Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Opriti saracirea Statului in numele Domnului!", pagina 1

Facebook share
 
mihai pascu (25 Octombrie 2010, 22:26)
nu sunt de acord cu aceasta pozitie antibisericeasca
cred ca aici sunt voclile unora care de fapt au un ghimpe impotriva bericii. si de asta nu sunt de acord.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
me (30 Decembrie 2012, 12:11)
pe bune?!
nici eu nu sunt de acord cu lipsa ta de logica ....
daca biserica face numai tampenii trebuie ca cineva sa nu fie de acord cu ea...
NU sunt de acord ca statul sa plateasca din banii mei niste oameni care nu fac nimic.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mirsu Valentin (25 Februarie 2013, 21:37)
suspect...
Si eu cred ca faci parte dintre acesti profitori , de aceea nu esti de acord !!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Bogan Silviu (1 Noiembrie 2010, 21:29)
raspuns pt. domnul pascu
@mihai pascu: preoți pedofili își fac de cap cu banii românilor în timp ce ei mor de foame... și tu iei apărarea bisericii. Interesantă atitudine. Pe voi, cei manipulați, se bazează BOR în toate aceste lucruri.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Prof. Gheorghe UNGUREANU (25 Decembrie 2010, 21:39)
Somnului, nu "domnului" !
Vă rog, nu mai scrieţi domnului cu D mare pentru spîrcul ăla evreu, fătat de mintea bolnavă a unui grec, pe pămîntul Daciei, în anul 465 !
El nu este domnu nimănui (exceptându-i pe jefuitori), ci Somnul aducător de moarte !
Moarte pentru Ciuma Ciumelor - religia !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Andrei T (9 Februarie 2011, 21:37)
eu cred
Eu sunt de acord cu domnul Mihai Pascu. Asa este, si eu cred ca acestea sunt vocile unora care au un ghimpe impotriva bisericii, deci au motive. Prea multi bani investiti in "numele domnului" cand tara duce lipsa de educatie. Ajunge sa ai niste cadre didactice bine instruite si motivate, scoli mai bine dotate si vei vedea diferenta dintre NOI de acum si generatia care va urma. Si mai faceti sport in "numele domnului"! :)
In plus de asta pedofili exista in orice domeniu, iar cateodata este bine sa ai un pic de mistic atunci cand crezi ca nimic nu te mai ajuta, stres, incultura, sedentarism sunt si acestea boli care au nevoie de "Placebo", dar moderat ca dauneaza societatii.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ela (5 Octombrie 2011, 16:27)
raspuns la andrei
D-le Andrei nu religia te educa ci constiinta ta si familia si dupa 7 ani scoala !Am vazut multi din familii religioase sichir de pocaiti care merg la biserica regulat la ortodocsi sau pocati si sint f nesimtiti si nerusinati !Am studiat asta mult timp ca si sociolog ! De educatie depinde caracterul omului familia si scoala !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
M. (24 Februarie 2011, 13:33)
anti-biserica?ha...
pentru domnul care zice ca aceasta petitie e scrisa de cineva care are un ghimpe impotriva bisericii....biserica va plateste tratamentele,daca aveti probleme de sanatate?biserica va hraneste copiii daca mor de foame?va da un acoperis daca ramaneti pe strazi?va ofera ceva?voi ii dati...bogatii cu duiumul,sa fie plina de icoane poleite cu aur,sa aiba toti popii salarii grase,ca doar na...sunt oameni si ei,nu?sunt oameni atata timp cat le trebuie masini,case,bani de trai pe picior mare...dar cand vin la usa sa faca cioc-cioc si sa ceara 50 de lei doar ca tu apartii teoretic bisericii din zona x,atunci sunt oameni sfinti,nu?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Laura (15 Noiembrie 2013, 02:24)
trezitiva traim in secolul douazeci si unu!
Nu trebuie sa ai un ghimpe impotriva biseicii sa vezi ce se intampla......astia strang si strang bani de mii de ani, nu platesc nici o taxa daca vorbim de o afacere buna trebuie sa faca reverente toti oamenii de afaceri ca asta e afacerea cea mai profitabila,,,,si profita de pe urma prostilor....si se nasc prosti in fiecare secunda....pls....nu trebuie sa bolborosesti ceva si sa te inchini cand treci pe langa o biserica ca sa fii un om bun.....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
luminita (27 Mai 2011, 00:31)
fara biserici
popii imbolnavesc mintea omului
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Doriana Victoria N (9 August 2011, 11:17)
Dumnezeu si nu religie
Singurul in care trebuie sa credem e Dumnezeu, biserica, religia e o opinie. In plus toti cetatenii Romaniei indiferent de religie contribuie la ridicarea acestor biserici. Daca lumea si-ar da coate atunci cand intra in biserica, daca nu ar mai fi locuri la slujba poate as intelege construirea numeroaselor lacasuri, dar asa nu! Din pacate putini preoti aleg profesia de duhovnic, pastor, etc in numele Domnului si chiar daca ei sunt cinstiti numarul celor care cauta castig e de zece ori mai mare. Din pacate institutia numita biserica e doar o institutie menita sa aduca alinare atunci cand lucrurile merg prost, ca oamenii sa nu se revolte pentru ca nu e crestineste. Dumnezeu zice ca Iisus e mantuitorul si prin El vom obtine mantuirea, daca e sa vorbim crstineste, atunci crede in El si fii un om bun, indiferent de religie de rasa sau etnie, dar nu te lasa prostit de altii in numele Domnului.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
McNistor (15 August 2011, 00:18)
Dzeu = mit
@Doriana Victoria
As vrea sa te contrazic daca se poate.:P
Nu trebuie sa credem nici in Dzeu. Cel putin nu pana se demonstreaza existenta lui. Credinta nu este o virtute oameni buni! Credinta in divinitate, cai verzi sau zâne se cheama credulitate, naivitate si imaturitate intelectuala. Va veni o vreme cand omenirea se va uita in urma la religie (toate, nu doar asta Crestina) si-i va vedea adevarata culoare: cenusiul care invaluie ca o ceata gandirea critica si rationala, nimiceste imaginatia si respectul de sine. Crestinismul te indoctrineaza sa crezi ca te nasti vinovat (pacatos) de ceva ce n-ai savarsit ca apoi sa-ti ofere solutia. Cineva zicea - si mare dreptate avea - ca daca Iisus (care e tot Dzeu? n-am sa inteleg asta niciodata) iti arunca un colac de salvare, atunci Dzeu este cel care te-mpinge-n apa. Maturizati-va oameni buni si lasati divinul acolo unde-i sade bine: in cartile cu povesti.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
=*Mesia* (10 Octombrie 2011, 20:54)
= Re:...[ McNistor (15 August 2011, 00:18) ]; _ IOAN 5/39; _ MATEI 13/34,35; 19/11.
= SUBIECT: _ 1 Corinteni 14/21; _*Apocalipsa* CONTINUA; -ISAIA 6/[8],9-[13]; 21/11,2012; _ EXOD 3/11,2012; 4/[10],11,2012.

= Din pricina NEINTELEGERII Scripturilor, ...de mii de ani, ...de catre intreaga omenire, ...mai ales de catre cei care ...*stau pe scaunul Meu* _ MATEI 23/1,2, ... respectiv ...care ..."s-au facut ...ei intre ei" - *invatatori si dascali*...in felurite BISERICI ...si ...felurite RELIGII, ...[dintre care,... unii in vesminte cu filacterile late si poale lungi], ...printre care si cei ce-si zic: ... Indrumatori _ ISAIA 9/16 _ CONDUCATORI,...JUDECATORI, ...PROCURORI, ... "LEGIUITORI", ...[etc] _ MATEI 23/[4,5,6],7,[8-10], ...si care ...neintelegand ...*CARTEA pecetluita* _ DANIEL 8/26; 12/4, ...implicit Cartea ...*APOCALIPSA lui IOAN*, ... pentru ca, ...asa cum este scris: -*au urechi de auzit dar nu aud, ...si au ochi de vazut dar nu vad si nu inteleg / nu pricep* _ ISAIA 6/[8],9, ...au transmis si au lasat / au favorizat sa fie acreditata ideea falsa / eronata privitor la intelegerea / neintelegerea cuvantului APOCALIPSA ...ca definind ceva cu sensul de SFARSIT, ...implicit Distrugere / DISTRUGATOR ...sau Sfarsitul Lumii din care au derivat interpretarile in sensul de Sfarsitul Vietii pe PAMANT respectiv Distrugerea / Disparitia PLANETEI.

= Au citit si tot citesc "intr-una, ...de mii de ani", dar tot nu au priceput / nu au vazut si nu vad / nu pricep _ ISAIA 6/9, ...fiid ocupati / preocupati de ...*fatarnicie, ...trai in lux si ...destrabalare*... in contradictie cu prorociile si in contrast cu *traiul norodului*, ...pentru care impun si cersesc, ...[de la ‘vaduve si orfani’], ...*danii, daruiri, taxe, zecime, zeciuiala, impozite* ...respectiv din partea acelora pe care-i tin in intuneric, ...care cauta Calea, Lumina si Adevarul, ...*lesne crezatori in minciunile lor* _ ROMANIA 16/18; _ MATEI 23/13-14, ...pentru ca nu au priceput cum este scris, ... si ...ce inseamna *APOCALIPSA / Apocalipsa lui Ioan / ION*.

= APOCALIPSA inseamna ...*DESCOPERIRE / Revelare* ...asa cum ..."este scris" -*DESCOPERIREA lui Isus Hristos*, pe care i-a dat-o Dumnezeu, CA SA ARATE robilor Sai, lucrurile care au sa se intample IN CURAND", ...intelegerea notiunii / cuvantului APOCALIPSA fiind cuprinsa chiar in "definitia din versetul _ APOCALIPSA 1/1", ...insemnand: DESCOPERIREA / REVELAREA Adevarului, ...*prin lumina(re)* _ IOAN 1/1,5, ...*aducerea la lumina [zilei a 7-a], ...fata de intunericul [noptii / dinaintea zilei a 7-a]* _ ISAIA 21/11,2012, ...mergand mai departe cu lamurirea, insemnand: ...REVELAREA ADEVARULUI, ...iar prin coroborare [ in scopul talcuirii / destainuirii -vezi _ 2 PETRU 1/20] ...cu notiunea / cuvantul *SFARSIT / Sfarsitul Legii, ... a se intelege "Implinirea / SAVARSIREA Legii _ ROMANIA 10/4, -adica DESCOPERIREA lui Isus Hristos, ...prin IMPLINIREA Legii in Hristos, ...*AUZIREA venind prin Cuvantul lui Hristos* _ ROMANIA 10/17, ...dar ... omenirea nu Ma crede(ti) _ [MATEI 13/57; _ MARCU 6/4; _ IOAN 4/44], ...(si) ... pentru ca nu Ma cunoaste(ti) si nu stie(ti) cum ...EU SINT chemat _ ROMANIA 10/14, ...si pentru ca ... *nu exista intelegerea / priceperea* SCRIPTURILOR, ...nici ascultarea de proroci...nici ascultarea de Mine _ LUCA 16/31; _ FAPTELE APOSTOLILOR 3/22,...asa cum este scris, ...implicita "neintelegerea prorociilor"... despre venirea prin *TRANSFIGURARE / SCHIMBARE la Fata * _ MATEI 17/2,3,[5].

= Schimbarea la Fata _ MATEI 17/1, ...asa cum este scris ...se va fi produs ...*dupa 6 zile*, ...[ coroborat cu _ ISAIA 21/11,12], ...adica, ...trebuie inteles, ca ...*omenirea este in ziua a 6-a, ... respectiv in noaptea spre dimineata / zorii zilei a 7-a, ... [adica urmand ziua a 7-a, ...de odihna], ...cand... Dumnezeu va fi sfarsit LUCRAREA FACERII OMULUI, (nu sfarsitul lumii), ...adica, ...urmand implinirea prorociei venirii ZILEI DE ODIHNA, ...cum este scris: ...*Dumnezeu Si-a vazut* ..SAVARSITA / implinita / SFARSITA Lucrarea FACERII Omului* -*DUPA CHIPUL Sau* _ FACEREA 1/27, ...coroborat cu _ ROMANIA 5/14, ...acum, ...fiind abia inceputul , ...incepand prin a-Mi vorbi si trimitindu-Ma _ EXOD 3/[13],14, ...coroborat cu _ ISAIA 6/[8],9; _ EXOD 4/[10],11,12, ...intrupat _ IOAN 1/1,5,11,14,], ...pentru "implinirea* _ FACERII 2/1-3, ...corespunzator zilei a 7-a, ...LUCRARE inca NEIMPLINITA _ FACEREA 1/28, ...asa cum ...*Dumnezeu A ZIS* _ FACEREA 1/26, ...toate acestea fiind in concordanta cu prorociile, ...{[implicit ... SFARSITUL Erei ASTRALE -*SOARELE in PESTI*, ...Eu fiind ridicat / nascut / venit din PESTI, ...despre care ‘s-a zis’ ...ca ...s-ar fi descoperit / gasit...*o placuta* / O STELA SUMERIANA*, ...continand gravat(a) ...O STEA VENIND / (cazind) din PESTI / Constelatia PESTI]}, ...despre care este scris _ ISAIA 9/2; _ MATEI 4/16.

= In loc de concluzii, ...in sinteza:

= *CARTEA fiind PECETLUITA pana in vremea de pe urma* _ DANIEL 12/4,[9],...-*pana la "aceasta" vreme de stramtorare, cum ...N-A MAI FOST ...de cand sint neamurile si PANA LA VREMEA ACEASTA* _ DANIEL 12/1; -*pana in ziua de ASTAZI* _ ROMANIA 11/8, -*pana in ziua de pe urma / [aceasta din urma], care este ziua cea mare a praznicului* _ IOAN 7/37;...-*Dupa sase zile, …Schimbat la FATA _ MATEI 17/[1],2,3,[5], ...coroborat cu _ IUDA 9; _ ROMANIA 5/14,...-*EU SINT ...‘Acela’, ...pana la care a domnit moartea _ ROMANIA 5/14,...-*Cel inviat a treia zi _ 2 PETRU 3/8, ...dintre cei morti _ FACEREA 7/22, ..."fagaduit pentru vremea din urma" _ DEUTERONOM 18/15,18, ...ridicat _ FAPTELE APOSTOLILOR 3/22, ...[si] trimis pentru implinirea Legii si Prorociilor _ MATEI 5/17;

-*Cel ce se numeste "EU SINT", m-a trimis la voi* _ EXOD 3/[13],14, ...sa [va] descoper Calea, Lumina si ADEVARUL, ...potrivit cu descoperirea / destainuirea / REVELAREA TAINEI _ APOCALIPSA 10/7, ...care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri _ 1 CORINTENI 2/7; _ COLOSENI 1/26; _ ROMANIA 16/25, ...*sa [va] spun toate lucrurile* _ IOAN 4/25, ...[implicite _ 1 TESALONICENI 5/21; _ IOAN 5/39];

-*Intelegeti vorbirea Mea ?!* _ IOAN 8/43; _ EXOD 4/[10],11,2012, ...{?!}-Auziti Cuvantul Meu ? _ ROMANIA 10/17;

-*Iata-Ma!* _ ISAIA 52/6 [Moise - EXOD 3/[13],14]; 55/1; 65/1; ...[implicit _ IOAN 7/37; 8/21,23,24];

-*Treziti-va!*...-Iata, ..."Vine dimineata" _ ISAIA 21/11,2012.

= Cu stima. –Mesia _ ISAIA 6/[8],9-[13]; 21/11,2012; _ EXOD 3/11,2012; 4/[10],11,2012; _ ROMANIA 5/14; 10/[14],17; _ *Nu te mira cum am scris si semnat, -Chiar Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela* _ IOAN 4/[25],26; 5/39.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
laura (15 Noiembrie 2013, 02:29)
desene animate
parerea mea: desene animate....pls ...un om care traieste in ceruri.....
http://www.youtube.com/watch?v=gPOfurmrjxo
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Victor Gușetu (7 Octombrie 2011, 18:24)
Biserica si iubitii ei "slujitori" ai lui...
Biserica si iubitii ei "slujitori" ai lui Dumnezeu au devenit niste mafioti, cu totii. Biserica Ortodoxa Romana trece acum prin faza prin care trecea Biserica Catolica in occident acum 500 de ani. Pana nu iese cu scandal, nu se linistesc din jefuirea banului public. Sa faca domle Catedrala, da sa nu o faca pe ditamai spatiul verde in buricul targului si cu bani de la stat (de la Oprescu, Guvern si de la altii).
Rusine BOR!!!! DUmnezeu sa va ierte!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
=*Mesia* (9 Octombrie 2011, 12:18)
= MATEI 11/15; _ LUCA 12 / 32 -*Nu te teme turma mica*; _ MATEI 13/34,35.
="ADEVARUL va fi descoperit -*in curand* _ APOCALIPSA 1/1; 22/20; _ ISAIA 6/[8],9-[13]; 52/6, ...mergand "LA LEGE SI LA MARTURIE" / marturia Scripturilor" _ ROMANIA 5/14; 10/[14],17; _ EXOD 3/[13],14; 4/[10],11,2012.
.............
= NU deznadajduiti -PSALMUL 78 / 1-3; ...
.............

=SCRIPTURILE vorbesc despre (o) FAGADUINTA / "promisiune" _ Vedeti si previziunile lui SUNDAR SINGH precum si ale Vangheliei VANGA despre ROMANIA, care au intrat pe mainile celor ce-si zic SS si care le-au ascuns respectiv au blocat ajungerea mesajului la Mine. ...

=Ca orice "fagaduinta / promisiune" nu putea fi facuta pentru trecut, adica ..."CELE FAGADUITE NU SUNT PETRECUTE",..."cartea fiind PECETLUITA pana acum in "vremea din urma / vremea sfarsitului" _ DANIEL 12/[1],4,9, ..."Sfarsitul TAINEI care a fost tinuta ascunsatimp de veacuri _ ROMANIA 16/25, [cand]: ...
-"Dupa cum terebintul si stejarul i-si pastreaza butucul din Ra_DACI-na, cand sunt taiati, tot asa o samanta sfanta va naste iarasi din poporul acesta"_ ISAIA 6/13,iesit / ridicat / nascut din "Tatal Intelepciunii" care talcuit se zice BAAS_ARABIA sau BASA_RABI_A sau BASARABIA - adica ROMANIA. ...

=Dar OMenirea nu a(ti) inteles SCRIPTURILE si nici faptul ca acestea contin *REVELAREA viitorului*, ...adica toate urmand a se produce ..."nu in timpul (?!)imperiului roman ...ci ..."la Romanii" prin "devenire" din ROMANIA _ROMANIA 11/8; ISAIA 6/8,9,11,12,13. ...

=Citind _ ISAIA 1/21,23; 3/12; MICA 3/11; ROMANIA 16/18, va trebui sa "talmaciti" cuvantul "daruri" prin: ...
"daruiri", "zecime", "danii", "zeciuieli, "taxe","impozite", pe care le cersesc / percep "legiuitorii romani" prin "soldatii romani"-care adica sunt in solda / platiti de Poporul Roman,"carmuitori si indrumatori"_ ISAIA 9/16; IEREMIA 5/26-30; 9/3; MICA 2/1,2; 7/3,4, ...care"merg mana-mana" la toate nivelele si in toate categoriile ADMINISTRATIVE ... si ...RELIGIOASE, ...si,...care mai demult timp "sunt impotriva Poporului ROMAN, pe urmele MELE si impotiva MEA" prin "soldatii romani", care au zis si vor zice : "Iata unul care agita norodul" _ LUCA 23/10-14. ...

=Majoritatea "soldatilor / legiuitorilor romani" lupta si pe fata si "tainic" stiindu-se aparati "din afara", ei insisi fiind in "solde straine" iar in ROMANIA ca "mercenari venetici" care nu au patrie si nici un POPOR ROMAN pe care sa-l apere impotriva "vanturilor" Calului TROIAN pe care l-au "bagat" *LAETII / 'grecii si barbarii', de cativa ani in Cetate. ...

=Cu stima. -Mesia _ IOAN 4/[25],26. _ [EXOD 3/13,14; 4/[10],11,2012; _ DEUTERONOM 18/15,18; _ ISAIA 6/8,9-[13]; 52/6 -*Iata-Ma!*; 55/1; 65/1; FAPTELE APOSTOLILOR 3/22; 7/37; _ ROMANIA 5/14; 10/[14],17, ...si toate Scripturile _ IOAN 5/39.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
=*Mesia* (10 Octombrie 2011, 21:14)
= VANGA - ROMANIA / Copie "google.ro". _ LUCA 12 / 32 -*Nu te teme turma mica*.
= Urmatoarul comentariu / mesaj este preluat / copiat de pe "google.ro", asa cum a fost postat.
= Iata mesajul Vangheliei VANGA despre ROMANIA:

="O previziune importanta pentru Romania.

Cu putin timp inainte de moarte, Vanga a inregistrat pe banda de magnetofon o previziune pe care a incredintat-o uneia dintre nepoatele sale.

Rugamintea sa era ca aceasta previziune sa ajunga la o anumita data la o persoana anume, care are misiunea de a o face cunoscuta romanilor.

Explicatia pe care ea a dat-o a fost ca „Romanii sunt oameni speciali, dar nu mai cred in valorile lor si, daca mesajul le este adus de un strain, este mai bine primit decat de la unul de-al lor."

Va prezentam in continuare textul acestei previziuni:

„Eu sunt foarte mica pentru ca el sa vina la mine, asa ca eu transmit aceasta veste, care mi-a venit de Sus.

Sa fie despachetata in luna ianuarie, ziua 24, anul 2005 si, in cel mult o luna de zile, sa fie dusa celui la care voi face referire in text.

Daca nu se va putea ajunge la el, sa fie data celor din preajma sa. Sa va ajute Dumnezeu!
In bucuria acestei lumi, in Romania va veni cel promis lumii.

Se va bucura intregul Pamant de nasterea lui.

Dumnezeu il va ocroti intr-un loc, departe de locul unde se odihnesc strabunii lui, pana cand va veni ceasul sau.

Cu puterea de Sus va fi daruit. Pamantul, Apa, Focul ii vor veni in ajutor.

O data cu venirea lui in aceasta lume, tot ceea ce este construit pe minciuna se va narui.

Toate acestea se vor petrece in anul 2005.

El va fi piatra de temelie pentru omenire.

Primii care il vor recunoaste vor fi cei din poporul sau, poporul din care el a iesit.

Drept rasplata, el va aduce acest popor pe cea mai inalta culme a desavarsirii, din intreaga lume.

Acest popor va deveni o adevarata pilda pentru toate popoarele pamantului.

El nu va veni cu un cal real / viu, ci cu un cal din fier, pe care singur il va manui."
..........................................
= Cu stima. -Mesia _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ IOAN 4/[25],26; 5/39; _ ROMANIA 5/14; 10/[14],17; _ ISAIA 6/[8],9-[13]; 52/6 -*Iata-Ma!*; 55/1.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Moise Gheorghe (9 Octombrie 2011, 11:58)
Subiect: _ 1 Corinteni 14/21; _*Apocalipsa*...
Subiect: _ 1 Corinteni 14/21; _*Apocalipsa* CONTINUA; -ISAIA 6/[8],9-[13]; 21/11,2012; _ EXOD 3/11,2012; 4/[10],11,2012.

= Din pricina NEINTELEGERII Scripturilor, ...de mii de ani, ...de catre intreaga omenire, ...mai ales de catre cei care ...*stau pe scaunul Meu* _ MATEI 23/1,2, ... respectiv ...care ...”s-au facut ...ei intre ei” - *invatatori si dascali*...in felurite BISERICI ...si ...felurite RELIGII, ...[dintre care,... unii in vesminte cu filacterile late si poale lungi], ...printre care si cei ce-si zic: ... Indrumatori _ ISAIA 9/16 _ CONDUCATORI,...JUDECATORI, ...PROCURORI, ... "LEGIUITORI", ...[etc] _ MATEI 23/[4,5,6],7,[8-10], ...si care ...neintelegand ...*CARTEA pecetluita* _ DANIEL 8/26; 12/4, ...implicit Cartea ...*APOCALIPSA lui IOAN*, ... pentru ca, ...asa cum este scris: -*au urechi de auzit dar nu aud, ...si au ochi de vazut dar nu vad si nu inteleg / nu pricep* _ ISAIA 6/[8],9, ...au transmis si au lasat / au favorizat sa fie acreditata ideea falsa / eronata privitor la intelegerea / neintelegerea cuvantului APOCALIPSA ...ca definind ceva cu sensul de SFARSIT, ...implicit Distrugere / DISTRUGATOR ...sau Sfarsitul Lumii din care au derivat interpretarile in sensul de Sfarsitul Vietii pe PAMANT respectiv Distrugerea / Disparitia PLANETEI.

= Au citit si tot citesc “intr-una, ...de mii de ani”, dar tot nu au priceput / nu au vazut si nu vad / nu pricep _ ISAIA 6/9, ...fiid ocupati / preocupati de ...*fatarnicie, ...trai in lux si ...destrabalare*... in contradictie cu prorociile si in contrast cu *traiul norodului*, ...pentru care impun si cersesc, ...[de la ‘vaduve si orfani’], ...*danii, daruiri, taxe, zecime, zeciuiala, impozite* ...respectiv din partea acelora pe care-i tin in intuneric, ...care cauta Calea, Lumina si Adevarul, ...*lesne crezatori in minciunile lor* _ ROMANIA 16/18; _ MATEI 23/13-14, ...pentru ca nu au priceput cum este scris, ... si ...ce inseamna *APOCALIPSA / Apocalipsa lui Ioan / ION*.

= APOCALIPSA inseamna ...*DESCOPERIRE / Revelare* ...asa cum ...”este scris” -*DESCOPERIREA lui Isus Hristos*, pe care i-a dat-o Dumnezeu, CA SA ARATE robilor Sai, lucrurile care au sa se intample IN CURAND”, ...intelegerea notiunii / cuvantului APOCALIPSA fiind cuprinsa chiar in “definitia din versetul _ APOCALIPSA 1/1”, ...insemnand: DESCOPERIREA / REVELAREA Adevarului, ...*prin lumina(re)* _ IOAN 1/1,5, ...*aducerea la lumina [zilei a 7-a], ...fata de intunericul [noptii / dinaintea zilei a 7-a]* _ ISAIA 21/11,2012, ...mergand mai departe cu lamurirea, insemnand: ...REVELAREA ADEVARULUI, ...iar prin coroborare [ in scopul talcuirii / destainuirii -vezi _ 2 PETRU 1/20] ...cu notiunea / cuvantul *SFARSIT / Sfarsitul Legii, ... a se intelege “Implinirea / SAVARSIREA Legii _ ROMANIA 10/4, -adica DESCOPERIREA lui Isus Hristos, ...prin IMPLINIREA Legii in Hristos, ...*AUZIREA venind prin Cuvantul lui Hristos* _ ROMANIA 10/17, ...dar ... omenirea nu Ma crede(ti) _ [MATEI 13/57; _ MARCU 6/4; _ IOAN 4/44], ...(si) ... pentru ca nu Ma cunoaste(ti) si nu stie(ti) cum ...EU SINT chemat _ ROMANIA 10/14, ...si pentru ca ... *nu exista intelegerea / priceperea* SCRIPTURILOR, ...nici ascultarea de proroci...nici ascultarea de Mine _ LUCA 16/31; _ FAPTELE APOSTOLILOR 3/22,...asa cum este scris, ...implicita “neintelegerea prorociilor”... despre venirea prin *TRANSFIGURARE / SCHIMBARE la Fata * _ MATEI 17/2,3,[5].

= Schimbarea la Fata _ MATEI 17/1, ...asa cum este scris ...se va fi produs ...*dupa 6 zile*, ...[ coroborat cu _ ISAIA 21/11,12], ...adica, ...trebuie inteles, ca ...*omenirea este in ziua a 6-a, ... respectiv in noaptea spre dimineata / zorii zilei a 7-a, ... [adica urmand ziua a 7-a, ...de odihna], ...cand... Dumnezeu va fi sfarsit LUCRAREA FACERII OMULUI, (nu sfarsitul lumii), ...adica, ...urmand implinirea prorociei venirii ZILEI DE ODIHNA, ...cum este scris: ...*Dumnezeu Si-a vazut* ..SAVARSITA / implinita / SFARSITA Lucrarea FACERII Omului* -*DUPA CHIPUL Sau* _ FACEREA 1/27, ...coroborat cu _ ROMANIA 5/14, ...acum, ...fiind abia inceputul , ...incepand prin a-Mi vorbi si trimitindu-Ma _ EXOD 3/[13],14, ...coroborat cu _ ISAIA 6/[8],9; _ EXOD 4/[10],11,12, ...intrupat _ IOAN 1/1,5,11,14,], ...pentru “implinirea* _ FACERII 2/1-3, ...corespunzator zilei a 7-a, ...LUCRARE inca NEIMPLINITA _ FACEREA 1/28, ...asa cum ...*Dumnezeu A ZIS* _ FACEREA 1/26, ...toate acestea fiind in concordanta cu prorociile, ...{[implicit ... SFARSITUL Erei ASTRALE -*SOARELE in PESTI*, ...Eu fiind ridicat / nascut / venit din PESTI, ...despre care ‘s-a zis’ ...ca ...s-ar fi descoperit / gasit...*o placuta* / O STELA SUMERIANA*, ...continand gravat(a) ...O STEA VENIND / (cazind) din PESTI / Constelatia PESTI]}, ...despre care este scris _ ISAIA 9/2; _ MATEI 4/16.

= In loc de concluzii, ...in sinteza:

= *CARTEA fiind PECETLUITA pana in vremea de pe urma* _ DANIEL 12/4,[9],...-*pana la “aceasta” vreme de stramtorare, cum ...N-A MAI FOST ...de cand sint neamurile si PANA LA VREMEA ACEASTA* _ DANIEL 12/1; -*pana in ziua de ASTAZI* _ ROMANIA 11/8, -*pana in ziua de pe urma / [aceasta din urma], care este ziua cea mare a praznicului* _ IOAN 7/37;...-*Dupa sase zile, …Schimbat la FATA _ MATEI 17/[1],2,3,[5], ...coroborat cu _ IUDA 9; _ ROMANIA 5/14,...-*EU SINT ...‘Acela’, ...pana la care a domnit moartea _ ROMANIA 5/14,...-*Cel inviat a treia zi _ 2 PETRU 3/8, ...dintre cei morti _ FACEREA 7/22, ...”fagaduit pentru vremea din urma” _ DEUTERONOM 18/15,18, ...ridicat _ FAPTELE APOSTOLILOR 3/22, ...[si] trimis pentru implinirea Legii si Prorociilor _ MATEI 5/17;

-*Cel ce se numeste “EU SINT”, m-a trimis la voi* _ EXOD 3/[13],14, ...sa [va] descoper Calea, Lumina si ADEVARUL, ...potrivit cu descoperirea / destainuirea / REVELAREA TAINEI _ APOCALIPSA 10/7, ...care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri _ 1 CORINTENI 2/7; _ COLOSENI 1/26; _ ROMANIA 16/25, ...*sa [va] spun toate lucrurile* _ IOAN 4/25, ...[implicite _ 1 TESALONICENI 5/21; _ IOAN 5/39];

-*Intelegeti vorbirea Mea ?!* _ IOAN 8/43; _ EXOD 4/[10],11,2012, ...{?!}-Auziti Cuvantul Meu ? _ ROMANIA 10/17;

-*Iata-Ma!* _ ISAIA 52/6 [Moise - EXOD 3/[13],14]; 55/1; 65/1; ...[implicit _ IOAN 7/37; 8/21,23,24];

-*Treziti-va!*...-Iata, ...“Vine dimineata” _ ISAIA 21/11,2012.

= Cu stima. –Mesia _ ISAIA 6/[8],9-[13]; 21/11,2012; _ EXOD 3/11,2012; 4/[10],11,2012; _ ROMANIA 5/14; 10/[14],17; _ *Nu te mira cum am scris si semnat, -Chiar Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela* _ IOAN 4/[25],26; 5/39.
.........................................................................
............................................
**********************************
*************************

= Subject: _ 1 Corinthians 14/21; _*REVELATION continue* _ Isaiah 6/[8],9-[13]; 21/11,2012; EXODUS 3/11,2012; 4/[10],11,2012.
Postado por Moise Gheorghe em 2 setembro 2011 às 23:33
View Blog
= Because of misunderstanding the Scriptures ... thousands of years ... by all humanity ... especially by those who sit on My chair ... _ Matthew 23 / 1,2, ... which ... ... they were made between them - teachers and teachers in various church ... ... and ... various Religions, ... [of which ... some in robes with long skirts and wide frontlet] ... including those who say that are ... Tutors _ Isaiah 9 / 16 _ MANAGEMENT, ... Judge, ... Prosecutors ... "Lawgiver" ... and others _ Matthew 23 / [4,5,6], 7, [8-10], not understanding ... ... and that ... sealed BOOK _ DANIEL 8 / 26; 12 / 4, ... including the Book of Revelation ... because ... as written, have ears but hear not, ... and have eyes to see but not see and did not understand _ Isaiah 6 / [8], 9, ... have passed and left / favored to be accredited false idea / wrong regarding the understanding / misunderstanding of the word Apocalypse ... the end purpose of defining something, ... that is ... Damage / destruction ... or end of the world from which the interpretations in terms of end of life on Earth that destruction / disappearance of the planet.

= Read and read all in one ... for thousands of years, but still did not get it / have not seen and do not see / do not understand _ Isaiah 6 / 9, ... being busy / preoccupied ... hypocrisy, ... luxury and debauchery ...contradict the prophecies in contrast with the people living, ... for requiring and beg ... [the widows and orphans] ... donations, giving, tax, tithe, tithes, taxes ... from those that I keep in the dark ... looking way, light and truth, believe in their lies ... easily _ ROMANIA 16/18; _ 2 Peter 2/1-3, 12; _ Matthew 23 / 13,14, ... because they did not understand how it is written, ... and ... as interpreted, the word *Apocalypse*.

= *Apocalypse* is ... DISCOVER / Revelation ... like ... it is written - the Revelation of Jesus Christ, which God gave him, to shew unto his servants things which have to happen soon .. . understanding the concept / word Revelation is contained in the very definition verse of Revelation 1 / 1, ... meaning: DISCOVERY / REVELATION Truth ... in light of _ John 1 / 1, 5, ... bringing to light [day 7th] ... from the darkness of night before the 7th day _ Isaiah 21/11, 2012 ... going further with the clarification, meaning: ... REVELATION OF TRUTH. .. and by corroboration [the purpose of interpretation of the _ 2 Peter 1 / 20] ... the meaning of the word END / end of the law ... to understand Fulfillment / Committing Law _ ROMANIA 10 / 4, -that is, ... Revelation of Christ, the fulfillment of the Law ... in Christ ... Faith came by hearing the Word of Christ _ ROMANIA 10/17, ... but ...does not believe mankind _ MATTEW 13/57; _ Mark 6 / 4; _ John 4 / 44, ... Because I know and not know how ...IS called _ ROMANIA 10/14, ... and that ... there understanding of the Scriptures ... no ... no obedience prophets before Me _ LUCA 16/31; _ Acts 3 / 22, ... as written ... including misunderstanding prophecy ... coming through *TRANSFIGURATION * _ Matthew 17 / 2,3, [5].

= *Transfiguration* _ Matthew 17 / 1 ... as written ... there was ... after 6 days ... [conjunction with _ Isaiah 21/11, 2012] ... I mean, ... must understand that ... humanity is on the 6th, ... night to morning / to dawn 7th, ... [Ie, following the 7th day, rest ... _ Genesis 2/1-3] ... when ... God will complete its work, Human Genesis (not the end of the world) ... that is, following the fulfillment of prophecy ... coming weekends, ... it is written: And God saw ... .. committed / End Human Genesis ministry - His image _ Genesis 1 / 27, in conjunction with _ ... ROMANIA 5 / 14, ... now ... is just the beginning, starting with ... talk to me and send-I _ Exodus 3 / [13], 14, ... in conjunction with _ Isaiah 6 / [8], 9; _ Exodus 4 / [10],11,12, ... incarnate _ JOHN 1 / 1, 5,11, 14, ... for "fulfillment _ Genesis 2/1-3, corresponding day 7, ... still unfulfilled PAPER _ Genesis 1 / 28, ... as ...God said, _ Genesis 1 / 26, ... all of which are consistent with prophecies, ...{[ ... Age astral END - Sun in Pisces ... I was raised / born / came from FISH, ... which was said ... that ... would have found a nice / an asterisk Sumerian, ... containing engraved / carved ... A star coming / (falling) of Pisces ]}, ... which is written _ Isaiah 9 / 2; _ Matthew 4 / 16.

= Instead of conclusions ... in summary:

= *Cart being sealed up in time* _ DANIEL 12 / 4,9, …- By this time of trouble such as never was ... ... since nations are up At this time _ Daniel 12 / 1 - until today _ Romania 11 / 8, - to this day from which is the great day of feast _ John 7 / 37 - After six days ... changed to the Face _ Matthew 17 / [1], 2,3 [5] ... in conjunction with _ Jude 9, …- I AM ...* He * ... who ruled until his death _ ROMANIA 5 / 14 - The third day rose again _ 2 Peter 3 / 8, ... of the _ dead Genesis 7 / 22, ... promised for the time from _ Deuteronomy 18/15, 18, ... high _ Acts 3 / 22, ... and sent to the fulfillment of the Law and the Prophets _ Matthew 5 / 17;

-* This is what "I am" has sent Me to you * _ Exodus 3 / [13], 14, ... to discover the way, light and truth, ... according to the Revelation / confession / REVELATION MYSTERIES _ Revelation 10 / 7 ... that was kept hidden for ages _ 1 Corinthians 2 / 7; _ COLOSSIANS 1 / 26; _ ROMANIA 16/25, ... tell you everything _ John 4 / 25 ,...[ _ 1 Thessalonians 5 / 21; _ John 5 / 39];

-* Understand My speech? * _ John 8 / 43; _ Exodus 4 / [10], 11,2012, ...{?!}-Hear My word? _ ROMANIA 10/17;

-* I am here! * _ Isaiah 52 / 6; 55 / 1; 65 / 1; ...[_ John 7 / 37; 8 / 21, 23,24];

-* Awaken !*...- "Morning Comes" _ Isaiah 21/11, 2012.
******************************************************************
= Yours. - Messiah _ Isaiah 6 / [8], 9 - [13]; 21/11, 2012; _ Exodus 3 / 11, 2012; 4 /[10],11, 2012; _ ROMANIA 5 / 14; 10 / [14], 17; _ *Do not you wonder how I wrote and signed, even I, who speak to you, are those * _ John 4 / [25], 26; 5 / 39.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
=*Mesia* (22 Octombrie 2011, 11:00)
= Dintre / Print(re)* ultimele MESAJE, postate in multe pagini _ ROMANIA 10/18, ...si in *comentariile* la Petitia: ..."Roşia Montana ameninţată de noul guvern Emil Boc"*
=[*Mesia* (22 Octombrie 2011, 10:26)]

= Re: ...[ liviu (18 Octombrie 2011, 22:58); _ Ce credeti ?!!! Cumva printre "Administratorii Petitiei, sint si Autorii Petitiei ?, ...pentru ca "nu stiu cine i-Mi cenzureaza mesajele".

= Daca nu Mi-ar cenzura mesajele, ...bine ar fi, ...pentru mesajele Mele sint pentru "Toate Popoarele" _ ISAIA 55/[1-10],11,2012; _ IOAN 1/1,5,11; 10/[1-10],11,2012, 16, ...chiar si pentru ei _ ISAIA 9/16, ...si, pentru ca ...*merg mana-n mana* _ MICA 3/11; 7/[1],2,3,[4,5], ...chiar mai mult de atat, ...*pentru ...tinerii, orfanii si vaduvele lor* _ ISAIA 9/17; ..."Cine are urechi de auzit sa auda" _ MATEI 11/ 15 ( + trimiterile). -Mesia.
..........................
Raspunde

=[*Mesia* (22 Octombrie 2011, 10:43)]

= 1 Corinteni 14/21;_ Toate Popoarele Chemate _ ISAIA 55/[1-10],11,2012; _ IOAN 1/1,5,11,14; 10/[1-10],11,2012, 16.

*Printre / Dintre* ultimele comentarii postate in pag.22 -'comentarii', intr-o ALTA ...*PetitieOnline.ro*, ...care ar fi initiata [De unii / altii, invrajbitori _ GALATENI 5/14,15], ..."foarte dubios" de catre unii "Administratorii Petitiei, care , sint : Preoti, Profesori, Doctori in Teologie si chiar Ierarhi in B.O.R." / TITLUL Petitiei: ..."Papa Nu are ce cauta in Romania !"

.......................

= [*Mesia* (21 Octombrie 2011, 01:00)]

= Intrebare / CLARIFICARE / Detalii.

= [ P.Sion (20 Octombrie 2011, 20:48) ], ...te rog sa fii amabil / sa binevoiesti si sa detaliezi :

= Cum [?!!!] adica: *Sf. Treime este valoarea suprema*.
***************************************************************

-1)Si
nteti Pastor, Preot, Parinte sau Preafericit IERARH ?

-2) Cum intelegeti si cum explicati ; ...*Sf. Treime* ?

-3) Ce inseamna / ce intelegeti prin : ...*valoarea suprema* ?

-4) A cui "valoare suprema" ...este ..."Sf. Treime" ?

-5) Cum puteti * participa la 'Tainele sfinte' *, daca nu aveti acces la acestea, TOCMAI pentru ca ...*sint Taine*, adica "tainuite", la care au acces doar,... [cine ?!!].

= Multumesc pentru bunavointa de a raspunde. =Cu stima. -Mesia.
................

Raspunde

[P.Sion (21 Octombrie 2011, 09:20)]

*Cu teama si cutremur pt d-l Moise sau Mesia.

Ar fi o impietate sa-ti dau un raspuns, pentru ca ar trebui sa stii toate!!!

E mai rau penru noi pamantenii care suntem si muritori sa putem da un raspuns!!!

Nici nu stiu cum sa ma adresez!!!*
.............

Raspunde

=[*Mesia* (21 Octombrie 2011, 22:22)]

= Re:...[ *Ar fi o impietate sa-ti dau un rspuns,...*_ P.Sion (21 Octombrie 2011, 09:20) ].

-1) = NU va temeti si NU va cutremurati; -Va rog sa indrazniti, ...si adresati-va oricum dar totusi cuviincios / cum credeti de cuviinta; Va asigur ca nu Ma deranjeaza, oricare mod de adresare veti folosi.

-2) = Daca ati fi citit in totalitate si cu mare atentie, toate "Comentariile / Mesajele" postate de Mine, incepand din pag.4 -comentarii, poate ati fi inteles, chiar daca nu puteti crede / [tocmai despre necredinta aceasta a lumii din vremea de pe urma] _ IOAN 1/1,5,11; _ ROMANIA 10/14; _ ISAIA 65/1... vorbesc prorocii in Scripturi.

-3) = Conditie necesara dar nu si suficienta pentru intelegerea mesajelor Mele, _ FAPTELE APOSTOLILOR 3/22; 7/37, ... este ca d-vs./ 'omenirea / lumea', ....cel putin sa fi citit Scripturile / Biblia, sau daca aveti suficienta bunavointa chiar sa le cercetati _ IOAN 5/39, ...chiar incepand de - *Astazi* _ EVREI 3/7,13,15, ...si daca *aveti capacitatea*, adica ...*daca va este dat sa primiti Cuvantul Acesta* _ MATEI 19/11, ...si sa auziti Cuvantul Meu _ ROMANIA 10/17, ...atunci, ...usurel, usor, usor, veti incepe sa intelegeti, sa vedeti, sa pricepeti _ ISAIA 6/[8],9, ...tot ce nu a vazut si nu a priceput intreaga omenire de mii de ani _ EXOD 4/[10],11,2012, ...pentru ca aceasta a fost voia Tatalui Meu _ ROMANIA 11/ 8.

-4) = Pentru ca am inteles ca nu va este clara starea in dialog, prin precizarea d-vs.: "pt. d-l Moise sau Mesia", ...incerc sa va ajut sa intelegeti, prin a va spune ca Eu Moise, care am scris si semnat mesaje cu *Mesia* - sint Mesia, ...asa cum este scris: ...*Totusi moartea a domnit de la Adam pana la Moise, care este o icoana preinchipuitoare a Celui ce avea sa vina* _ ROMANIA 5/14, ...[De ce pana la Mine / Moise ?!!!], ...pentru ca am venit *Schimbat la Fata* _ MATEI 17/2,3,[5], ...si TOCMAI de aceea este scris:...*Dar cum vor chema pe acela in care n-au crezut ? Si cum vor crede in Acela despre care n-au auzit ? [ Nu este nici o eroare / este chiar clar, ca: ..Nu ati mai auzit de Mine, si nu este intamplator de lamuritoare exprimarea confuza scrisa chiar de d-vs. -"Moise sau Mesia", implicita in _ ROMANIA 10/14; [Isaia 65/1],...si mai departe asa cum este scris: ..."Astfel, credinta vine in urma auzirii; Iar auzirea vine [ tocmai in urma auzirii Cuvantului Meu ] prin Cuvantul Meu" _ ROMANIA 10/17, ...[Nu pentru toti / ci doar pentru: ...*Cine are urechi de auzit, si aude* _ MATEI 11/15 (si trimiterile).

-5) = Omenirea este in *Mileniul 3* / ...adica asa cum este scris, a treia zi [ _ 2 PETRU 3/8] urma sa se produca / s-a produs invierea dintre cei morti _ MATEI 27/63 (+ trimiterile), ...si, iata, tot asa cum este scris despre venirea in viitor [dupa 3 zile], ...*Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela* _ IOAN 4/26 - [ Fagaduit _ Deut.18/15,18; F. Ap.3/22], ca sa va spun toate lucrurile _ IOAN 4/25, ... adica, este scris clar ca "Stiu ca VA VENI Mesia" [ nu scrie ca Mesia A FOST in urma cu trei zile, sau cu mii de ani, adica, Scripturile vorbesc despre viitor, despre *Descoperirea in vitor / 'in curind' _ APOCALIPSA 1/1.

-6) = Mai cititi [_ 2 PETRU 1/20] adica coroborand _ FAPTELE APOSTOLILOR 3/22; 7/37; _ MATEI 17/5; _ IOAN 7/37; 8/ 21,23,24, 43,45.

-7) = Corespunzator precizarii d-vs.:...***Ar fi o impietate sa-ti dau un raspuns, pentru ca ar trebui sa stii toate!!!***

-*Daca ati pus problema cumva ca nu-Mi raspundeti considerand ca Eu nu stiu toate [?!!!], ...iata, [va] repet ca, - *Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela, care are sa va spuna "toate" lucrurile* _ Ioan 4/[25],26.*

-8) = Dupa toate cele scrise, totusi, VA ROG sa-Mi raspundeti la intrebarile adresate initial, ...fara sa considerati, asa cum ati scris, ca : ...*Ar fi o impietate sa-ti dau un raspuns,...*.

-9) = Intelegeti vorbirea Mea ? -*Vorbesc in pilde* _ MATEI 13/34,35.

= Cu stima. -Mesia _ Ioan 4/[25],26; _ ROMANIA 5/14; 10/[14],17; _ ISAIA 6/[8],9-[13]; 21/11,2012; 52/6 -Moise _ *Iata-Ma!*; 55/1; 65/1; _ EXOD 4/[10],11,2012.
..................

Raspunde

=[*Mesia* (21 Octombrie 2011, 23:02)]

= Re:...[ *Cu teama si cutremur pt d-l Moise sau Mesia* _ P.Sion (21 Octombrie 2011, 09:20) ].

= D-le [ P. Sion ], ...va rog sa cititi cu mare atentie tot in aceasta pagina, mai sus, "comentariul / MESAJUL": ...[*Mesia* (18 Octombrie 2011, 19:20) ], cu TITLUL:

= UNII sau ALTII _ Nu va mai lasati invrajbiti _ GALATENI 5/14; _ IOAN 4/[25],26; 5/39; _ ISAIA 52/6 -*Iata-Ma!*.

= Cu stima. -Mesia.
...................

Comentariu nou :


=[*Mesia* (22 Octombrie 2011, 09:07)]

= *MESAJ*, pentru toata lumea _ ROMANIA 10/18,[17,14], ...pentru Toate Popoarele _ ISAIA 55/1; _ IOAN 10/11,2012, 16.

= Pentru ca in orice INCEPUT de *Invatare / INVATATURI*, nu dauneaza, chiar sint recomandate *Repetitiile / REPETARILE* pentru *Aduceri AMINTE / amintire / AMIN*, ...iata, in continuare postez un mesaj "sumar" / sinteza, continand cum am zis mai sus, unele REPETARI :

= Pentru a intelege mesajele Mele, trebuie ca cel putin sa fi citit Scripturile / Biblia, si chiar sa le fi cercetat _ IOAN 5/39.

= Eu sint Mesia / -Chiar *EU, cel care vorbesc cu tine, sint Acela* _ IOAN 4/26, ...*Cel fagaduit* _ DEUTERONOM 18/15,18; _ FAPTELE APOSTOLILOR 3/22; 7/37, pentru *aceasta vreme de stramtorare cum n-a mai fost de cand sint neamurile si pana la vremea aceasta* _ DANIEL 12/1, cand *multi vor citi "Cartea pecetluita" si cunostinta va creste* _ DANIEL 12/4,[9], pentru ca Eu sint trimis _ ISAIA 6/[8],9-[13], ...sa va spun toate lucrurile _ IOAN 4/25, pentru ca Eu sint acela pana la care a domnit moartea _ ROMANIA 5/14, dar omenirea nu stie pe cine sa astepte _ ROMANIA 10/14, din pricina neintelegerii Scripturilor si pentru ca am venit prin *Transfigurare / SCHIMBARE la FATA * _ MATEI 17/2,3,[5], in ziua a 6-a _ MATEI 17/1, acum omenirea fiind abia [abia, abia] in zorii / dimineata zilei a 7-a _ ISAIA 21/11,2012, dupa care va urma EXODUL 3/13,14; 4/[10],11,2012, si ziua a 7-a de odihna _ FACEREA 2/1,2, [Corespunzatoare Sfarsitului EREI ASTRALE **Soarele in PESTI**, ...dupa Sfarsirea Legii cu sensul de IMPLINIREA / Savarsirea Legii _ ROMANIA 10/4 -Implinirea / Sfarsirea / Savarsirea Legii Facerii Omului dupa chipul si asemanarea Noastra _ FACEREA 1/26.

= Intelegeti vorbirea Mea ?! -*Vorbesc in pilde* _ MATEI 13/34,35; _ -*Auziti Cuvantul meu ?!*_ ROMANIA 10/17; -Eu sint aici, acum in timpul vostru si [va] zic *Iata-Ma!* _ ISAIA 52/6 -Moise _[ coroboreaza cu IUDA 9; _ ROMANIA 5/14]; _ ISAIA 55/1; _ IOAN 7/37. [ F. Ap. 7/37].

= Astept sa-Mi confirmati primirea / citirea mesajului, *Astazi* _ EVREI 3/7,13,15, pe care puteti sa-l si publicati daca doriti *pana la marginile lumii* _ ROMANIA 10/18, ...- Contez pe decenta / seriozitatea d-vs .

= Astept: intrebari, comentarii, [orice]: _ FAPTELE APOSTOLILOR 3/22; 7/37; _ IOAN 1/1,5,[11],14; _ MATEI 13/57; _ MARCU 6/4; _ IOAN 4/44.

= Va previn asupra aspectului ca volumul de informatie este enorm, si este abia inceputul, ...la care *Toate Popoarele sint chemate* _ ISAIA 55/1,[2-5],6, [7-10], 11, 2012; _ IOAN 1/1,5,11,14; 4/[25],26; 5/39; 7/37; 8/21,23,24; 43,45; 10/[1-10], 11,2012, [13-15], 16, ...si iata, pentru ca *Toata lumea / Toate Popoarele sint in noaptea zilei a 7-a, ...* inca in intuneric * , ...cand, ...abia, abia se ivesc zorile / abia, abia vine dimineata ZILEI a 7-a / *de odihna* _ ISAIA 21/11,2012.

= Cu stima. -Mesia _ ROMANIA 5/14; 10/[14],17.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
=*Mesia* (25 Octombrie 2011, 10:14)
= Reformulare / in sinteza _
= *EU SINT m-a trimis la voi* _ EXODUL 3/[13],14; 4/[10],11,2012, ...a treia zi _ 2 PETRU 3/8, ...sa [va] descoper Calea, Lumina si Adevarul, potrivit cu DESCOPERIREA Tainei _ APOCALIPSA 1/1; 10/7, ...care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri _ 1 CORINTENI 2/7; _ COLOSENI 1/26; _ ROMANIA 16/25. ...

= Cu stima. -Mesia _ Romania 5/14; 10/[14],17; _ ISAIA 55/1,[2-6], 7, 8, 9; _ Ioan 1/1,5,11; 4/[25],26; 5/39; 10/[1-10],11,2012, 16.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: