Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Fara E 536 si iod in sarea alimentara!", pagina 1

Facebook share
Pagina 1 din 2. Pagini: 1 2
Dragos P (19 August 2009, 15:54)
Precizare
Ma mir ca nu s-a sesizat nici un medic endocrinolog in legatura cu idiotenia asta de petitie. Am sa fac altceva, spre deosebire de cei ce au descris in petitie efectele folosirii sarii iodate, eu am sa citez din "Ghiduri de practica medicala-Colegiul Medicilor din Romania, vol II, Ed. Info Medica, 2001:
"(...)Sarea iodata reprezinta metoda profilactica cea mai simpla, cea mai ieftina, si cu eficienta confirmata intr-un numar mare de tari, in cele aproximativ 7 decenii de cand se utilizeaza.
In tarile in care s-a realizat iodarea universala(in totalitate) a sarii s-a constatat reducerea spectaculoasa a IDD (iodine deficiency). Cand intreaga sare folosita in alimentatie este iodata se recomanda 20mg iod pe 1 kg sare.
In Elvetia, sarea iodata a fost initiata in 1924, prin asigurarea unui nivel de iodare de 5mg/kg; deoarece acest prim nivel de iodare s-a dovedit ineficient pentru profilaxia gusii endemice, a fost marit succesiv la 10 mg/kg in 1962 si apoi la 25 mg/kg in 1980. Este interesant ce s-a realizat in Elvetia cu nivelul initial de iodare a sarii: nu au mai aparut cazuri noi de cretinism endemic si au scazut semnificativ cazurile noi de surdomutism.
In Romania datorita reliefului muntos si submuntos, gusa endemica este raspandita pe cel putin 2/3 din suprafata tarii (30 de judete sunt declarate endemice).(...)"
..............................................................
.................................
Alte comentarii sunt de prisos...
Documentati-va mai bine oameni buni, inainte de a debita ineptii ca petitia de mai sus, si nu mai dezinformati oameni prea naivi sau prea comozi ca sa caute si sa verifice veridicitatea informatiilor puse pe tapet.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anonimul (7 Martie 2012, 13:13)
RE: Precizare
Sarea iodata este in regula. Problema apare cand se interzice total sarea fara iod.
Ar fi o optiune mult mai buna sa puna la dispozitia consumatorilor ambele tipuri de sare, motiv pentru care am semnat petitia.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cica contra (15 Februarie 2014, 17:06)
Bai tarane !
Un drept fundamental al omului este acela de a alege . Mai mult in sare se adauga si antiaglomeranti gen e536 - ferocianura de potasiu
Pai daca eu prefer sarea cu bulgari dar fara cianuri de ce nu ma lasa sa aleg ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ivanov Eugen (7 Ianuarie 2015, 05:29)
Este dreptul meu sa aleg.
Poti sa te muti in Koreea de Nord. Este un drept fundamental sa poti alegi.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
daniel (18 Ianuarie 2015, 21:44)
nu
Eu nu vreau si nici copii mei sa consumam sare cu iod si toate prostiiile din ea si nici un medic din lume nu are dreptul sa ma oblige ca "asa e bine''.Punct.
Avem dreptul de a alege,un drept care se pare ca e incalcat cu grosolanie.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
r adu (22 Iulie 2015, 10:30)
Necunoașterea
Un drept fundamental este de a alege, dar ........ se uită-nu se știe......... că înainte de a alege ..... trebuie să fi informat. Refuzul de a fi informat, ca și negativismul ...... sunt probabil apărute prin lipsa iodului din alimentație. Iodul neradioactiv nu determină probleme de funcționare a tiroidei. Actualmente alimentele (mezelurile, brânzeturile, produsele de carne, produsele de panificație și semipreparatele) sunt procesate cu mult mai mută sare iodată ca în urmă cu 30 de ani. Poate aici ar trebui să existe inițiativă ........ legislativă. Pe de altă parte, iodul radioactiv, apărut din explozii-accidente nucleare sau experimente controlate-necontrolate reprezintă o sursă de iod ce determină sigur afecțiuni grave ale tiroidei. Sarea iodată NU face rău. Rău face necunoașterea.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
relu (19 August 2009, 17:37)
Dragos P
Comentariuil tau m-a determinat sa semnez petitia, pe care altfel nu as fi semnat-o. De ce sa inghit iod suplimentar daca organismul meu nu cere acest lucru si nici medicul nu imi recomanda? Numai pentru ca elvetienii o fac de peste 80 de ani? Cu ce i-a ajutat?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
IORDACHE IONEL (2 Septembrie 2009, 02:16)
BAHHHH!VOI ATI INEBUNIT?
CUM PUTETI SA VISATI ASEMENEA PROSTIE MAI OAMENI BUNI,CA AVETI CE AVETI CU EURILE FF BINE,INTELEGETI CA SUNT EURI BUNE SI NEBUNE',DAR SA SPUNETI ASA CEVA DE IOD NU IMI VINE SA CRED IN CE TARA MA AFLU,EU AS SFATUI SA CERCETATI CAT AVETI TIMP SI CHEF CITITI MACAR CE SCRIU EU AICI SAU CE A SCRIS DN DRAGOS P MAI SUS,SI PUNETIVA MACAR INTREBAREA:DE CE E SAREA IODATA?SI INTELEGETI CA IODUL ESTE OBLIGATORIU PT BUNA FUNCTIONARE SI DEZVOLTARE A CORPULUI UMAN,SI DEFICIENTA DE IOD E UN LUCRU GRAV DE CARE SUFERA MAJORITATEA POPULATIEI SI CU TOT IODUL DIN SARE NU AJ PT A ADUCE INTR-O LIMITA NORMALA , AR TREBUI SA IEI VREO 250 DE gr DE SARE PE ZI CA SA FACI UN RAPORT ZILNIC OBLIGATORIU PT CA IN ALTCEVA NU PREA IL GASESTI SI ESTE UNUL DIN CELE CATEVA ELEMENTE CARE FORMEAZA CORPUL UMAN SI DEFICIENTA LUI NASTE CAM MAJORITATEA BOLILOR COMUNE DE EX AS PUTEA SA INCEP CU PROSTIA,lucru dovedit de altfel SI AS TERMINA CU BOLI FF GRAVE,SI PT DN RELU CARE SPUNE CA A SEMNAT DIN MOTIVE PROST INTEMEIATE,CA ORGANISMUL LUI NU II CERE EU PROPUN SA ITI FACI O ANALIZA SPECIALA LA IOD SA VEZI EXACT DACA CHIAR ORGANISMUL MAI E DE ACEEASI PARARE SI CE O ZICE DOCTORUL ALA AL TAU CARE SIGUR NU PREA CRED CA O SA AIBE VREUN RASP...MENTIONEZ FAPTUL CA NU RECOMAND SI NU SPUN LA NIMENI SA FACA ABUZ DE SARE DAR TREBUIE SA INTELEGETI CA VRETI SAU NU CA IODUL ESTE OBLIGATORIU!!!!!!!!SI CA SAREA IODATA ESTE SINGURA NOASTRA SURSA IN ALIMENTATIE SI AS RUGA PE TOTI CEI CARE AU SEMNAT SI CARE AU FACUT ACEASTA PETITIE DE 2 LEI CARE CU SIGURANTA NU O SA O IA NIMENI IN CONSIDERARE SA SE INFORMEZE SI DUPA AIA SA SEMNEZE TOT RESPECTUL PT DN DRAGOS P UN OM DINTRE PUTINI CARE AU O IDEE DE CE VOR NISTE NEBUNI SA FACA!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
MAS IO (4 Decembrie 2011, 19:27)
ADEVARAT
iodul este foarte atentie foarte imporant pentru organism carenat lui insemna dezastru din pacate este un element foarte rar in natura si cu o dispersie areala foarte mare ceea ce il face dificil de exploatat.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Raluca (15 Ianuarie 2012, 12:00)
necesar vs obligatoriu
Buna ziua,

Eu am semnat petitia nu pentru inlaturarea definitiva a iodului din alimentatie.
Nu am pregatire in domeniu si nu stiu daca si in ce cantitate este necesar iodul.
Insa, metoda obligatorie a guvernului de a-l administra populatiei mi se pare suspecta.
Din punctul meu de vedere, ar trebuie sa existe posibilitatea de a cumpara sare curata, fara iod si fara antiaglomerant.
Asa ca, sunt impotriva acestei hotarari.

Un exemplu practic este acela ca, la prepararea muraturilor, sarea iodata nu se poate folosi.
Pana la rezolvare, voi cumpara din tarile vecine.

Toate cele bune,
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anghelus T (16 Martie 2012, 10:54)
Trebuie sa putem ALEGE!
Ce ti-e atat de greu de inteles ca unii oameni doresc sa aiba de unde alege? Sa fie sare cu iod si cu ce altceva va mai doriti in ea, dar eu una doresc sa gasesc sare in stare pura, asa cum a lasat-o Dumnezeu! Dar de antiaglomerantul E 536 ce ai de zis? Este ferocianura de potasiu. Cam cata nevoie ai de ea in organism?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Adrian Nicolae (19 Februarie 2016, 17:32)
dlui. Iordache I.
In primul rand, un mesaj se scrie cu litera mare doar la inceputul frazei. Altfel intelegem ca tipi la noi si nu cred ca tu esti singurul intreg la minte pe acest site.
In al 2-lea rand - explica-mi dumneata de ce e bun E536! Eu inainte de ferocianura foloseam orez si nu aveam nicio problema. Daca este asa buna ferocianura pune-ti si in ceai si mai vorbim dupa aceea.
In al 3-lea rand - exista destul iod si prin mancare. Iar daca e musai nevoie, prefer sa il iau cu reteta dupa analize medicale. Presupun ca de asta exista pe lumea asta si medici endocrinologi, nu doar destepti care scriu cu CapsLock intotdeauna aprins.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
satya (6 Septembrie 2009, 18:54)
despre stramosi si sarea in bucate..
iata ca va ofer cateva informatii, care dovedesc, fara putinta de tagada faptul ca stramosii nostrii au exportat si sare si civilizatie pe teritoriul europei. fara e-uri si iod. si pt ca o aveau la indemana, erau niste namile de oameni, dupa cum dovedesc cele cateva busturi de daci si traci care se mai gasesc, cand le compari cu cele alaturate ale romanilor si matroanelor romane..
in ce priveste "beneficiul" stiintific al iodarii universale a sarii (basca un e-u acolo, de samanta!), e clara treaba ca tracii n-aveau nevoie de asa ceva, in consecinta, ceva s-a modificat intre timp si nu in bine, in modul de viata si alimentatie..
surse naturale de iod inca mai avem la dispozitie, iar actiunea artifiaciala de iodare nu are cum compensa naturalul.. unde mai pui ca varietatea tipului constitutional nu este respectata prin aceasta decizie. unui eschimos ii sunt necesare cam 800 g pe luna de grasimi animale; pt un african, doar 80 g pot fi fatale!
si ca s-o zic si pe-aia buna apropo de iodarea sarii la elvetieni: cate inventii si idei geniale a zamislit elvetia (in afara ceasului cu cuc!), si cati inventatori si spirite de geniu a zamislit acest neam?

http://www.gandirea.ro/solnita.php

http://www.gandirea.ro/sarea.php
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dragos P (30 Septembrie 2009, 16:54)
Re: satya
Stii ceva? In primul rand, dupa punct se incepe cu litera mare, si ai fi putut sa scutesti comentariul de fata si concluzia mea ca esti genul de persoana pe care fie nu o intereseaza sa faca o treaba cum trebuie, fie esti agramata.
Oricum, cred ca esti genul de persoana care tine tot felul de diete si are, pe langa deficit de iod in alimentatie daca nu mamanci sarat, tot felul de alte deficite printre care si de fier, calciu, s.a.m.d.
Sincer, nu ti-as dori, daca esti fata/femeie, sa nasti un copil cu retard mintal sever si intarziere mare in dezvoltarea psiho-somatica, ce nu va putea fi nicoidata un om integrat in societate, cu deficit statural sever(adik pitic), eventual surdomutism, eventual diplegie spastica (adik paralizie bilaterala), deficite de maturatie osoasa, astea fiind numai la nastere, apoi complicate cu probleme ale celorlalte organe, cu care sa stai mai mult in spital decat acasa, si sincer nu as vrea sa mai continui cu alte detalii picante.
Asa ca tu faci ce vrei, semnezi ce petitie vrei, si asta e valabil si pentru altii..., numai sa nu spui ca nu ai fost avertizata.
In ceea ce priveste aportul de iod la barbati, vreau sa va zic ca tiroida, principala glanda ce utilizeaza iodul, "fabrica" hormoni tot timpul, in compozitia carora OBLIGATORIU se gaseste iod, asta ca nu credeti ca noi suntem mai "protejati".
Cat despre Elvetia, eu zic ca mai degraba iti tineai gura, pentru ca:
1. Iodarea sarii este departe de a putea fi numita o "inventie", fiind doar o masura luata de oameni cu cap,
2. aceiasi oameni cu cap care mentin independenta politica si FOARTE BUNASTAREA Elvetiei,
cu mentiunea ca exempul era dat in carte TOCMAI PENTRU CA SI ROMANIA SE CONFRUNTA CU ACEEASI SITUATIE A LIPSEI DE IOD cand masura de iodare a fost luata.
Cu restul comentariului tau doar bati campii (in special cu varietatea tipului constitutional)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
irina (17 Martie 2012, 06:16)
...
Aoleu ia-auzi-l si pe asta..cred cavorbeste excesul de iod din el...daca nu ai facut
copii fara sare iodata mai bine taci.si informea-te mai bine.strabunica ta a mancat cu sau fara iod.si cam cum au fost copii ei.normali au ba..te las pe tine sa gandesti.vad caai destul iod in tiroida.basca un e ca bonus.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
satya (1 Octombrie 2009, 14:53)
Sa-mi fie cu iertare...
Sa-mi fie cu iertare, draga d-le Dragos, daca redactarea simplificata a interventiei mele v-a lezat sensibilitatea de rafinat „filolog”... Cand mai faceti acuzatii, verificati mai inainte daca la cei „sapte ani de acasa” nu aveti restante la amabilitate, politete si exprimare civilizata, mai ales cand comunicati cu sexul frumos! Si apelati si dex-ul totusi, de dragul adevarului.. Una este exprimarea „agramata” pe care in mod eronat mi-o atribuiti si alta redactarea simplificata, expeditiva sau hai, fie, neglijenta, pentru care inca o data: mii de scuze, Doamne iarta-ma!
Faptul ca puneti in aceeasi galeata toti oamenii, anulandu-le individualitatea si importanta tipurilor constitutionale umane, cat si faptul ca nu ati spus nici un cuvintel despre vitalitatea recunoscuta a stramosilor nostri, care aveau la indemana munti de sare fara e-uri si iod, conduce la concluzia ca si daca as prezenta aici un eseu cu zeci de argumente, dv ati ramane tot pe aceeasi pozitie aroganta si ignoranta de „Gica Contra”.
Nu imi sunt dragi polemicile sterile cu astfel de persoane frustrate (daca va confruntati cu probleme grave, de genul celor pe care le-ati enumerat, mai cititi-l pe Lazarev sa vedeti care-i adevarata cauza, nu va mai ascundeti ignoranta si „pacatele” dupa o ipotetica vina a lipsei de iod), agresive, necivilizate si postand in „atotstiutoare”, mai ales cand stiu ca am dreptate, dar daca pentru dv nu au relevanta postarile mele, s-ar putea ca altii sa le aprecieze. :)
In ce ma priveste, nici un „diagnostic” din ceea ce v-ati dat cu parerea nu se confirma.
Am studii superioare dar si experienta de aproape 10 ani de lector de medicina traditionala.
Acel gen de medicina, care spre deosebire de cea clasica, alopata, vede in fiinta umana mai mult decat o masinarie fizico-chimica; o individualitate complexa, dotata intre altele si cu o aura si cu spirit si cu liber arbitru. De aceea militez pentru respectarea acestui drept: sa fim lasati sa putem alege, fara sa ni se impuna tot felul de masuri abuzive, pervers cosmetizate cu atatea calificative, vezi dragalita Doamne, toate „stiintifice”, dar urmarind de fapt manipularea chimica si hormonala a populatiei.
Apoi, slava Domnului, am nascut trei copii, toti sanatosi, isteti si frumosi, fara sare iodata si botezata cu e-uri. Cat despre diete nu am de ce sa fiu obsedata; nu am avut niciodata probleme cu silueta, iar de cand am renuntat la carne, nici cu bolile cronice. Unde mai pui ca toata lumea ma complimenteaza ca arat cu cel putin zece ani mai tanara.. ;)
Asa ca, stimabile, exemplul meu si al tuturor celor pe care ii cunosc, nu confirma nici pe departe teoriile pe care le promovezi cu prea multa patima si agresivitate pentru a putea fi considerate obiective, fundamentate si universal valabile.
Ca sa nu mai zic de exemplul cu Elvetia.. Este si hazliu si hazardat sa afirmi ca bunastarea lor se datoreaza iodarii sarii. Cu atat mai mult cu cat bunastarea lor este muult anterioara acestei masuri, iar mecanismele care o sustin nu fac totusi obiectul acestei petitii..
Si iaca a venit si randul meu: stii ceva? Ia mai tempereaza-ti rogu-te, exprimarea si atasamentul fata de dogma stiintifica pe care o promovezi asa de agresiv din niscai interese obscure, in nici un caz de dragul adevarului si lasa romanului sarea in bucate stramoseasca, cea fara e-uri si iod!
Cand vei avea "la degetul mic" toate medicinele traditionale ale orientului, sa mai indraznesti sa spui altora daca bat campii au ba, cand vine vorba de tipurile constitutionale! Pana una alta, al mataluta este unul de fiinta nefericita, care seamana nefericirea in jur. Da-mi voie sa cred ca poti mai mult si mai bine de atat! Copacel, copacel cu mama! :)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Claudiu. (18 Octombrie 2009, 20:45)
Dragos, esti cam pe dinafara cu medicina.
Dragos, esti cam pe dinafara cu medicina. Ca si multi medici de la noi, unde te duci sa te faca bine si ei te omoara. Tu nici pe departe n-ai priceput ce-ai citit, asa ca te lamuresc eu ca sa nu mai debitezi prostii din astea alta data. Petitia este corecta si trebuie sa se tina seama de ea pentru ca in sare se introduce iod de sinteza, nu iod natural. Iodul natural, ca orice substanta provenita din natura, este benefica pentru organism si nu are efecte secundare. Iodul se sinteza, care se introduce in sare, este ca orice substanta de sinteza toxic pentru organism, deoarece organismul uman nu poate asimila nimic artificial, de sinteza. Acest produs de sinteza odata ajuns in organism produce tulburari la nivel celular si provoaca dereglari ale metabolismului, imbolnavirea organelor, tumori, deoarece el nu poate fi asimilat si cand ajunge in celula da peste cap toata functionarea ei. Ai inteles acum cum sta treaba cu produsul natural si produsul de sinteza pe care organismul uman le tolereaza si sunt benefice, sau nu le tolereaza si produc reactii adverse in corpul uman?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Catrinel (11 Decembrie 2009, 22:27)
Jos E-urile
Iata continutul de iod din 100 g din urmatoarele alimente:
• hering – 66 micrograme
• lactate – 4-11 micrograme
• creveti – 190 micrograme
• legume – 1-10 micrograme
• stridii – 60 micrograme
• laminaria (alge) – 0,3 g
• pastrav – 3,5 micrograme
• oua de pasare – 10 micrograme
• carne – 3 micrograme
Suplimentarea iodului trebuie facuta in urma recomandarii medicului.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
danimarian (21 Decembrie 2009, 17:07)
lume oarba ca de obicei
deschideti ochii lume buna, desteptati-va, nu mai fiti caposi,vedeti efectele grave care le au asupra noastra,va rog informati-va despre :E 536, Fluorul din apa imbuteliata si din pasta de dinti, tigaile de teflon, sunt o gramada de E-uri care ne distrug zi de zi, si nu numai
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Robert H (17 Ianuarie 2010, 20:41)
CEEA CE NU TREBUIE SCAPAT DIN VEDERE
Iodul ca iodul, dar cu ferocianura de potasiu cum
ramane ???? Ne convine, oare, sa o inghitim zilnic ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
satya (24 Ianuarie 2010, 17:40)
Avem si senatori care stiu si le pasa...
http://www.urbaniulian.ro/2010/01/24/iodarea-universala-a-sarii-atentat-la-sanat
atea-publica/
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
nebunie (25 Februarie 2010, 19:40)
off doamne
au innebunit toti.. ba se iau de sarea iodata care este unul din cele mai bune masuri profilactice facute vreodata- eu in caracter de medic stiu clar asta!!! ba cu vaccinurile... nu e de mirare că nu avansează ţara asta
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
simo (18 Aprilie 2010, 15:40)
nu va pasa?
iodul ca iodul, dar voua va convine sa fiti otraviti in fiecare zi? E563 ferocianura de potasiu care la 100 grade Celsius se transforma in cianura de potasiu, care e periculoasa. Deci de fiecare data cand pui sare in mancare iti pui si putina otrava. Suntem otraviti cu buna stiinta si lumea accepta.
Iar despre vaccinuri ce sa mai zic? Mai informativa domnule "in caracter de medic", au partea lor buna dar unele mai mult dauneaza in timp.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
simo (18 Aprilie 2010, 15:51)
felicitari satya
ma bucur satya pentru replica ce i-ai dat-o d-nului Dragos. Inca o data , felicitari!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
satya (26 Aprilie 2010, 12:50)
Qui bono?
Cand vezi pe cate unii care "in caracter de medic" se mai semneaza si... "nebunie", ce poti sa mai zici?
Intr-adevar, e o mare nebunie sa te mai increzi in guvernantii care te otravesc cu buna stiinta mai cu iod si ferocianura, mai cu vaccinuri si E-uri si OMG-uri in alimente fara etichetare diferentiata, ca, deh, sunt in pas cu timpurile si "progresul tehnic"...
Sa ne fereasca Dumnezeu de asa niste "binecuvantari parintesti"! Oameni buni, treziti-va, informati-va si ajutati-i si pe altii sa se trezeasca!
Mi-e mila cand vad atatia colegi intelectuali, carora bunica analfabeta stia sa le puna cel mai bun "diagnostic": "unde-i carte multa, e si multa prostie"... Adica degeaba esti inteligent, daca nu esti si intelept...
Faceti-va timp si cititi articolele de pe
quibono.net
de la "Teoria germenilor", "Binecuvantare sau dezastru" si "Pecunia non olet", sa vedeti ce pret are teoria germenilor si vaccinarile in ecuatia vietii si vindecarii si cui foloseste, si apoi dati-va cu parerea si daca va mai lasa constiinta, miram-as sa mai vad interventii pro-vaccinare, dupa cate dovezi, grafice si statistici ne arata fara dubii ca, nici omului si nici vietii pe planeta nu are cum sa fie de ajutor vreun vaccin..
Cat despre povestile nemuritoare ale copilariei, nu vi se pare nitel ciudat, ca mai toate au fost luate la index de nu spui' cine si pervertite?
"Sarea in bucate" e rebotezata "stiintific", mon cher (!) cu iod si ferocianura, "Punguta cu doi bani" si "Povestea porcului" in varianta moderna, incearca sa ne vare cu de-a sila pe gat, ca bietele necuvantatoare ar fi niscai teroriste purtatoare de virusi bau-bau "pandemici", unde mai pui ca noul model de gripa ce va fi oferit muritorilor de rand, se leaga tot de un basm frumos de adormit copiii: "Capra cu trei iezi"! Nu stiati? Noua si temuta "febra Q", ar fi data de un virus buclucas, care s-ar gasi vezi Doamne, numai in uterul caprelor gestante, motiv pt care unii, "in caracter de medici" dau solutia "stiintifica" si "salvatoare" de sacrificare!
Si cand te gandesti ca sunt destule cazuri, despre care se stie bine, dar nu veti gasi nimic in cele reviste "de specialitate", de tuberculosi, cancerosi in faze terminale si chiar de HIV-SIDA, care S-AU VINDECAT, numai cu LAPTE PROASPAT DE CAPRA, parca iti cam vine rapid in minte si intrebarea de bun simt: "Qui bono?", dar si raspunsul...

Pana una-alta, multumesc draga "simo" pt frumoasele aprecieri! ;)
E drept ca m-am dezvatat demultisor sa ma las afectata de provocari tendentioase si cu intentie pervers dezinformatoare, incurajandu-ma singura sa continui, caci astfel de "experiente" sunt de folos totusi pt a mai exersa arta asertivitatii, dar prinde bine si cate o felicitare din cand in cand...
M-ar bucura si mai mult sa vad ca sunt tot mai multi petenti pt cauza acestei petitii si nu numai... Doamne ajuta!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ovidiu (1 Septembrie 2010, 13:13)
Vad ca sunt adeptii iodului obligatoriu
Bolnavii de hipertiroidie nu au voie sa manance iod.
Cu ei ce avem?
O sa-mi spuneti ca sa mearga in farmacii si sa dea 10 lei pe un kg de sare neiodata, daca-i bolnava, na sa cumpere medicamentul.
Dar toate produsele alimentare din Romania care contin sare, contin sare iodata (pentru ca doar sarea iodata se gaseste in comert). Cu aceste produse cum se va descurca? (paine, biscuiti, preparte din carne, zacusca samd)
Democratia inseamna sa faci ce vrei, dar fara sa deranjezi pe nimeni.
Cu bolnavii de Hipertiroidie ce aveti?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
killuminati (4 Noiembrie 2010, 16:50)
no comment
ei vor depopulare masiva ce nu intelegeti? moarte lenta prin otravire. daca nu va este clar atunci in ce scop pun atata otrava in alimente? de ce nu spun pe fata: vrem sa avem atatia locuitori, restul trebuie sa muriti, cei slabi, cei bolnavi, batranii, gata, eutanasie. si asa suntem prea multi si mancam banii statului.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
killuminati (4 Noiembrie 2010, 16:58)
no comment
si iodul ca iodul, cum spune simo, dar ce facem cu E563. pentru asta semnez eu ACESTA PETITIE DE 2 LEI cum spune cineva mai sus pe un ton mai ridicat.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Radu (13 Noiembrie 2010, 02:58)
Dragos P,ori esti mason,ori prost,ori amandoua!
ma mir ca mai poti sa treci strada de prost ce esti mai Dragos!Pun pariu ca nu ai curaj sa-ti declini identitatea,caci te-ar bate lumea cu pietre pe strda.Ma bucur ca mai exista totusi si oameni care gandesc(vezi Satya).Sper ca am scris gramatical totul.Nu-i asa Dragos?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Stefan (14 Noiembrie 2010, 08:46)
Ai dreptate Ovidiu
Sunt zeci de mii de oameni in tara aceasta operati de tiroida sau cu probleme tiroidiene, care nu au voie sa consume iod. Sunt condamnati sa-l introduca in organism din alimentele de pe piata, inclusiv painea, toate fiind preparate cu sare iodata. Li se prelungeste si lor viata, nu-i asa Dragos?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Satya (27 Noiembrie 2010, 19:48)
Considerente obiective pt mai multe semnaturi
Servus, dragilor si multumiri celor care au apreciat pozitiv interventiile subsemnatei. :)
Va mai ofer niscai informatii utile sa mai trezeasca si motivatia celorlalti pt semnarea petitiei. Iata un articol graitor, de pe ecolife.ro, "Sarea si sanatatea". Sa fie de folos si la mai multi petenti!

"Motto: „Aveţi sare întru voi şi trăiţi în pace unii cu alţii.“
Sfânta Evanghelie după Marcu, 10, 50

În vechime, sarea era extrem de preţuită. Nu degeaba se spune, în popor, despre un om deosebit, că este precum „sarea pământului“. În imperiul roman, ostaşii erau adesea plătiţi în sare (în latină, sal, salis), de unde a rămas şi cuvântul care exprimă remuneraţia pentru muncă, salariu (salarium).
Pe vremuri, sarea era atât de greu de procurat şi valoarea ei era atât de mare, încât nimeni nu-şi îngăduia să o risipească. De aici şi vorba populară „dacă se varsă sare, iese ceartă.“

La modul propriu, „un grăunte de sare“ făcea (şi va face mereu) diferenţa dintre o mâncare bună şi una fără gust, iar la modul figurat, vorba „nesărată“ este vorba nelalocul ei, lipsită de „bun gust“ şi de bun simţ.

Oaspeţii de mare cinste sînt întâmpinaţi, deloc întâmplător, „cu pâine şi sare“.

Într-un foarte cunoscut basm românesc, o fată de împărat îi spune tatălui ei că îl iubeşte ca „sarea în bucate“. Ştiinţa confirmă astăzi înţelepciunea ascunsă în vorbele aparent ciudate ale fetei: sarea reprezintă, cu adevărat, un element absolut indispensabil vieţii fiziologice a omului.

Sarea constituie unul dintre cei mai eficienţi şi mai răspândiţi conservanţi alimentari. Trebuie reţinut că, pînă la apariţia frigiderelor, sarea, în mari cantităţi, era aceea care se folosea pentru conservarea alimentelor.

Nu în ultimul rând, sarea este şi un medicament extraordinar, poate unul dintre cele mai vechi remedii din lume, apreciat în medicina populară ca leac de căpătâi.

DAR CE ESTE, DE FAPT, SAREA?

După definiţia forţată din DEX, sarea este „o substanţă cristalină, sfărâmicioasă, care constituie un condiment de bază în alimentaţie şi este folosită în industria conservelor, în tăbăcărie, în industria chimică etc; clorură de sodiu (NaCl).“ O definiţia similară găsim în Larousse, Webster, etc.

Trebuie să atragem, însă, atenţia că, în aceste definiţii, sarea este identificată în mod forţat, după nişte criterii şi interese industriale şi comerciale, cu substanţa numită clorură de sodiu (NaCl).

DAR SAREA NATURALĂ, ADEVĂRATĂ, NU A FOST, NU ESTE ŞI NU VA FI NICIODATĂ ACELAŞI LUCRU CU CLORURA DE SODIU (NaCl), O SUBSTANŢĂ OBŢINUTĂ PRIN PROCESAREA CHIMICĂ ŞI MECANICĂ ŞI DENATURAREA SĂRII GRUNJOASE.

Să vedem de ce afirmăm aceasta. De mii de ani, omul a folosit pentru alimentaţia sa şi a animalelor sale numai sare naturală, grunjoasă, sub formă de cristale mari, numită şi sare gemă. Drobii sau bulgării de sare se zdrobeau, se pisau manual, în casă, în piuă, pe măsură ce aceasta se consuma. Sarea naturală, gemă se găseşte încă în România, din abundenţă, în zăcăminte de suprafaţă (munţi de sare), în vreme ce în alte ţări europene (Austria, Franţa), ea este exploatată numai din zăcăminte subterane.

Care este însă, mai exact, diferenţa dintre sarea naturală, gemă şi sarea de masă, fină şi extrafină?

SAREA NATURALĂ, GEMĂ; GRUNJOASĂ, NERAFINATĂ este cea care se ia direct din zăcăminte. Ea conţine, pe lângă clorură de sodiu (NaCl), peste 80 de substanţe minerale şi oligominerale, care îi dau, împreună cu încărcătura sa geo-magnetică, extraordinare proprietăţi vindecătoare şi gustul său inconfundabil.

UNDE SE GĂSEŞTE SAREA GRUNJOASĂ, NEIODATĂ?

La magazinele naturiste şi în Plafaruri, unde se vinde ambalată în pungi de 1/2 Kg, aşa cum s-a impus prin revizuirea din 2004 a Ordonanţei din 2002 privitoare la iodarea obligatorie a sării. Puteţi, de exemplu, comanda sare neiodată, la preţul de 1,2 RON pentru 1/2 Kg, pe siteul www.naturalia.ro (la secţiunea Alte produse naturiste). Sau puteţi chiar merge direct la sediul firmei Naturalia Impex SRL din comuna Voluntari, Str. Erou Marinescu 8, Ilfov, tel. fix +40 (21) 350 51 33, tel. mobil 0788 429 304.


SAREA DE MASĂ, FINĂ ŞI EXTRAFINĂ se află pe rafturile tuturor supermarket-urilor şi pe mesele tuturor restaurantelor. Ea se prezintă sub forma unor granule mici, de culoare albă, sau a unui praf alb, super-prelucrat şi super-procesat chimic şi este obţinută, în general, prin recristalizarea artificială a sării geme şi măcinare după granulaţia dorită. Acest proces sărăceşte foarte mult, aproape complet, sarea de elementele minerale şi oligominerale (mai cu seamă magneziul şi calciul), mărind, în mod artificial, concentraţia de clorură de sodiu (NaCl). În plus, pentru a evita întărirea sării rafinate, fabricanţii industriali îi adaugă un „antiaglomerant“, E 535, adică… ferocianură de sodiu, un aditiv în mod clar toxic pentru organism, căci este o sare a unei cianuri de fier, oricât am vrea să dregem busuiocul şi să băgăm capul în nisip, ca struţul. În rezumat – se înlătură oligomineralele, bune pentru sănătate, şi se adaugă E 535 (ferocianură de sodiu), dăunătoare sănătăţii, dar bună pentru buzunarele unora.

Sarea rafinată nu numai că nu are nici o calitate terapeutică şi nu mai dă cu adevărat gust alimentelor gătite, dar provoacă, în plus, hipertensiune.

Medicina populară cunoaşte peste o sută de utilizări terapeutice şi chiar magice ale sării, care era considerată în trecut, printre altele, şi un adevărat leac împotriva duhurilor rele şi a bântuirilor de tot felul.

Prezentăm mai jos un tabel care evidenţiază sărăcia în minerale a sării extrafine, comparativ cu sarea gemă, naturală. Observaţi că sarea gemă are un procent dublu de Calciu şi cel puţin triplu de Magneziu şi, chiar dacă este vorba de cantităţi aparent infime, în economia extrem de fină a metabolismului uman, contează ENORM.


Compoziţie
Sare extrafină
Sare gemă

NaCl
98,5
97,5

CaCl2
0,1
0,2

MgCl2
0,03
0,1

CaSo4
1,2
1

MgSO4

0,04

Substanţe insolubile în apă
0,06
1,2



SAREA IODATĂ ESTE TOXICĂ

În anul 2002, Guvernul României a emis HG 568, o ordonanţă care impunea ca toată sarea din comerţ să fie iodată. Se afirma că, în acest fel, vor fi combătute afecţiunile tiroidiene produse de deficienţele de iod.

Numeroşi cercetători şi medici, din România şi din străinătate, familiarizaţi cu această problemă, afirmă însă cu totul altceva decât această versiune oficială. Studii minuţioase în acest sens au revelat că un consum sporit de compusi sintetici ai iodului creşte incidenţa unor afecţiuni tiroidiene autoimune, favorizează supradezvoltarea şi chiar apariţia unor procese inflamatorii la nivelul glandei tiroide. Consumul de compusi sintetici ai iodului (ioduri si iodati) produce alergie şi măreşte intoleranţa la substanţele care conţin acest element (de exemplu, cele folosite în radiologie).

Din experienţa altor ţări, precum Anglia, Zair, Argentina, Australia, unde s-a practicat iodarea parţială a sării, în unele oraşe sau comunităţi, s-a demonstrat că procedeul trebuie întrerupt imediat, deoarece a crescut îngrijorător numărul cazurilor de hipotiroidie, hipertiroidie (inclusiv Basedow), cancer tiroidian, precum şi numărul cazurilor de alergie la iod. Unele boli enumerate, precum cancerul tiroidian şi unele reacţii anafilactice la iod (pot fi şocuri anafilactice) sunt mortale. În Tasmania, ţara care a „beneficiat” de iodarea obligatorie a sării şi a altor alimente, s-a remarcat faptul că rata cancerului tiroidian a crescut de trei ori.

În anul 2001, au existat în România 12.417 cazuri de hipotiroidie; în 2000 fuseseră 11.541, iar din 1994 până în 1999 au fost înregistrate între 4713 şi 7359 cazuri de hipotiroidie. Trebuia, oare, pentru cele 12.417 de cazuri de bolnavi tiroidieni, iodată sarea pentru peste 20 de milioane de oameni, plus animalele? În plus, tratatul lui Harrison, după care se pregătesc medicii americani, afirmă, la pagina 2143, că „din cele 18 cazuri posibile de hipotiroidie, unul singur se datorează deficitului de iod“...


Ca urmare, cercetătorii din celelalte ţări care au experimentat, cu rezultate negative, de altfel, iodarea parţială a sării, au observat că, dacă dai iod (compusi sintetici cu iod) unei populaţii oarecare, unii fac hipotiroidie, alţii fac hipertiroidie, unii fac cancere de tiroidă, alţii fac reacţii alergice. Din moment ce mai mult de 99% din locuitorii României sînt eutiroidieni, adică normali din punct de vedere tiroidian, nu se justifică deloc administrarea pe trei căi a iodului...
Cauza impunerii unei astfel de măsuri nu are nimic de a face cu criteriul umanitar. Mai degrabă este vorba de anumite grupuri de interese, care iau lua bani grei de pe urma procesului de iodare a sării.

TERAPIA INTERNĂ CU SARE

(toate recomandările privesc exclusiv sarea naturală, grunjoasă, gemă, neiodată şi nu sarea „fină“ de masă)

DIGESTIE DIFICILĂ, CONSTIPAŢIE, SLĂBICIUNE CORPORALĂ, SUBPONDERALITATE - se consumă hrană condimentată cu sare gemă sau sare marină (se găsesc în comerţ), care au un gust mult mai intens. S-a constatat că sarea naturală are un efect mult mai puternic de stimulare a secreţiei de sucuri gastrice şi ca este un excelent activator al peristaltismului gastrointestinal, fireşte - cu condiţia să fie consumată cu moderaţie. De altfel, încă de acum 500 de ani, celebrul medic şi alchimist al Evului Mediu Paracelsus nota într-un tratat că digestia şi excreţia sînt mult perturbate de absenţa sării din alimentaţie.


HIPOTENSIUNE ARTERIALĂ, ARITMIE CARDIACĂ - dimineaţa, pe stomacul gol, se administrează un sfert de cuţit de sare marină (aproximativ 0,25 g), care se înghite cu o cană (250-300 ml) de apă plată. Tratamentul se face vreme de minimum o jumătate de an. Studii recente arată că se obţin rezultate deosebit de bune, cu condiţia ca tratamentul să fie asociat cu alimentaţia predominant vegetariană.


OSTEOPOROZĂ, CRAMPE MUSCULARE - se vor săra alimentele exclusiv cu sare gemă neiodată, care este foarte bogată în oligoelemente implicate în procesele de asimilaţie a calciului.


INTOXICAŢII CU SUBSTANŢE LUATE PE CALE ORALĂ - într-un litru şi jumătate de apă călduţă se pune o lingură de sare şi se amestecă bine. Se bea rapid, pe nerăsuflate. Imediat după ingerare, va apare o senzaţie puternică de vomă. Vom evacua conţinutul stomacului, aplecându-ne în faţă, „gâdiland“ cu inelarul şi arătătorul mâinii drepte glota (omuşorul) şi presând simultan cu putere stomacul cu mâna stângă, strânsă în pumn. Reflexul vomitiv va permite eliminarea, odată cu apa sărată, a substanţelor toxice care ne-au creat probleme.


TUSE PERSISTENTĂ, TUSE USCATĂ - se ţin pe limbă cât mai mult timp câteva granule de sare gemâ (nu mai mult de un vârf de cuţit). Reacţia de stopare a tusei se va declanşa prin doua mecanisme: prin salivaţie, care va deveni mult mai abundentă, şi prin stimularea directă a sistemului nervos central, prin intermediul papilelor gustative.

CONTRAINDICAŢII LA ADMINISTRAREA INTERNĂ A SĂRII

Aportul masiv de sare este contraindicat în cazurile de hipertensiune şi tromboză gravă, precum şi în fazele acute ale gastritei hiperacide şi ale ulcerului gastroduodenal.

TRATAMENT EXTERN CU SARE

CALCULI RENALI, COLICI RENALE - un săculeţ de pânză plin cu sare gemă se pune pe un calorifer sau pe altă sursă de căldură şi se lasă să se încălzească până la 50-60 de grade Celsius. Se aplică apoi pe şale (zona lombară), unde se ţine vreme de o jumătate de oră.


ULCERAŢII PE PIELE - în două linguri de miere de albine se pune o jumătate de linguriţă de sare şi se amestecă bine, până când se omogenizează. Se aplică apoi acest preparat pe zonele afectate. Rezultatele terapeutice sînt uimitoare, acesta fiind un străvechi remediu, menţionat în tratatele medicale greceşti.


ARSURI DE GRADUL I ŞI II - pe zona afectată se presară sare grunjoasă din belşug. Această aplicaţie va spori pe moment senzaţia de usturime, dar apoi edemele vor fi mult reduse, iar vindecarea va fi considerabil mai rapidă. Nu se aplică sare pe arsurile grave, cu rană deschisă, întrucât produce o usturime insuportabilă.


NAS ÎNFUNDAT (RINITĂ CRONICĂ) - la un pahar de apă caldă se pune o linguriţă de sare gemă sau marină şi se amestecă bine pentru a se omogeniza. Se pune această apă sărată caldă în palma şi se trage pe nara stângă şi apoi pe nara dreaptă, alternativ, pentru desfundarea căilor nazale. Acest procedeu este bine să se facă în fiecare dimineaţă, pentru drenarea căilor respiratorii, înlăturarea surplusurilor de mucus, mărirea acuităţii olfactive.


DURERI DE GÂT - într-un pahar cu apă fierbinte, se pun două linguriţe de sare naturală, după care se amestecă bine până când sarea se dizolvă complet. Se face gargară cu acest preparat. Este de dorit ca apa să fie cât mai fierbinte şi să ajungă cât jos în gât. Se reia acest tratament de 2-3 ori pe zi, până la dispariţia completă a afecţiunii.

BĂILE CU APĂ SĂRATĂ

Sînt un remediu tradiţional de medicină populară, care se aplică astăzi, cu un succes extraordinar, în clinici moderne din Austria şi Germania. La o cadă de apă caldă (aproximativ 150 de litri), se folosesc două kilograme de sare gemă neiodată (amestecată în prealabil cu apă fierbinte, pentru a se dizolva mai uşor). Baia durează 20-30 de minute şi este important ca temperatura apei să fie menţinută mereu peste 37 de grade Celsius, pentru ca acţiunea terapeutică să fie maximă. Cercetătorii au observat că aceste băi, care se fac o dată la 3-4 zile, au efectele cele mai puternice în preajma lunii pline (de preferat cu 2-3 zile înainte).

Iată indicaţiile terapeutice ale acestor băi:

DERMATOZE INFECŢIOASE - se fac băi parţiale, înmuind doar segmentul afectat, vreme de 15 minute, în apă sărată caldă (7 linguri de sare la litru). Imediat dupa baie, pielea nu se şterge, ci se tamponează puţin şi se lasă să se usuce. Acest remediu este excelent în tratarea infecţiilor bacteriene şi micotice (produse de ciuperci parazite).

REUMATISM - se fac de două ori pe săptămână băi complete cu apă sărată fierbinte. Cele mai eficiente sînt băile preparate cu sare marină neiodată, dar efecte foarte bune s-au obţinut şi cu sarea de mină, cu cristale mari (nemăcinată).

CISTITE, INFECŢII URINARE - se fac băi complete sau băi de şezut cu apă ceva mai sărată: 5 linguri de sare la litru. Baia va fi făcuta în fiecare seară, până la vindecarea afecţiunii, iar apa trebuie sa fie cât mai fierbinte, însă suportabilă (peste 38 de grade). Imediat după baie vă veţi şterge şi vă veţi relaxa la căldură, evitând expunerea la frig sau curent.

ANEXITĂ, METRO-ANEXITĂ - se aplică procedura de la infecţiile renale. Suplimentar, se va adăuga în apa sărată de baie puţină tinctură de iod.

RĂCEALĂ ŞI GRIPĂ - se fac băi ale picioarelor (tălpi şi glezne) cu apă fierbinte, cu foarte multă sare (10 linguri la litru). Băile vor dura 10 minute, după care ne vom încălţa cu şosete groase şi ne vom aşeza la căldură, aşa încât să transpirăm.

SAREA ŞI ENERGIA AURICĂ

S-a constatat experimental că sarea naturală, netratată prin nici un fel de procedeu chimic sau termic, are o misterioasă influenţă asupra corpului bioenergetic al fiinţei umane. Toţi cercetătorii din acest domeniu de frontieră sunt de acord că sarea naturală este un excelent agent de purificare a aurei umane. La fel ca şi apa, sarea absoarbe - se pare - radiaţiile bioenergetice nocive, curăţând - din punct de vedere energetic - zonele în care este aplicată. Iată câteva aplicaţii practice ale acestor proprietăţi bioenergetice ale cristalelor de sare:

OBOSEALĂ - o procedură de medicină populară românească ce şi-a dovedit adesea eficienţa este să punem un săculeţ cu sare călduţă pe ceafă atunci când sîntem obosiţi. Tot un săculeţ cu sare era pus şi în leaganul copiilor, ca să nu se deoache şi să aibă somnul lin, între haine, ca să le asigure durabilitatea, precum şi pentru a le impregna cu o misterioasă capacitate de protecţie împotriva „făcăturilor de tot felul“.

BIJUTERIILE - mai ales cele vechi - se spune că păstrează foarte multe din impregnările negative ale celor care le-au purtat de-a lungul timpului. Din acest motiv, ele se lasă o perioadă de minimum 49 de zile să stea în sare gemă, înainte de a fi purtate. La fel se procedează şi cu cristalele sau cu pietrele semipreţioase."
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
balahur (5 Decembrie 2010, 08:46)
iod natural da nuiod sintetic
cercetarile sau facut pe un iod natural dar lacomia de bani au dus la aparitia iodului sintetic care utilizat este mai grav decat folosirii sarii ca atare
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dan (26 Februarie 2012, 23:19)
Mai trebui mult timp ca sa facem o data 'ORDINE'...
Mai trebui mult timp ca sa facem o data 'ORDINE' si 'CURATENIE'cu acei misei ce ne otravesc intentionat ?
Da !
Cand ?
Haideti o data sa ne unim, si sa trecem la fapte. Numai uniti vom invinge.
UN PRIM PAS AR FI ALEGERILE, dar, ...
PE CINE VOM VOTA ???
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gabi (26 Februarie 2012, 23:54)
raspuns
Eu stiu cu cine nu voi vota. Nu voi vota cu cei care s-au asociat sau se vor asocia in cea mai mica masura cu actuala putere. Cine se manjeste cu rahat miroase de la o posta. Tu stii cu cine vei vota?...Pentru mine e clar.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Satya (27 Februarie 2012, 21:23)
Sa-i votam pe toti care ne-au otravit!
Un tânăr mergea pe jos printr-un sat şi la un moment dat decide să ia o pauză. Se aşează pe o bancă, unde se afla un om mai în vârstă şi încep, firesc, să vorbească despre ţară, guvern, despre legiuitori şi cei asemenea lor.

Domnul îi spune tânărului:
- Eu îi compar pe parlamentari şi pe alţii asemenea cu o broasca ţestoasă aşezată pe un stâlp.
Intrigat, tânărul îi spuse:
- Eu nu înţeleg această analogie ... Ce vreţi să spuneţi, domnule?
Domnul a explicat:
- Dacă te plimbi prin ţară şi vezi cumva o broască ţestoasă stând în echilibru pe capătul de sus al unui stâlp de gard, ce poţi să te-ntrebi?

Văzând nedumerirea de pe faţa tânărului, continuă cu explicaţia:
- În primul rând: Nu intelegi cum A AJUNS acolo.
- În al doilea rând: Nu poţi să crezi că STĂ acolo.
- În al treilea rând: Ştii sigur că nu ar fi putut SĂ AJUNGĂ ACOLO SINGURĂ.
- În al patrulea rând : E clar că N-ARE CE CĂUTA ACOLO.
- În al cincilea rând : Eşti convins de faptul că aceasta NU VA FACE NIMIC FOLOSITOR cât timp stă acolo.


Concluzia: singurul lucru raţional ar fi s-o ajuţi să coboare, iar ca să o ajuţi să coboare trebuie să fii ACOLO, la VOT.

VIITOARELE ALEGERI SA LE FACEM BINE. SA NE-NGRIJIM CA NICI UN ANIMAL SĂ NU AJUNGĂ PE STÂLP

Trimite această pildă şi altora, pentru a se crea conştiinţa comună până la momentul votării.

Si eu stiu cu cine voi vota: cu toti cei de pe lista! Actualul sistem nui mai are sansa de a oferi soultii constructive, iar politicul este cel mai coruptibil si mai tradator dintre variabilele ecuatiei vietii sociale actuale... Asa ca nici unii nu sunt mai breji ca altii, deci merita un vot de blam general!...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cupfer (3 Martie 2012, 16:41)
sarea
In ziua de azi 75% , cu aproximatie, din ce s-ar putea produce se face automatizat. Deci cu 25% din populatia globala sar putea produce tot atat. Poate ca sa facut un calcul ca resursele pamantului sa se consume incet pe o perioada lunga de timp si atunci singura solutie ce au gasit Ei (nu stiu cine ar putea fi) sa scada drastic populatia globului. Vedeti spitalele din romania pt. cei saraci e moarte lenta iar cine are bani se trateaza in strainataturi. Capitalismul sorteaza. Romania mai are o sansa , sa se intoarca oamenii la pamanturile lor , sa nu le instraineze si sa le apere. Sa isi produca fiecare din propiul pamant sa il cultive , sa manince sanatos si natural. Nu va vindeti pamanturile ca valoreaza mai mult decat aurul.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mihalcea Vasile (23 Martie 2012, 14:40)
Folositi sarea grunjoasa din salinele noastre,...
Folositi sarea grunjoasa din salinele noastre, aceea care este folosita toamna la muraturi, iar pentru obninerea unei granulatii mai fine folositi o rasnita ca si cea de piper. Pofta buna!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
liliana tanase (2 Aprilie 2012, 16:51)
nu vremotravuri
sa folosim sarea noastra asa cum este ea
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
John (6 Iulie 2013, 15:48)
Alo nebunilor,de ce nu s-a bagat iodul in zahar si s-a bagat in srae?
De ce nu iodati zaharul din comert si iodati tocmai sarea ,care se gaseste peste tot in natura dovada ca suntem adaptati perfect la asa ceva?Daca tot vrei sa tratezi cu iod ,trateaza cu zahar iodat ,nu cu sare iodata?
Iodati zaharul alb din comert idiotilor nu sarea.
Dar adevarul este ca sarea se foloseste cu succes in vindecarea anumitor boli grave,in special de ficat si inima,iar zaharul din comert este cancerigen.
Asa ca de asta s-a iodat sarea si nu s-a iodat zaharul.
Sarea este medicament,zaharul din comert este otrava.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
măria (25 Noiembrie 2014, 16:27)
"aromafitoterapie"
JAN VALNET a specificat acest subiect în experimentele făcute și se referea doar la sarea fina care urma sa fie pusa în solnite speciale și servita numai în zile de sărbătoare. Ideea de iod în sare a venit de la "a nu se umezi" comerciantul de sare are de pierdut nu va este clar?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
măria (25 Noiembrie 2014, 16:36)
sarea și iodul
...da sarea are multe beneficii în stare naturala...dar omul e atras de fantezia reclamelor nu de clasicile sfaturi batrinesti...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mmisu (13 August 2013, 22:16)
cu sau fara iod
1.Sarea se iodeaza in Romania de fff multa vreme adica chiar cu mult inainte de 1989 deci exista suficienta informatie statistica care demonstreaza utilitatea si lipsa nocivitatii, de ce in sare ? ,ptr ca este cel mai consumat aliment natural nemodificat prin rafinare.Acum fara sa fiu malitios insasi existenta acestei petitii de interzicerea sarii demonstreaza necesitatea iodarii. Este cel mai eficient mod de a combate retardul mintal si idiotenia vrem nu vrem asta este un adevar asa ca ar trebui retrasa petitia daca oamenii au inteligenta daca nu sa consume mai mult iod
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Popescu Constantin (10 Decembrie 2013, 23:29)
Sarea iodata
Toti DOMNII care spuneti ca este bine cu ..sarea iodata, puteti numi o alta tara din lume unde Guvernul a iodat toata sarea de consum ???
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
constantin octavian (30 Martie 2014, 16:42)
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria...
La fel ca si SAREA IODATA, folosita in bucataria fiecaruia,
dar si in produsele alimentare din comert,
PASTA DE DINTI CU FLUOR, imbracata in toate marcile posibile, fiecare cu gusturile si microcristalele lor de albire din lume,
precum si alte PRODUSE DUBIOASE,
nu reprezinta altceva decat
un simplu mecanism economic, cu mai multe scopuri, dintre care il
mentionez pe cel mai evident,
din punctul meu de vedere:

- rulaj al banilor, si imbogatirea corporatiilor;

Intrucat oamenii fiind expusi voit acestui mod nesanatos de a trai,
vor cheltui alti bani, la doctori, pentru tratarea bolilor, procurarea de medicamente care in marea lor diversitate sunt produse in acelasi cerc viciios, de aceleasi motoare generatoare care au dus la imbolnavirea oamenilor initial;

(cu cat se consuma mai mult cu atat se produce mai mult, cerere si oferta, oamenii reprezinta cererea, corporatiile oferta; atata timp cat oamenii nu mai cer, nu mai au ce produce corporatiile si implicait nu mai au bani; insa atata timp cat omul e controlat, manipulat si indoctrinat, numai om nu te mai numesti. )

- si evident mai sunt si alte scopuri mai mult sau mai putin intelese.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 1 din 2. Pagini: 1 2