Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Petiţie împotriva (şi pentru abolirea) legii nr. 298/2008 (privind reţinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului sau de reţele publice de comunicaţii...)", pagina 1

Facebook share
Pagina 1 din 11. Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
bau-bau (20 Ianuarie 2009, 11:25)
orange-one
1. datele salvate sunt: cine? la cine? cind?
2. ce nu se salveaza: ce? (deci nu e nevoie de super computere sau harduri)
..
3. informatiile se salvau si pana acuma, k pe baza lor primiti factura la mobil :D
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alex (20 Ianuarie 2009, 11:47)
g a t a !
Un lucru e cert: s-a cam dus era download-urilor in exces :) De exemplu: de acum, daca vreunui regizor roman i se pune pata rau de tot ca vede pe vreun site cu torrente pretiosul sau film, poate sa mearga la organe si sa ceara IP-ul celor din Romania care dau share excesiv la acel torrent. Pe deoparte ii inteleg, caci am auzit ca 95% din formatele media pe suport cd / dvd sunt piratatate...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Paul (20 Ianuarie 2009, 13:08)
mass pe mess
Daca vreti sa semneze cat mai multa lume dati si voi mass pe mess cu linkul catre petitie!

Hai sa aducem numarul semnaturilor la un record
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
SIMON CORNEL (20 Ianuarie 2009, 13:17)
RUSINEEEEEEEEEEEE
RUSINEEEEEEEEEEE STIMATI " CONCETATENI" CARE V-ATI GANDIT LA ASA CEVA ,RUSINEEEEEEE,MAI LIPSESTE SA NE IMPUSCATI SI SA NE ARUNCATI LA GROAPA DE GUNOI A ORASULUI FARA POPA LA CAP ,RUSINE SA VA FIE ,CE SINTEM NOI???UN POPOR DE TERORISTI SI TALHARI LA DRUMUL MARE???DACA VOI NE CONSIDERATI ASA CEVA ATUNCI CE SA MAI ZICEM DE STATELE EUROPENE CARE INTRADEVAR ACUM AU MOTIV SA TIPE LA NOI!!!!!!!!!!!!!!!!!RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alt anonim (20 Ianuarie 2009, 13:27)
pt anonim
dude, se vede ca nu esti la curent cu ultimele tehnologii it si medii de stocare ... daca ai sti, ai ramane masca ;) oricum, iti zic eu ca e realizabil (din punct de vedere tehnologic) c vor astia sa faca, asa ca stai relax ...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ecaterina (20 Ianuarie 2009, 13:37)
curiozitate
Sunt curioasa cati au si citit legea pana sa isi dea cu parerea!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
dtr (20 Ianuarie 2009, 13:42)
pt ecaterina
Ia apuca de te gandeste cum ar fi daca in timp ce discuti cu sotul/prietenul la telefon sa stii ca esti ascultata sau ca se distreaza unii pe seama ta? Asa ca las-o-n mama ei de lege ca or'cum se asculta tot. Acum vor sa fie si legal.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ecaterina (20 Ianuarie 2009, 13:48)
hai ca sunteti comici
La cate telefoane se dau pe zi cati oameni crezi ca ar fi capabili sa asculte?Acum am sa stau cu frica in san ca daca dau un telefon ma mai asculta cineva?Nu ma asculta nimeni "in direct" asa ca nu imi fac probleme!Daca se plictisesc ei asa rau si nu au ceva mai bun de la viata in afara de conversatiile oamenilor obisnuiti lasa-i sa se distreze,poate am o conversatie fierbinte :))
Si inca ceva...daca ai avea ocazia nu este asa ca si tu ai asculta conversatiile altora?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cosmin (20 Ianuarie 2009, 13:51)
la fel
E la fel ca si pana acum! Doar ca e legala treaba. Aparatura de stocare a datelor este de mult timp implementata chiar de la lansarea telefoniei la fel si la e-mailuri. Doar ca treaba devine legala acum. Sa nu credeti ca so apucat ei in 24 de ore sa isi achizitioneze astfel de aparatura. Aproape acelasi procedeu exista la facturile detailate. Nu sunt deacord cu procedeul dar asta este.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Geo (20 Ianuarie 2009, 14:02)
unde e avocatul poporului
c-o fii bine, c-o fii rau, nu stiu, DAR unde e avocatul poporului sa conteste legea (si sunt sigura ca stia de ea si din faza de proiect) ca nefiind constitutionala asa cum a facut cu legea salarii - pensii = se pare ca atunci era implicata situatia dumnealui materiala, nu?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
anonim (20 Ianuarie 2009, 14:15)
Finantare proiectului
Sunt foarte curios de unde or sa vina toti banii necesari pentru proiect. Nu am auzit inca sa aiba Romania excedent la buget.
Chiar daca este incalcata flagrant Constitutia as fi de acord macar daca ar fi luati din banii guvernului. Dar cei care or sa sufere or sa fie tot medicii, profesorii etc.
Cred ca romanii aveau tot ce isi doreau din punct de vedere material, si mai ramasese numai aspectul asta nerezolvat. Multumim inca o data "Guvernului iubit".
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ANA (20 Ianuarie 2009, 14:23)
Europa impune legea
Legea e o directiva europeana. Aviz celor ce nu stiu. Si ar trebui ca euroscepticii sa voteze ruperea de aceasta UE care incepe sa abuzeze de noi dupa bunul ei plac.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cosmin D. (20 Ianuarie 2009, 14:47)
N-ai cu cine bah, n-ai cu cine...
2Pac a zis la un moment dat: "don't judge me if you don't know me" (nu ma judeca daca nu ma cunosti), altfel spus, nu judeca o lege daca nu o cunosti. Citeste, documenteaza-te, invata, inainte de a lua o initiativa sau a critica ceva.
Astfel, conform legii nr. 298/2008 privind retinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicatii electronice destinate publicului sau de retele publice de comunicatii, la capitolul 1, articolul 1, aliniatul 3, avem scris asa: "(3) Prezenta lege nu se aplica in ceea ce priveste continutul comunicarii sau informatiile consultate in timpul utilizarii unei retele de comunicatii electronice." Mai mult, cap 2, articolul 11, aliniatul 1 scrie asa: "(1) In aplicarea prevederilor prezentei legi sunt interzise interceptarea si retinerea continutului comunicarii sau a informatiilor consultate in timpul utilizarii unei retele de comunicatii electronice.".
Pretindem a fi o societate intelectuala insa nu asa! NU CREDE SHI CERCETEAZA MAI INTAI! (valabil in special pt. jurnalistii de azi)
Pentru mai multe informatii privind legea nr. 298/2008, intrati aici: http://www.avocatnet.ro/content/articles?id=13906
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alex (20 Ianuarie 2009, 14:47)
sa iesim in strada
Cei din Ramnicu Valcea care citesc acest comentariu si sunt la fel de oripilati ca si mine ar face bine sa iasa in strada! asta e valabil si pentru cei din alte orase! daca stam in casa SUNTEM MORTI, NU INTELEGETI???? Sa le aratam ca nu pot face chiar ce vor. Boicot TOTAL! ACUM!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
zamfira dimitriu (20 Ianuarie 2009, 14:51)
ce i cu voi mai ?
:)) ce va temeti atat de legea asta? credeti ca nu o sa mai faceti sex prin telefon sau ce?mai intai documentati va si apoi deschideti gura sa mugiti ca vacile...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Iovan Marius (20 Ianuarie 2009, 14:53)
Exemplu - ELODIA
LEGEA NU PRESUPUNE ASCULTAREA CONTINUTULUI CONVORBIRILOR. Legea nu are nici o problema. Problemele sunt in mintile bolnave ale paranoicilor care cred ca sunt importanti si interesanti pt a fi ascultati. Stati linistiti ca nu intereseaza pe nimeni ca va barfiti voi colegii de serviciu sau vecinii. Inainte de a spune ca legea nu e buna ar fi bine sa o cititi. Si pana acum operatorii de telefonie mobila stocau aceste date. Hai sa va dau un exemplu ca sa inteleaga si mintea alora care se uita la OTV: In achetarea cazului Elodia am auzit ca s-a refacut traseul pe care l-a facut Cioaca in respectiva noapte cu ajutorul datelor furnizate de operatorul de telefonie mobila. Acest operator nu doar ca avea salvate datele despre convorbiri, ci avea salvate datele inclusiv despre releele la care s-a conectat respectivul telefon mobil (si nu era deloc urmarit special la vremea respectiva). Legea are un scop si e foarte bun, acela de a descoperi retelele de crima organizata. Atunci cand unul dintre membrii unei retele e prins, e mult mai usor sa iti dai seama care sunt ceilalti potentiali membrii ai retelei. Deci, datele ascestea le ofera anchetatorilor o pista pe care sa incerce sa rezolve cazul.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ecaterina (20 Ianuarie 2009, 14:57)
Pt Cosmin D
In sfarsit cineva care mai si citeste!
Se pare ca pana acum ai fost singurul interesat sa citeasca legea de la un cap la altul!
Felicitarile mele! Bravo!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Oana (20 Ianuarie 2009, 14:57)
legea este data sub guvernul Tariceanu...
..dar nu conteaza pt ca in parlament, ca majoritari, erau cei de azi!!!!!!
Pacat ca nu exista pic de patriotism si de iubire fata de propriu popor care te-a ajutat sa fii in fruntea tarii.
Si ce este mai grav ca, peste 90% din populatia tarii (adica noi), se lasa condusa de o gasac de smecherasi.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
vrajeala (20 Ianuarie 2009, 15:00)
vrajeala
stati linistiti ca e doar primul pas. urmeaza si stocarea continutului
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ignorantule (20 Ianuarie 2009, 15:04)
Pt Cosmin D
Nu se stocheaza informatia pentru ca este imposibil in momentul de fata. O sa vina si momentul asta stai linistit.
Oricum legea asta e varza, doar niste romani incompetenti si care habar nu au de domeniul asta puteau sa scrie asa ceva
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cine va depune petitia (20 Ianuarie 2009, 15:11)
andreea
DACA SE VOR STRANGE TOATE SEMNATURILE CINE SE VA OCUPA DE DEPUNEREA PETITIEI???????????????
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alin Farcas (20 Ianuarie 2009, 15:12)
Ecaterina si Cosmin... Mai cititilor...
Chiar fara continutul convorbirilor inregistrat (desi, hai sa fim seriosi… va urma sa fie cat se poate de inregistrat) tot incalca Constitutia Romaniei si mai exact articolul 28. Pentru ca in acel articol nu se vorbeste de continutul unei scrisori, al unui apel telefonic, ori a unui e-mail. Tot ce tine de acestea este numit SECRET si este cat se poate de INVIOLABIL. Secreta este si ora la care sun, si numarul de pe care sun, si cel la care apelez, ora la care intru pe internet si cea la care dau log off… TOT. Si, chiar daca nu am nimic de ascuns, nu vreau ca ei sa aiba dreptul de a se juca cu datele astea...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
bogdan dudau (20 Ianuarie 2009, 15:14)
ELODIA NEREPERATA
Felicitari pt lectura placuta! O lege trebuie insa citita in text, subtext si context. LEGEA ACEASTA ESTE INSA UN PRETEXT ! Daca vroia cineva sa termine cu retelele de crima organizata, termina de mult. Prin retelele de crima organizata se spala banii negri ai serviciilor secrete.
Poftim dra Elodia de te uita la retele de cazinouri care impanzesc Bucurestiul. In Militari am numarat vreo 30. Trebuie sa le asculti telefoanele ca sa-ti dai seama ce fac ele de fapt?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cosmin D. (20 Ianuarie 2009, 15:14)
N-ai cu cine bah, n-ai cu cine...
Pt. Ecaterina: e trist ca traim intr-o lume in care informatzia-i la degetul mic, iar masele inca nu stiu sa o filtreze si s-o foloseasca instructiv. Nu-i nimic, invatam!
Pt. ignorantul: Prietene, te-ai uitat la prea multe filme!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Geo (20 Ianuarie 2009, 15:16)
lege pt infractori?
dar daca ideea acestei legi este sa prinda marii infractori... de ce nu dau o lege care sa permita sa fie ascultate, inregistrate... telefoanele celor suspecti ca ar comite ceva si tre sa asculte 15 milioane de romani.?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Iovan Marius (20 Ianuarie 2009, 15:20)
Posibilitati tehnologice
Haideti sa vorbim si de posibilitatile tehnologice de inregistrare a convorbirilor telefonice. Probabil capacitate de stocare exista, dar ceea ce nu exista este capacitatea de procesare. Eu nu am timp sa raspund la telefoanele pe care le primesc si cu atat mai putin ca sa ma interesez ce si cu cine vorbesc prietenii sau colegii mei. Pe timpul lui Ceausesc Securitatea era sustinuta de eforturile unui numar foarte foarte mare de cetateni (si asta pentru ca nici securistii nu aveau timp sa se intereseze de gospodinele adulterine). Sa presupunem ca intr-un anume moment va exista si aceasta capacitate de procesare, daca ea va fi disponibila pentru intregistrarea tuturor convorbirilor cu siguranta va fi disponibila si pentru inregistari paralele fara acordul operatorului de telefonie si fara a te folosi de mijloacele tehnice ale acestuia. Ar mai fi inca un lucru, orele pe care le petrec multi oameni pe zi vorbind la telefon. Se va inventa si softul care sa faca un rezumat al acestor convorbiri??? Altfel degeaba cineva are un hard disk cu sute de milioane de ore de inregistrari telefonice. Organele statului nu au timp sa rezolve cazurile pe care le au de rezolvat. Nu isi va pierde nimeni timpul ascultand ce ati vorbit Dvs cu amanta!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ignorantule (20 Ianuarie 2009, 15:22)
Pt. Cosmin D
Mai gandeste-te un pic la ce inseamna legea asta si pe urma mai comenteaza. Sau poate asa iti castigi tu painea .... ma rog, fiecare cu opinia lui
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Noxxu (20 Ianuarie 2009, 15:47)
mda...
Unii dintre voi aveti dreptate, nu o sa stea nimeni sa-ti asculte tie convorbirile picante pe care le ai cu amanta in fiecare seara la 3 dimineata...nu o sa ii intereseze nici cand te intalnesti tu cu prietenii..treaba asta se face in caz k se intampla ceva sa aiba cum sa iti urmareasca firul actiunii....dar pe romanii nostrii ii deranjeaza simplul fapt k sunt ascultati si urmariti..le e frica sa nu isi piarda libertatea cum s-a mai intamplat in anii trecuti...azi ne intercepteaza telefoanele, maine iar o sa stea vecinii cu paharul pe perete sa auda ce faci u in casa k sa toarne la MILITIE...pe o parte,traim in romania si asta ne ocupa tot timpul...sa dea ce legi vor...noi oricum tot dupa cum ne duce capul o sa facem. D parca acum nu se vand droguri sau nu exista contrabanda..si tot se asculta telefoane si se fac filaje...NU MA INTERESEAZA ! sa imi asculte toate 3 telefoanele :)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cosmin D. (20 Ianuarie 2009, 15:56)
N-ai cu cine bah, n-ai cu cine...
Pt. ignorantul: faptul "ca nu se stocheaza informatia pentru ca este imposibil in momentul de fata. O sa vina si momentul asta stai linistit." mi se pare o afirmatie pur speculativa care n-are nicio legatura cu legea asa cum o stiu eu, ci doar cu niste fantezii in urma vizionarii prea multor filme. "ma rog, fiecare cu opinia lui", dar daca asa "iti castigi tu painea", pe afirmatii speculative, e bai mare!
Mult succes si o zi buna iti doresc!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Un_neica_Nimeni (20 Ianuarie 2009, 15:57)
Proba in cel mai banal proces - de divort
Ipoteza de lucru: esti in divort, eventual doresti sa obtii tutela copilului si "jumatatea" ta face rost (pe diverse cai) de listing-ul tuturor site-urilor "deocheate" pe care le-ai vizitat voit sau accidental... Sentinta? Imoral, pervers etc... O fi bine sa stie aia pe unde navighez? O fi rau? Nu stiu, ma intreb... Dar o lista cu ce ziare sau carti imi cumpar de la chioscuri si librarii n-ar fi utila? Ca tot surse de informare sunt si alea; sa stie si CE citesc, nu numai DE unde.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Catalin (20 Ianuarie 2009, 15:58)
Hotii si mincinosii vor sa ne controleze?!?
In numele facaturii aleia numita "lupta anti-terorista" se cheltuie sume imense si se calca in picioare orice demnitate umana.

Gusatii astia politici, si de la noi si din alte tari, "uita" ca terorismul a aparut tot din cauza lor, din cauza ca si-au impus vointa cu forta si au acaparat militar sau cu bani tari intregi, iar oamenii aia, evident, au protestat in singurul fel in care le-a mai ramas.

De ce trebuie sa platesc si sa accept manevrele cretinilor astia politici, doar ca se se protejeze ei? Fie, admitem abureala cu terorismul. Dar teroristii ii vizeaza tocmai pe politicienii astia mancatori de raha(-t), asa ca din partea mea teroristii n-au decat sa-si faca treaba, numai sa ne scape de imbuibatii astia!
Au facut atata tam-tam cu Casa Poporului, ca e imensa, ca e nu stiu cum, dar au pus kurul pe ea, nesimtitii, stau acolo ca in palat, pe banii nostri!

Ehe, bine-a zis cine a zis, parca cineva de la Catavencu ca la Revolutie trebuiau impuscati toti comunistii si securistii nenorociti, ca aia nu se mai vindeca, au in sange "ideile", doar stapanul sau stapanii li s-au schimbat...

Cine face astfel de legi? Unii care au facut cel mai rusinos BLAT POLITIC !!!

Jos LEGALIZAREA DICTATURII ! Cei care au semnat aceasta lege sa-si dea demisia! Javre jalnice, simpli ridicatori de maini la comenzi politice!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cosmin D. (20 Ianuarie 2009, 16:10)
N-ai cu cine bah, n-ai cu cine...
Pt. Catalin: legea nr. 298/2008, cap. 2, art. 3, aliniatul 1: "Furnizorii de retele publice de comunicatii si furnizorii de servicii de comunicatii electronice destinate publicului au obligatia de a asigura, pe cheltuiala proprie, crearea si administrarea unei baze de date in format electronic, in vederea retinerii urmatoarelor categorii de date, in masura in care sunt generate sau prelucrate de acestia" deci nimeni nu "cheltuie sume imense".
Cat despre combaterea terorismului mi se pare un lucru de bun simtz, necesara PENTRU societatea romaneasca din ziua de azi. Doar pentu ca noi n-am avut un 11 septembrie nu inseamna ca trebuie sa condamnam legile care ne apara de potentziale atentate si/sau amenintari sociale pentru ca asta ar fi pura ignoranta, prostie si egoism.
Cat despre coruptia din Romania, acolo no comment! :)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Andrei (20 Ianuarie 2009, 16:10)
Vor sa ne controleze,nu ne lasa sa traim in pace !!!
Da totul pleaca de la americani…de fapt de la niste “baieti shmecheri” (bancheri) din America care controleaza totul…incepand de la guvernul american,presedintele americii alte guverne ale altor tari,bineinateles guvernul Romaniei si Uniunea Europeana…vedeti documentarul lui Aaron Russo: “America Freedom To Fascism ” si veti intelege veti vedea cum totul se leaga!!!! Bafta!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
istericul (20 Ianuarie 2009, 16:14)
isterie publica
mai copii (ca adulti nu va pot numi). atat de influentabili sunteti

lucrurile legiferate aici sunt facute de catre vodafone (fost mobifon) si de catre orange (fost mobilrom) de la inceput. toate detaliile cdr-urilor (call detail record - data, ora, durata, apelant, apelat, trunks, etc) sunt stocate pentru 6 luni - 1 an, si puse la dispozitie, la cerere.

se numesc facturi detaliate :)

acum sariti de fund in sus ca a aparut legea asta :)

nu se inregistreaza si nu se stocheaza continutul convorbirii, al mailului, etc. luati cazul faxului de ex: ce sa inregistreze, bip-uri si paraituri?

capul e pus acolo si pentru altceva decat pentru protectia gatului la ploaie.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Catalin (20 Ianuarie 2009, 16:20)
Raha-t
@ [Cosmin D.]n-ai cu cine bah, n-ai cu cine...

Pentru ei e esential sa se bage "soparla", ca "poporul" sa accepte treaba intr-o forma buna, vom fi aburiti ca nu e chiar asa rau, ca se stocheaza numai nu stiu ce etc.

Mai apoi se va putea adopta pe sest un "aditional", care, rezumat, poate suna asa "si restul de informatii". Si gata!

Zici ca platesc operatorii. Da' de ce sa plateasca?!? Si din ce bani?!? Crezi ca aia o vor face asa, de dragul gusatilor care ne conduc?!? Nu, fie vor primi "sponsorizari" mascate, fie vor lua banii din banii nostrii, din tarifele pe care le platim!

Si in orice caz, NU VREAU ca datele legate de mine, nici nume, nici data, nici ore, nici numar sa fie stocate! Si desi stiu ca asa ceva probabil se face oricum, NU VREAU sa accept ca asa ceva poate fi LEGAL!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Catalin (20 Ianuarie 2009, 16:23)
Fii atent
@isterie publica [istericul]

Auzi, "tovarase", daca zici ca acele date sunt oricum colectate de operatori, deci deja se face, de ce crezi ca in lege se spune ca "pe cheltuiala furnizorului"?

Pana acum pe cheltuiala cui o faceau?!?

Nu ti se pare nimic ciudat?!?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Bogdan Radu (20 Ianuarie 2009, 16:27)
Romanii prosti / presa idioata
Fratilor, sunteti idioti. 1. de ce nu ati facut asemenea petitii cand s-a discutat si a fost data catre discutie publica acesasta lege?
2. Ce va .... atata pe voi de intimitate. Nimeni nu va ia nisio informatie draga voua si nu o face publica. Suntem un popor de needucati, nu cititi, nu va informati, va plac OTV si ziarul ZIUA, onanismul intelectual nu are relevanta decat in tipetele de gusteri flamanzi ale prostilor. Of Doamne...uite unde ne-au adus astia cu democratia
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Geo (20 Ianuarie 2009, 16:36)
pt. cei care se considera cititi si documentati
Dupa cum scrieti si va exprimati estimez ca nu aveti mai mult de 20-25 de ani, iar daca va intreb ce sa intimplat in 16-21 Decembrie 1989 sunt convins ca nu stitim sau mai bine zis nu stiti de ce sa ajuns la momentul 16-21 Decembrie 1989.
Se vede ca nu aveti experieta de viata si nu ati trait momente similare.
Va rog puneti mana pe istorie si documentati-va si invatati sa cititi printre randuri.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
amatis (20 Ianuarie 2009, 16:43)
Ce urmeaza?
Ce urmeaza? Implanturi REFID?
http://www.youtube.com/watch?v=_V4c6gAjq8g
Ne vom trezi probabil, ca de obicei, prea tarziu.
DESTEPTAREAAAAAA!
www.fymaaa.blogspot.com
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Lucian Cel Mare (20 Ianuarie 2009, 16:54)
Cica e democratie!!! - Seamana a comunism!!
Acest stat "democrat" de kkt in care traim are din ce in ce mai multe sintome de comunisn. Cred ca inca nu sa maturizat si nu a trecut de faza "fost comunisti", ba chiar incepem sa ne indeptam catre "securitate comunista" pe care uni au agreat-o.
Suntem o rusine ca ne lasam condusi de niste jegosi adormiti si cu ochiu dupa chiolan.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gigel (20 Ianuarie 2009, 16:56)
sinteti cu capul rau
bah, voi ati luat-o razna de tot. ati vazut prea multe filme. mai puneti mina pe o carte, mai iesiti din casa si mai lasati sms-urile la 8989, o sa va prindeti ca:

1. legea asta n-are nici o treaba cu elucubratiile voastre despre ASCULTARE si INREGISTRARE a convorbirilor
2. chiar daca ar avea, nu exista si nu va exista niciodata capacitatea tehnica pentru a face asta

deci cine a fost ascultat pina acum va fi ascultat si de acum incolo, cine nu nu. si daca va asculta cineva, what the fuck, sinteti toti traficanti de marihuana sau de femei, de ce anume va e frica ? datele astea se inregistreaza in toata lumea, daca nu va place, va sfatuiesc sa emigrati in UK, unde va filmeaza si cind va scobiti in nas pe strada. faceti acolo galagie cu aberatiile voastre despre constitutie si drepturile animalului (ale voastre, adica, daca nu v-ati prins).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cristi Adam (20 Ianuarie 2009, 17:06)
URMEAZA CIPURILE
URMEAZA SA NE INSEMNEZE CA PE BOI SA NE INTRODUCA CIPURI IN CORP . DESTEPTATI-VA PANA NU ESTE PREA TARZIU.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cristi S. (20 Ianuarie 2009, 17:27)
aberati degeaba!
Deci:
1. se inregistreaza doar destinatarul, expeditorul si ora la care a fost facuta convorbirea respectiv SMS-ul nu si continutul;
2. acelasi lucru se intampla si in cazul mailurilor;
3. majoritatea pachetelor catre site-uri respectiv mailuri circula criptate, nu mai spun ca 99% din autentificarile pe site-urile de webmail se fac criptate cu o cheie de cel putin 128biti tradus in limbaj normal: pentru o parola de 8-10 caractere poate sa dureze si cateva luni decriptarea ei mai ales daca nu este un cuvant existent in dictionar.
4. sunteti niste dobitoci cu petitia voastra cu tot.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Iulian Nastasache (20 Ianuarie 2009, 17:36)
Or sa zica ca nu-i asa
Or sa incerce sa prosteasca lumea ca nu se inregistreaza continutul comunicarii. Cand vor dispune de mijoace de stocare (curand) or sa faca si asta. Vor doar sa ne ia cu usurelul. Chiar si asa cum e legea da liber la abuzuri mari - in special art 16 alin.2
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mihai (20 Ianuarie 2009, 17:53)
ce se intampla aici este valabil si pentru pasaportul ala electronic
Domnule, ce se intampla aici nu e lucru de saga.
Cu pasaportul ala electronic nu este tot un fel de control?????????Si inca cum!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Iulian Nastasache (20 Ianuarie 2009, 18:07)
Lasi
Cei care comentati ca e buna legea, dati-va numele intreg, daca tot sunteti de acord sa fiti monitorizati. Nu anonim, ecaterina, cosmin, ana, cosmin d., istericul, gigel, cristi s. si asa mai departe. Asumati-va identitatea, varsta si, cred ca n-ar strica, si rolul vostru pe-aici prin in societate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Vintage (20 Ianuarie 2009, 18:12)
Ceausescu era un mic copil
Toata stradania sa fim inregimentati, controlati, stocati, amprentati etc are un scop - care??
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mugurel (20 Ianuarie 2009, 18:24)
Oricum este gresit
Nu inteleg de ce sunt unii care sunt de acord cu aceasta lege? Da, este adevarat ca se inregistrau aceste date si pana acum. Numai ca sunt cateva diferente. Aceste date sunt inregistrate cu acordul si pentru stat. este un fapt foarte grav sa inregistrezi prin lege toti utilizatorii de internet si telefonie mobila din tara. Nu exista argument pentru asa ceva. Chiar daca nu inregistrezi continutul. E daca vreti, o parte a principiului libertatii. Poate eu nu vreau ca statul sa stie cand mi-am sunat sotia sau soacra. Asa principial pur si simplu. Daca, asa cum explica Iovan Marius, s-a refacut traseul acelui individ dupa telefoanele date, atunci mafiotii pot fi agatati si fara a exista aceasta lege. Problema acestei legi este ca tot ce inseamna comunicare in ce priveste fiecare om al tarii, poate fi accesat de orice serviciu secret, de orice institutie a statului, in virtutea existentei unei legicare permite stocarea acestor date. Daca pana acum puteai sa acuzi firma de telefonie ca nu ti-a asigurat confidentialitatea utilizarii serviciilor sale, de data asta nu mai ai ce face. Nu conteaza ca nu se stocheaza continutul. Ci conteaza ca asta e vointa statului. Daca tot ce utilizezi cand folosesti telefonul era oricum inregistrat, aveai posibilitatea sa renunti la cartela sau abonamentul respectiv, dar nimeni nu avea acces la acele inregistrari si te puteai prevala de dreptul la confidentialitate. Acum n-o mai poti face.
Si asta e o lege. Acum. Ce urmeaza dupa? Inregistrarea convorbirilor? Si apoi?
As zice ca e grav ca nu se inregistreaza continutul. Daca cineva doreste sa speculeze o convorbire ca sa lanseze acuze, va dati seama ce poate face?
Nu exista argument pentru o astfel de lege. democratia nu inseamna "fara exceptie", cum spunea basescu. Nu exista nici un motiv, nici al lui basescu, nici al U.E. ca daca vrei sa prinzi un grup de mafioti de 50 de persoane sa urmaresti 15 milioane. Da oricare poate fi terorist sau mafiot. Dar sa fim rezonabili, tanti leana din piata, care poate avea un telefon cu cartela sa fie mafiot sau terorist? Haideti sa gandim putin. Nici nu trebuie sa citesti legea. Indiferent cum ar fi facuta nu este corecta. Nu este corect sa ma inregistrezi, pentru ca eu poate nu vreau. Nu am chef sa stie statul cu cine am vorbit eu azi. Poate am vorbit cu amanata. Stiu eu ca daca cineva vrea sa-mi ia postul de mare sef in firma nu ma santajeaza. Si sa nu ma luati cu cine are si cine nu area acces la aceste informatii, ca nu asta vreau sa spun. Ci ca daca azi nu am acces la aceste informatii sa-mi santajez seful, maine nu se stie. Poate am. In virtutea legii la informare institutiile nu sunt chiar asa de transaparente. Ia du-te sa ceri o informatie despre o institutie. Sa vezi cam care este reactia angajatilor. Evident vor spune ca sunt informatii pe site-ul institutiei. Dar poate nu stiu sa utilizez internetul.
Si eu de ce sa fiu inregistrat. Chira si asa statistic?
Asa ca, fratilor, nu fiti naivi. Nu exista corectitudine sau argumente pentru astfel de legi. Protestati. Nu acceptati asa simplu. Fiti uniti! Lasati prostia "obiectivitatii". Nu acordati incredere unui stat cu profunde accente dictatoriale.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
luciana (20 Ianuarie 2009, 18:25)
ma ingrozesc
ma ingrozesc cind vad cita dezbinare si ce orgolii sint intre cei care de fapt sint de aceeasi parte a baricadei. In Romania si daca citesti legea, virgulele s-ar putea sa nu le interpretam cu totii la fel, asa ca....tot ce vor EI sa faca...EI si UE!!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cosmin D. (20 Ianuarie 2009, 18:34)
N-ai cu cine bah, n-ai cu cine...
Pt. Iulian: si eventual CNP-ul si seria de buletin, nu?
Prietene, in caz ca nu ai niste bani sa-mi trimiti, eu n-am niciun interes sa-ti furnizez eu tie datele mele personale, clar!
Aici se discuta idei, identificatori precum culoare, sex, varsta, stare sociala, etc. sunt irelevanti in aceasta discutie, cu toate ca urmarind ideea si exprimarea comentariilor de aici, nu e deloc dificil sa-ti dai seama cu cine ai de a face. Dupa cum am zis, n-ai cu cine!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 1 din 11. Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11