Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
Prima pagina » Petitii online » Taxarea Religiei » Comentarii, pagina 1
image

Comentarii "Taxarea Religiei", pagina 1

Facebook share
 
FELICIA (11 Mai 2010, 13:04)
FAC TOTI PE CRESTINII
FAC TOTI POPII PE CRESTINII SI PE OAMENII CINSTITI DAR EI SINT CEI MAI MARI HOTI !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
florina marcu (11 Mai 2010, 14:08)
...
Mda..."ele insisi" din cadrul petitiei spune multe despre nivelul intelectual al celor care au redactat-o. Chiar daca se preda religie in scoala, nu inseamna indoctrinare, nu te obliga nimeni sa o inveti sau sa accepti ceea ce ti se spune in orele alea. Eu personal, nu vad de ce se isterizeaza lumea atat de tare referitor la predarea religiei in scoli. N-am vazut pe nimeni redactand petitii contra orelor de chimie, fizica, matematica, desi acolo chiar ti "se baga pe gat" multa materie, care pe 90% dintre noi nu ne va ajuta cu nimic restul vietii. In schimb, pe la orele de religie te mai invata ca "nu e bine sa furi, sa minti, sa omori...", chstii care pana la urma sunt de bun simt pentru oricine. Nu?
Iar referitor la plata taxelor si a impozitelor, mai cititi legislatie!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Vlad (12 Mai 2010, 13:03)
RE: florina marcu
In scoala la religie te invata sa nu furi pe dracu'
Te invata sa te duci la biserica si iti sunt spuse idiotenii din biblie ca si cum ar fi adevaruri.

De ce ar fi petitii impotriva orelor de chimie, acolo se invata lucruri dovedite experimental, este mare diferenta intre a spune "Prin hidrolizarea grasimilor si uleiurilor se obtin acizi grasi si glicerina" si a spune "d-zeu a inundat tot pamantul si numai Moise cu barca lui au supravietuit"
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Duddu (14 Mai 2010, 14:13)
Cateva nelamuriri
In primul rand, petitia parca e tradusa prost dintr-o alta limba. Daca tot faci o treaba de genul asta, fa-o ca lumea, intr-o romana la care sa nu aiba nimeni nimic de obiectat. Textul "...este printre primele 3 organizatii din cele mai bogate din lume, putand elimina problema saraciei peste tot in lume..." putea fi redactat mult mai uman. De dragul exemplului: "este una dintre primele 3 cele mai bogate organizatii din lume, putand elimina problema saraciei globale/mondiale..."
Bine, trecand peste asta, ca poate nu toata lumea e atat de chitibusara, sunt foarte curios de unde are persoana care a redactat petitia atatea date la indemana si cat sunt ele de corecte. Ce avere are biserica catolica si cat este ea de mare in comparatie cu saracia mondiala? De ce sunt religiile un viciu "prin definitie"?
Pe voi va deranjeaza faptul ca nu platesc taxe? Dar de ce nu mentionati, mai degraba, faptul ca sunt alimentate o mare parte din banii publici? Catedrala mantuirii neamului a uscat cateva buzunare in mod cert. Era nevoie de ea sau de alte stabilimente de gen? Asta subiect de petitie!
Si, ca ultima nemultumire: cred ca formularea "taxarea religiei" e suficient de ambigua incat sa iste dispute inutile. Cred ca multa lume va intelege din asta faptul ca, daca sunt persoane religioase, va trebui ca ele sa plateasca taxe. Si ar mai fi multe de adaugat, dar nu am timp acum si cred ca un personaj care-si bate putin capul, poate sa priceapa foarte usor lacunele redactarii petitiei de fata. Din pacate, cred ca, desi sunt de acord cu ideea formulata prost in aceasta petitie, felul cum este ea construita va face mai mult rau decat bine ideii pe care incearca s-o promoveze.
Sper sa fi fost suficient de coerent si de elocvent in ceea ce am incercat sa spun. Poate mai e timp sa fie ajustata, poate cu o documentatie mai bine pusa la punct si cu o idee mai clara si mai bine exprimata.
Mult succes!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anca (14 Mai 2010, 14:43)
WTF?
As sustine si eu impozitarea veniturilor Bisericii dar vad ca nu despre asta e vorba aici.

Cum sa ceri impozitarea religiei??? Ati innebunit?
Invatati sa scrieti mai intai. Apoi reformulati petitia pentru a cere impozitarea veniturilor Bisericii. Daca nu ati folosi termeni ca "indoctrinare" si "minciuni" etc ati avea mai mult succes. Va compatimesc pentru ca va lipseste credinta. V-ar ajuta in vremurile astea. Daca erati putin atenti la orele alea de religie, poate invatati ceva si despre bunul simt, un minim de respect...

Si daca s-ar aproba asa ceva, daca ramanem la stadiul de teorie tot nu am rezolvat nimic. Niste controale de la Fisc! Ar fi interesant de vazut daca preotii ar face evaziune fiscala.

De ce nu faceti petitie pentru descurajarea evaziunii fiscale prin scaderea fiscalitatii si controale serioase????

Uite si eu vreau sa platiti impozit pentru rautate si prostie.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Vlad (18 Mai 2010, 22:58)
RE: Anca & Duddu
Anca:
esti inca o persoana ce joaca aceasta carte a "respectului". Vai vai cum poti sa spui ca sunt minciuni si indoctrinare, ai si tu ceva repect. Iaca eu nu am respect pentru reigie, la fel cum nu am respect pentru astrologie, sau pentru renumitul Bivoleanu, pentru ca SUNT minciuni si indoctrinare.

Duddu:
la fel ca si Anca, la acest punct ai dreptate, redactarea petitiei lasa de dorit. Lipsesc date relevante si se pune accent pe tenta teista.
Legat de averea bisericii catolice, am fost curios cat adevar este in afirmatie. Nu sunt prea multe date legate de averea Vaticanului (evident) insa prin 2001 a fost publicat ceva. Venitul net era de aproximativ 200 mld. $. Cu aceasta suma se pot da 1 mil. de salarii minime (lunar), ceea ce inseamna 10% din populatia africii. Aceasta bineinteles considerand ca ei ar sta degeaba, insa daca acesti bani ar fi investiti in irigatie, canalizari, case etc. probabil ar aduce peste un sfert din populatia africii in lumea a2-a in cativa ani.
Intradevar nu se compara cu saracia mondiala insa in cateva decenii ar avea un impact semnificativ.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Aristotel Furtuna (22 Iunie 2010, 08:07)
Dogmatismul, bigotismul si obscurantismul bisericii crestine... !
Sa mai trecem in revista o data “eforturile” bisericii si crestinilor de a ne face bine cu forta, dupa prinicpiul anti-libertate “On veut votre bien et on va l’avoir!”: dogmatismul, bigotismul si obscurantismul bisericii crestine a dus la stagnare intelectuala o lunga perioada in Europa, ei inchizand scolile de filozofie raspandite in tot spatiul lumii clasice, au masacrat si haituit invatati, au distrus cea mai mare biblioteca din lume (Alexandrina), au interzis miscarea sportiva (Jocurile Olimpice), toate pe considerente ce isi au originea in sensibilitatile lor primitive, mostenite din exclusivista religie iudaica dar si in propriile inovatii dogmatice. Biserica crestina ii are pe constinta pentru ca i-a ucis sau “doar” oprimat, pe invatati ca Giordano Bruno, Copernic si Galileo, D.F. Strauss, B. Bauer si J.Turmel. Pentru crestini filozofia si stiinta erau ceva satanic si de aceea atunci cand au avut putere absoluta, au ucis filozofi ca Lucilio Vannini, acesta fiind ars de viu la varsta de doar 33 de ani, e adevarat, nu inainte insa de a-i fi taiata limba cu clestii, pentru “crima” de a declara ca nu crede ca Isus e Dumnezeu; tot ei, mai tarziu, i-au “aplicat” si lui Immanuel Kant un arest la domiciliu. Parintele stiintei moderne, Galileo Galilei, este supravegheat ani in sir de gealatii superstitiei triumfatoare in locuinta sa de la Arcetri pana la moartea sa, asta dupa o scurta condamnare aplicata in 1633 de chiar fostul sau prieten, Cardinalul Barberini, devenit intre timp Papa Urban al optelea. Citez cuvintele marelui fizician Louis De Broglie referindu-se la Galileo: “A fost constrans printr-o nedreapta condamnare sa-si renege ideile; a murit batran, bolnav si orb intr-o singuratate aproape completa, incarcerat in mica sa vila din Arcetri. Efortul si sacrificiul sau ne apar azi ca simbolul emotionant al dureroasei nasteri a stiintei moderne.”

Crestinii insa nu au omorat si inchis gura numai la filozofi, ci si la oameni obisnuiti, la inocenti judecand asta dupa toate moralele posibile, cea stramba a crestinismului inclusiv!!!, caci au ucis nediscriminat, cum asa de bine aflam de la Inocentiu al treilea când acesta da in 1209, prin gura reprezentantului sau in Franta eretica (anume Arnaud Amaury, Abate de Cîteaux, reprezentant al Papei si seful militar al cruciatilor in razboiul religios din sudul mai-sus amintitei tari) celebrul ordin, “Omorati-i pe toti, Dumnezeu ii va recunoaste pe ai Sai!” Razboiul de extreminare dus de Biserica Catolica contra catharilor francezi a produs mai mult de un milion de victime….
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Arist. FURTUNA (22 Iunie 2010, 08:12)
Crestinismul duce la C R E T I N I S M ! ! !
Iarasi religia asta...


Si,inca odata, discutia fara de final de la inceputul omenirii: exista sau nu ?

Pentru cei ce cred intr-o fiinta suprema (nu conteaza ca-i Dumnezeu sau altul, fiecare religie majora din lumea asta are exact aceeasi structura: zeul suprem, mesagerul sau pe pamant, potopul si hocus pocus): cu ce va face lucrul asta mai buni, de ce sariti ca arsi si incercati sa ne aduceti pe calea cea "dreapta" ?!?


E exact acelasi show ca in viata de zi cu zi: partidul X e mai bun ca Y, ei au dreptate...!

E vorba doar de o simpla ideologie, asta urmariti cu ochelari de cal ridicand in slavi o himera.

Religia e un curent filosofic adresat maselor si facut pe intelesul acestora pentru ca atunci cand a aparut lumea nu stia decat sa zgaraie niste cuie in pietre pe care le numeau litere. Un nene destul de inteligent a incercat sa explice niste fenomene naturale pe intelesul tuturor (asa cum ziarele din ziua de azi nu folosesc anumite cuvinte sau exprimari pretentioase tocmai pentru a putea fi citite de toata lumea) si astfel a aparut un curent atat de popular incat a inconjurat planeta.

Nu ma intelege gresit, bazele religiei si anume inradacinarea valorilor esentiale omenesti, e ceva cu care sunt de acord, dar exploatarea excesiva a acestor valori precum si devalorificarea lor ca fiind inspirate de o sursa externa atotputernica nu este ceea ce si-a propus creatorul acestui curent filosofic.

In alta ordine de idei, cred si eu intr-un lucru atotputernic, omniprezent si omnipotent si acel lucru se cheama ATOM : ne-am "nascut" dintr-o explozie de ATOM_i, suntem alcatuiti din ei iar dupa moarte si in urma ciclului natural, ne "incarnam" miliardele de particule in alte milioane de fiinte. (da, stelele si planetele se nasc din atomi, fenomenele fizice ce au loc pe suprafata lor sunt generate de interactiunile dintre atomi... samd) !


Puteti crede in continuare in ce vreti si in ce va tine mintea ocupata si linistita, dar incetati sa corupeti inutil si alte persoane, e dreptul fiecaruia dintre noi sa aleaga ce-si doreste in viata (liberul arbitru, banuiesc ca stiti ce-i ala) asa ca lasati-ne sa ne vedem de viata noastra - fara citate din biblie si alte carti de povesti pentru oameni cu o capacitate de ratiune indoielnica...!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Duddu (28 August 2010, 11:04)
Inca ceva
Probabil nu mai citeste nimeni sectiunea asta de comentarii, dar, revenind accidental asupra textului petitiei, observ ca nu s-a modificat deloc, iar semnaturile pe care isi doreste a le strange sunt foarte si din ce in ce mai putine.
Inca o data atrag atentia autorului sa modifice continutul petitiei, atat gramatical cat si conceptual, pentru ca, la modul in care este conceput acum, nu are cum sa inregistreze succesul scontat.
De pilda, gramatica schioapa din "cultele si religiile nu platesc taxe, ele INSISI fiind..." nu va face cinste, domnule autor anonim, la fel ca si anonimatul. De ce nu aveti curajul de a va semna tocmai dv. cu fruntea sus petitia?
Ca sa nu mai zic de un paragraf intreg fara sens: "Religiile au incercat si incearca penalizarea multiplelor obiceiuri si instincte naturale ale oamenilor, obiceiuri ce le considera fals ca fiind vicii, penalizandu-le pe cele reusite a fi facute ilegale atat in bani cat si prin incarcerare si pretinzand taxarea viciilor ce au esuat a fi facute ilegale."
Banuiesc ca va referiti la sex, ca alte instincte naturale penalizate nu-mi vin in minte. Dar nu-mi aduc, totusi, aminte, sa fi platit cineva, cu bani sau, cu atat mai putin, inchisoare, satisfacerea nevoii de sex. Imi inchipui ca nu considerati pedofilia sau violul instincte innascute. Poate-mi descifreaza si mie cineva substratul acestui paragraf, ca poate omul are dreptate si nu-mi dau eu seama pe moment.
Bun, si ca sa nu spuna lumea ca ma leg de detalii, hai sa despicam un pic in patru chiar ideea de baza a acestei petitii. O formulare serioasa ar fi argumentat si exemplificat fiecare pasaj, ar fi venit cu idei si propuneri despre felul cum pot fi puse in aplicare normele pe care incearca sa le impuna.
Dv., de exemplu, d-le autor, cum propuneti sa fie "taxata religia"? Daca o persoana autorizata de la Fisc merge la o biserica, in afara de taxele normale pe teren si pe constructie, pe ce baza v-ati gandit sa impoziteze veniturile preafericitilor? Au acestia vreo chitanta cum c-ar fi colectat zeci de milioane la sfintirea caselor sau vreo proforma eliberata pe mieii, porcii, gainile, sarmalele, vinurile ingurgitate de pe la enoriasi de-a lungul timpului, ori pe "maruntisul" din "cutia milei"?
Inca astept lamuriri, pentru ca, desi nu sunt complet ateu (sper, chiar daca nu cred, dar intr-un alt fel de forta/Dumnezeu, asa cum cred ca o face majoritatea oamenilor cu capul pe umeri), eu chiar vreau sa semnez petitia asta. Spre deosebire de pensionarii indoctrinati, eu nu-l confund pe Dumnezeu cu religia si, cu atat mai putin, cu personajele ei.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Duddu (21 Septembrie 2010, 12:10)
Asa trebuia facut!
Uitati aici un exemplu pertinent de petitie pe acest subiect.
http://www.petitieonline.ro/petitie/scrisoare_deschisa_taxarea_cultelo
r-p56566054.html
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda: