munceste in guvern... Veti putea sta acasa sa va cresteti copii, asa cum este normal, fara sa va simtiti vinovata sa va cumparati ceva pentru uz persona din banii alocati lorl. Pentru asta este pensia aceasta: pentru mama care are si ea nevoile ei pesonale, dar nu se indura sa cheltuie si pentru ea, se lasa mereu la urma si in general, renunta!
Va multumesc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Adrian (17 Februarie 2016, 23:06)
Aveti handicap mintal ?
Pensii pentru tigani ? Ba sunteti HANDICAPATI ? Nu platim destul pentru toate leprele care stau pe somaj, ajutoare sociale si puscariasilor ? Cu oameni ca astia vesnic nu poti face nimic din tara asta .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Rodica (18 Februarie 2016, 13:29)
Bună inițiativă pentru pensia viageră
Bună ziua! Eu am 3 copii de 28, 20,15; pe toti trei, i-am crescut singură de când cea mică avea un an și câteva luni. Tatăl lor, părăsindu-ne. Am reușit să îi trimit la școală, iar astăzi sunt exempluri pozitive pentru mulți tineri. Nu îmi este rusine cu ei, în această societate românească... Scriind aceste rânduri, nu vreau să fiu crezută că cerșesc această pensie viageră, dar cel mai frumos lucru pe acest pământ este să fi mamă, în cazul meu și ,,tată''. Este bună această inițiativă, că s-au gândit și la familiile, ce au de la trei copii în sus. Iar ideea, ca și tăticii, care își cresc copiii singuri, să primească și ei, că o merită. Vă doresc tot binele din lume, și multă sănătate! O zi frumoasă în continuare!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ina (22 Octombrie 2016, 12:52)
pentru ca esti mama
Pensia sa o primesti de la cei pentru care esti mama. Nu te astepta eu si ceilalti oameni din campul muncii sa te plateasca pe tine. Sunt mame are au plecat la munca in strainatate sa poata sa-si intretina copiii. Sunt tineri ce pleaca in lumea intreaga sa-si asigure existenta, iar voi asteptati bani nemunciti. Statul are obligatia sa plateasca salarii si pensii pentru cei ce au muncit si mai corect ar fi ca statul sa creeze locuri de munca, sa educe tineri sa munceasca. De ce se incurajeaza cresterea populatiei nefondat? Inainte de a da nastere unui copil, ma uit daca am casa, daca am cu ce sa-l cresc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 19:59)
Nu este asa!
Nu cerem si nu asteptam nimic de la ceilalti, deca respect si consideratie!
Aceasta este o lege dat inaine de '89, care nu este abrogata, dar nu se aplica! noi ne cerem un drept dat de stat, nu de dvs.
Cresterea populatiei nu se incurajaza nefondat, se incurajaza intemeiat in primul rand de faptu;l ca Romania este in IARNA DEMOGRAFICA ADICA VA DISPAREA CU DESAVARSIRE SI IREMEDIABIL, IN DAUA DECENII, POATE TREI. , iar dvs. ar trebui s stiti ca pensiile se asigura de populata care munceste, deci daca nu sunt mamele acestea, Romania nu va mai putea sustine pensionarii! chiar dvs., care munciti azi, fara copii facuti de aceste mame, nu veti avea pensie!
Multumesc de comentariu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 20:01)
Multumesc !
Va multumesc pentru frumoasa apreciere, care vine din partea unei mame incercata de viata, dar care in loc sa se umple de rautate, e plina ochi de bunatate si altruism!
Cu respect,
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Puriciuc Vica (22 Februarie 2016, 07:43)
rusine pentru parlamentari care au luat pensii speciale ;nu mamelor care supravietuiesc cum pot in Ro
Sunt pentru a aplica aceasta lege.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 20:02)
Triplu LIKE !
Este de dorit sa primesti un LIKE, azi, eu fa dau trei LIKE-uri!!
Multumim de sustinere!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
aura (25 Februarie 2016, 10:36)
ar fi cea mai buna lege data de parlament,dupa anul 1989
prin aprobarea acestei legi,ar simti si mamele cu mai multi copii ca si-a adus cineva aminte de ele,pentru ca nu e usor sa aduci pe lume si sa cresti copii sau mai mult sa te straduiesti - ca printr-o educatie sanatoasa,sa-i dai societatii ca oameni de nadejde.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (8 Noiembrie 2016, 20:06)
Este cea mai buna!
Mulktumim, aprecierea dvs., ese scurta si la obiect! distribuiti cat puteri si spuneti si altor femei despre petie, deoarece mule nu stiu inca, dupa atatia ani!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Rodica (25 Februarie 2016, 17:38)
O lege bine meritata
Am 5 copii ,iam crescut cu mare greu nu am putut lucra ,sotul fiind cu servici nu am de unde avea o pensie ,oare nu merit si eu un ajutor cit de mic ?de ce sintem marginalizate ?am dat societatii oaneni de nadejde...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
TRIF CECILIA (29 Februarie 2016, 15:37)
O lege care sper se va vota
Chiar daca vor o primii si mamele de etnie roma, o mama este tot mama, si asa cum sunt ele eu cred ca isi iubesc copii.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
GEORGETA (5 Martie 2016, 07:56)
CEA MAI BUNA LEGE
Este foarte greu sa ne descurcam fara ajutor pentru cresterea si educarea copiilor
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Andrei Mariana (13 Martie 2016, 16:51)
Pensie pt mame cu mai multi copii!
Eu propun un "referendum" ! Sa voteze cetatenii Romaniei, daca mamele care au dat acestei tari, fii si fiice , au dreptul la un trai decent sau nu!? De ce sa hotarasca parlamentarii?(unii sunt manjiti, altii nepasatori, unii sunt indiferenti, altii satui!)Hotarati voi, cetatenii cu drept de vot, daca este normal si bine ca acele fiinte care au daruit viata, sa fie flamande, umile si prost imbracate! Ptca asa sunt majoritatea mamelor cu mai multi copii!Si daca nu ma credeti priviti in jurul vostru!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mia (4 August 2016, 08:56)
pt Andrei Mariana
Asa-i! Aveti perfecta dreptate!Prioritar la indemnizatii in tara asta ar trebui sa fie:1> Veteranii de razboi ca si-au sacrificat viata pt tara si 2. mamele cu mai multi copii care de semenea crescandu-i si educandu-i au dat dovada de sacrificiu personal! Copiii nostri nu sunt ai nostri , in ultima instanta sunt ai tarii! Ca si veteranii , aceste mamae au trait ' ca la razboi' zilnic n-au trait o viata de huzur, merita recunoastere si recompensa din partea tarii! Daca parlamentarii se cred indreptatiti sa-si voteze pensii speciale, sa se gandeasca la mamele care le-au dat viata mai multor copii, oare ele cum pot trai cu pensii de 700 lei pe luna?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nicoleta (15 Martie 2016, 19:58)
mamele cu mai multi copii
Eu am patru copii ,miam sacrificat viitorul, stau pe chirie ,primaria nu ma ajutat sa obtin o locuinta cu toate ca am umblat foarte mult an audienta,si de ce spun ca miam sacrificat viitorul ,pt ca nu am putut sa merg la munca din cauza copiilor .Este foarte greu sa cresti patru copii sa nu ai nici un ajutor si mai ales o casa la copiu tai.De 14 ani stau cu chirie si ma gandesc de multe ori ca poate mor si copii mei raman pe drumuri....e foarte greu...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
viorica (8 Aprilie 2016, 10:06)
cel mai bun lucru gandit
da nu este vorba de etnie nu te mai luva de etnie pentru ca nu numai cei cu etnie aduc pe lume copii ,copii vin la fiecare cuplu si pina la o adica nu crestem nici unul copii altcuiva fiecare se sacrifica si cu greu si cu bine sa asi creasca copii asa ca merita fiecare mama de a primi bani ce se vorbeste .sar putea ca pana la urma copii plec de la casa si biata mama care nu a putut sa mai lucre an viata ca a crescut copiii nu are o pensie da merita sa aibe si ia pensie .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (9 Noiembrie 2016, 17:42)
faceti cunoscuta petitia
Proiectul de lege este, s-a probat, mai trebuie sa mearga in celalta camera si la Presedintele Romaniei. Noi continuam strangerea de semnaturi, tocmai pentru a dovedi ca dorim sa ne fie redat acest drept. Faceti cunoscuta petitia, pentru ca multe femei nici nu stiu de existenta ei. Ajutatui-le sa o semneze!
Multumesc
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
viorica (8 Aprilie 2016, 10:10)
da
da bravoo gandesti foarte bine ca pina parlamentari hotaresc mai trece ani din viata femeilor ,si tot nu se aproba
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
viorica (8 Aprilie 2016, 10:20)
barbati la lucru
stai cuminte ca vorba de barbati barbati trebuie sa lucre
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (9 Noiembrie 2016, 18:07)
dna Viorica
Vorbim de TATI, nu de barbati. Acei tati care-si cresc copii si sunt si tata si mama, asa cum multe mame sint si mama si tata. Daca au acum dreptul sa stea in concediu paternal, de ce sa nu aiba dreptul si la pesia viagera, daca ei si-au crescut singuri copii, i-au ingrijit, i-au hranit, i-au dus la scoala, au facut tot ce ar fi trebuit s faca mama care, nu este langa ei din diferite motive.
Multumesc de sustinere
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pap Melinda (16 Mai 2016, 10:05)
tu gandesti cumva?
nu stiu cine a primit acesti bani dar eu nu am auzit pe nimeni sa-i primeasca
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Lucian (17 Mai 2016, 20:01)
transfer de incredintare
Ar fi mai bine să dăm la cele 3000 de mame o pensie care să le aducă demnitate decât să le tot permitem celor 300 de parlamentari să tot crească salariile lor (evident și pensiile). De ei știu să se îngrijească, dar de mamele eroine au uitat.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Rodica (24 Mai 2016, 22:54)
Bună inițiativă pentru pensia viageră,dar.....
Buna inițiativă, dar oare mamele sa fie chiar așa de de desconsiderare, mai rau ca guvernanți, mai ca pentru ei sau gasit resurse dar pentru mame nu. Dar eu propun ca aceea pensie sa dea dupa cum urmează. Pentru mamele care sunt in pensie pentru ca au ajuns la ani pensionari sa li se dea suma propus La fel si in cazul țărilor. Iar pentru mamele care au al 3 copil in clasa a 9a sa își poată întocmi dosarul de pensionare, pt elevul de liceu sa se adauge tot la 3 luni adeverința dela scoala unde invata dar sa adauge la dosar si documente despre studiile copiilor mai mari ( bacalaureat, facultate mastere) si acolo unde au studii inalte sa aibă bonusul cu cat considerati de cuviință. Iar acolo unde nu le au sa fie diminuat din acel plafon.la fel si in cazul tatilor..Cu toate ca mulți vor zice de ce așa, doar așa s-auar ar promova și educatia copiilor dîn România .Sa nu devină oameni educați si sa nu fie usor manipulati. Iar mamele sau tati sa nu fie la milă copiilor lor.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (9 Noiembrie 2016, 17:55)
Buna initiativa
Nu este vorba de drepturi acordate copiilor, este vorba de pensie viagera care este un drept EXCLUSIV AL MAMEI. Acest drept nu este influentat de alte venituri si este viager, adica pe toata viata. Pe mama o califica nasterea si cresterea copiilor, nu trebuie sa dovedeasca nimic cu acte. Sigur vor fi implicate primariile cu asistentii lor sociali si se va vedea daca si-a crescut copii bine. O mama care nu are copii cu licenta si/sau masterat, este lafel de merituasa, daca copii ei sunt meseriasi buni.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
man dana (10 Iunie 2016, 16:34)
pro pensie viagera
Am si eu 3 copii si nu inteleg de ce ar trebui sa imi fie rusine cu asta.nu ar trebui sa fie avortul o rusine?sa ucizi pruncul care creste in tine, minunea lui D-zeu?! Dae oricum, vad ca acele comentarii nesimtite sunt scrise de barbati, deci nu ma mir.Pun pariu k unii din ei nu au copii sau nu stiu ce inseamna sa te chinui financiar si ce binecuvantare ar fi niste bani in plus.Crezi k eu nu vreau sa le ofer copiilor mei tot ce e mai bun?Dar sunt de acord k ar trebui sa se formuleze aceasta lege in asa fel incat sa nu poata beneficia de ea acele femei care nu ar trebui sa fie mame,care vor doar bani obtinuti fara munca.dar de aici pana la a baga in aceiasi oala mamele cu adevarat eroine,care se sacrifica pentru a creste niste oameni adevarati cu femeile care fac copii pe banda rulanta doar pt bani(k exista si din alea,nu zic nu)e cale lunga.cine face asta ar trebui sa se gandeasca la propria mama.ai putea sa-i spui acele cuvinte?consideri ca ea nu merita apreciere ca te-a crescut?oare ea ce parere are despre aceasta lege? As mai scrie multe dar cred k m-am facut inteleasa
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (9 Noiembrie 2016, 18:05)
Pro pensie viagera
Multumesc pentru sustinerea din comentariul dvs. Ajutati cat mai multe mame sa afle, pentru ca multe nu stiu ca exista acest proiect. Ajutati-le si sa semneze, pentru ca multe nici asta nu stiu, sau nu pot. Cele dintre noi care ne putem mobiliza si credem in finlizarea acestui proiect printr-o lege, sa le ajutgam si pe celelalte. Ma gasiti pe facebook: Doina Constantinescu (pensia viagera)
Multumesc
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ramona (20 Iunie 2016, 18:03)
petitia
Buna . pentru cei care comenteaza aiurea aceasta petitie,las sa le transmit ca,nu se refera la natie aceasta petitie ci se refera intru totul la altceva! Si inca ceva; Acei care scriu ca ; PIRANDELE fac multi copii,tin sa va anunt ca nu doar PIRANDELE fac cate 10 copii! Am vazut si femei romance(daca o luam dupa natie),care nu 10 copii au facut ci au cate 10-15 copii! Asa ca;D-zeu zice; Lasati copii sa vina la mine! Nu sa ii ucideti,cum faceti voi romancele care de la varsta fragede 14-15 ani,care le vad la cabinete private cu mamicilie lor pe ascuns. Sa nu vorbim ce nu stim. Acest proiect sa facut pentru toate mamele care au de la 3 copii in sus,si bine au facut! Felicitari acelor domni sau doamne care au p;us la cale acest proiect,deoarece cum se vede a scazut natalitatea ROMANIEI! Si cei care acum nu sant curiosi ca a scazut natalitatea ROMANIEI, sa se roage Bunului D-zeu de o revolutie sau razboi si atunci sa le aud gura! Eu semnez petitia si tin inca odata pe aceasta cale sa le multumesc,celor care au infintat acest proiect
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (9 Noiembrie 2016, 18:00)
Multumesc !
Multumesc pentru cuvintele foarte frumoase, spuse aici. Va rog sa ajutati cat mai multe mame sa semneze. Intrati pe facebook, pe adresa mea Doina Constantinescu (pensia viager) in privat si va voi da orice relatii pot.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Simona (8 Iulie 2016, 12:13)
As vrea sa stiu
Buna ziua as vrea sa stiu sa aprobat proiectul de pensia pentru mame
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (9 Noiembrie 2016, 18:01)
Partial
Proiectul este aprobat de Senatul Romaniei, urmaza sa fie semnat de cele 2 camere si apoi de Presedintele tarii. Va fi semnat, rugati-va doar sa fie URGENT semnat. Dumnezeu raspunde si face lucruri mari pentru mame.
Multumesc
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Iancu Valeria (16 Septembrie 2016, 16:34)
Petitie
Este absolut necesara aceasta pensie si vorbesc din prisma unei mame care a fost nevoita sa renunte la locul de munca si sa creasca personal cei 3 copii fara nici un ajutor de nicaieri. Astazi la 55 de ani am fost la casa de pensii dar desi am 18 ani munciti , nu ma incadrez la nici un fel de pensie pana la implinirea varstei de 62 de ani, asta daca mai traiesc pana atunci:) Este foarte greu sa depinzi doar de pensia sotului desi in toti acesti ani am sacrificat totul pentru a-i ajuta pe copii sa termine scolile si sa termine si cate o facultate. Sunt mandra de ei dar cu mine cum ramane? Nu am vazut odata muntele sau marea si mai grav e ca desi sunt bolnava nu-mi permit sa merg nici macar la o statiune de tratament. Ca mine sunt multe mame si ma rog ca Dumnezeu sa va ajute sa schimbati ceva si pentru noi.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (9 Noiembrie 2016, 18:11)
mame umilite
Pentru mame ca dvs., care traiesc greu, in umulinte si lipsuri, m-am mobilizat sa fac aceasta petitie. Rugati-va sa iasa legea, asta puteti face, pentruca rugaciunea dvs. disperata, va conta mult inaintea lui Dumnezeu care va urgenta aplicarea legii.
Multumesc
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
lenuta (18 Octombrie 2016, 11:23)
pensie viagera
daca nu am muncit nicaieri si cresc trei copii pot primi pensie
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (15 Noiembrie 2016, 14:54)
Da!
Pensia viagera se da mamei pentru ca a nascut si crescut minim 3 copii, este onorifica, este EXCLUSIV A MAMEI, nu este influentata de alte venituri si nici conditionata de decat de cresterea personala copiilor, care sa fie educati si bine ingrijiti.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Terezia (18 Octombrie 2016, 15:10)
legea privind mamele cu mai multi copii
nimeni nu specifica legea ,senatul a adoptat legea respectiva dar nu se mentioneaza ca a trecut si de camera deputatilor, si ca ar fi aparut in monitorul oficial care este adevarul ????
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (15 Noiembrie 2016, 14:56)
A trecut si de camere
A trecut si de camerele deputatilor: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?idp=15478.
Asteptam sa apara in Monitor si sa se aplice, cu ajutorul lui Dumnezeu !
Multumesc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Florina (19 Octombrie 2016, 07:26)
Mamele cu copii mari
Sper ca legea asta sa includa si mamele care au o casa s au terenul de sub casa mai mare de 1000 de m ca ei vor sa fii chiar sarac drum ei nu gandesc ca intr o viata iti faci si casa si masa asta sa se ia in vedere in parlament va multumesc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (15 Noiembrie 2016, 14:45)
Speram...
Legea prevede ca aceasta pensie viagera, nu este afectata de alte venituri. Speram sa nu schimbe acest lucru. Si unele din soptiile parlamentarilor, vedete si alte persoane cu venituri mari au dreptul.
Aici aveti aprobarile: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?idp=15478.
Asteptam sa se aplice!
Multumesc pentru comentariu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dorobantu Georgeta (19 Octombrie 2016, 20:35)
Nu faceti disctiminari!
Sa primeasca absolut toate mamele din Romania care au nascut, crescut 3, 4, 5....pensie pe viata inclusiv cele in varsta, care au avut deja aceasta pensie, si dupa '89 le-a fost sistata de noul regim. Noul regim sa repare aceasta nedreptate Si ar fi bine sa primeasca cele care au cel putin cativa ani in campul muncii si care-si cresc si le face educatie copiilor dandu-i la scoala si nelipsindu-le strictul necesar.Eu am iesit la pensie la limita de varsta lucrand in grupa a doua de munca si ramanand si vaduva cu patru copii la varsta de 44 ani, sotul meu a decedat fiind bolnav.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doina Constantinescu (15 Noiembrie 2016, 14:42)
TOATE MAMELE vor primi !
Imi pare rau sa aud asta, multe mame au ramas singure si si-au crescut copii bine, oameni de nadejde si de incredere! toate mamele vor primi aceasta pensie, cu ajutorul lui DUmnezeu. S-a arpobat si asteptam sa se aplice, o sa va fie mai usor, macar material nu veti mai avea atatea probleme. Multumesc pt comentariu.
Aici vedeti aprobarile: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?idp=15478
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 1 din 2. Pagini: 1 2