Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Petiție Antena 3 pentru modificarea legii electorale", pagina 1

Facebook share
Pagina 1 din 6. Pagini: 1 2 3 4 5 6
cetatean (11 Decembrie 2012, 22:33)
Ca sa avem unanimitate in parlament?
Ce prostie ar fi ideea uninominalului pur! Ar fi intrat acum numai USL si UDMR in parlament si ar fi fost ignorata optiunea a 30% dintre romani! Parlamentul fara opozitie sau marea adunare nationala, unde totul e uniform si unanim, nu? Un sistem proportional este mai mult decat necesar, nu poti sa lasi niste sute de mii sau chiar milioane de oameni nereprezentati! E absurd!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Tamas Romeo (11 Decembrie 2012, 22:45)
Cine te reprezinta?
Care dintre actualii ARD-isti intrati pe redistribuire te va reprezenta? Ce a ramas dupa 4 ani de PDL? unde sunt reprezentantii aia pe care tu ii sustii? Ce lucru bun ne-au adus ce care acum au intrat in parlament fara voia majoritatii? Indiferent ca ramane parlamentul fara opozitie, am de ales intre UN TRECUT NEGRU si CEVA SPERANTA .... mai bine fara opozitie, cel putin 4 ani ... ca vin alte alegeri pe urma

Tu ce alegi?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Lumina Westermann (11 Decembrie 2012, 23:26)
Alegeri
Eu personal...l-as alege pe VLAD TEPES, dar nu a candidat !! ...Asa ca....nu am mai votat ptr ca NICI unul nu mi-a prezentat sau oferit INCREDERE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Laur (12 Decembrie 2012, 09:52)
Alegeri
Si eu i-amvotat pe toti - pt ca toti "merita" .. urmatorul vot ar trebui boicotat sa nu mearga nimeni la vot ...
Un singur Vlad Tepes nu ar face fata sa curete tara asta, din pacate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Stelian (12 Decembrie 2012, 09:58)
Precizare
Mi se pare ca singurul Vlad Tepes disponibil era Corneliu Vadim Tudor .Dar au avut grija ,,prietenii" nostri sa nu mai intre in Parlamentul Romaniei, pentru ca strica niste socoteli !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Sorin (12 Decembrie 2012, 12:14)
Astazi - Optiunea fiecarui roman
ceea ce se observa astazi este rezultatul politicii ultimilor 20, dar mai ales ultimilor 4 ani. Este firesc un astfel de rezultat.
Pe de alta parte, cei ce au stat acasa sunt fie nepasatori (dar "cantareti" cu opinii), fie satui de o lipsa de orientare a politicianului fata de cei care l-au votat.
Ideea este ca politica NU este loterie, ai sansa ca OM sa FACI ceva, nu numai sa COMENTEZI.
Va salut si Spre mai bine (asa cum il vede fiecare, in conceptia sa)!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CRISTIAN (13 Decembrie 2012, 13:49)
ALEGERI
Nu asa trebuia procedat ! Dar nimeni nu a spus pe posturile TV, nici macar ANTENELE, ca este prevazut in modalitatea de votare, ca DACA 50% + 1 DINTRE PERSOANELE PREZENTE LA VOT SAU DINTRE ALEGATORI LASA BULETINELE DE VOT albe, (fara nici o stampila pe ele= vot alb) DAR SEMNEAZA CA SAU PREZENTAT LA VOT , SE refac alegerile, asa zisul tur 2 dar CU ALTI CANDIDATI, DAR NU AU FACUT ASTA CA SIARFI PIERDUT SCAUNELE SI CIOLANUL
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
sile (28 Ianuarie 2013, 06:40)
Ai dreptate.
Asa ar trebui, dar ce te faci cu indobitocitii de la Antena 3 ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
vicentiu-adrian (12 Decembrie 2012, 12:16)
alegeri
nu cred ca in ultimii 20-30 de ani se va mai naste un Vlad Tepes,din pacate trebuie sa traim in tara asta a noastra plina de minciuni si batjocura,ne meritam soarta,atata timp cat lumea nu reactioneaza deloc
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
M M (12 Decembrie 2012, 19:18)
AI AICI O OPTIUNE !
http://www.petitieonline.com/introducerea_casutei_ma_abtin_pe_buletinele_de_vot
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
xxl (12 Decembrie 2012, 01:07)
In niciun caz...
Marea Adunare Nationala!
Democratie - Parlament - Putere si Opozitie
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
o.O (12 Decembrie 2012, 08:58)
NU SEMNEZ
Voi ce ascundeti de fapt in spatele acestei petitii ,sa fie numai USL in guvern sa nu fie opozitie ,sa taie si sa spanzure la drumul mare ?? Avem experienta PSD -ULUI SI PNL-ULUI LA GUVERNARE AU VANDUT TOATA INDUSTRIA TARII PE NIMIC LA FIER VECHI SI-AU DISTRUS AGRICULTURA !! NU VEDETI C-AU REINVIAT FSN-UL ,TOTI PUSCARIABILII IN PARLAMENT ! DE CE NU FACETI ALTA PETITIE SA LI SE RIDICE IMUNITATEA LA TOTI ??
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
nici eu nu semnez (12 Decembrie 2012, 09:55)
titlu
Avem SEXperienta cu PSD - PNL - PDL - UDMR de 20 de ani NU vedeti ca toti sint la fel - fura astia ca in codru si au dus furtul al nivel de arta? asta au facut toti dar mai ales PSD si PDL ... astept ziua cind o sa-i vad in zeghe.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ARHIMEDE (12 Decembrie 2012, 15:47)
PUSCARIABILI.
Ai dreptate,""NU SEMNEZ !"Au intrat prin redistribuiri.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Tudor (13 Decembrie 2012, 08:59)
Mai nou
Mai nou, avem experienta ultimilor 4 ani cu PDL
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CCAATT (16 Decembrie 2012, 22:54)
ESTI UN IMBECIL......ma scuzi ...dar tot imbeci esti !!!!
ESTI UN IMBECIL......ma scuzi ...dar tot imbeci esti !!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Tony (20 Decembrie 2012, 14:33)
Toti, o apa si un pamant
Din pacate indeferent de cine conduce daca are sau nu majoritate furtul este acelas, macar daca votam sa fie reprezentat votul in parlament si nu sa vedem o groaza de persoane pe care vointa poporului a fost sai sanctioneze.
Se pare ca cei care au intrat la masa verde au ignorat vointa la mult mai multi oameni decat cei care iau votat.
Este intradevar o anomalie care trebuie remediata.
Si da, daca cei ce au batut drumul pana la urna au hotarat ca o alianta sau un partid trebuie sa fie majoritar, aceasta obtiune trebuie respectata.
Altfel stam acasa si nu mai votam iar pentru urmatorii 4 ani de hotie dau ei intre ei cu banu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nea Nae (12 Decembrie 2012, 09:39)
raspuns comentariu
Legea trebuie sa reflecte hotararea cetatenilor care se angajeaza prin acest contract social s-o respecte. Daca a hotarat intr-o privinta, legislativul, asadar, zic, ar trebui sa respecte in totalitate vointa exprimata a poporului. Nu de "opozitie" trebuie sa ne plangem, pentru ca in chiar interiorul USL opozitia este conturata clar. Dar alegatorii au decis o opozitie care sa conlucreze nu una care sa se ia la bataie.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
relu (12 Decembrie 2012, 11:59)
la pirnaie nu in parlament
toti PDL-istii,( ARD-istii )chiar si toti membrii de partid ai PDL ar trebuii sa fie arestati si condamnati ptr ca acestia au ajutat intr-un fel sau altul pe infractorii din PDL sa jefuiasca tara si sa o traga in jos cu cel putin 15-20 de ani. Toti PDL-listii-UDMR-ristii ar trebuii sa fie arestati,condamnati la pedepse foarte mari. LA PUSCARIE CU EI NU IN PARLAMENT.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mariusionell@gmail.com (17 Decembrie 2012, 10:38)
toti la parnaie
Hai ca-mi placi, asa mamifer indoctrinat mai rar! Da' cei din PSD, PNL, UNPR si UDMR sunt sfinti? Au vandut Petromul la 10% din valoare, ARO pe nimic, rezervele subterane unor infractori (gen Ovidiu Tender), au facut contracte penale (gen Bechtel...) si multe altele. UDMR e o structura de infractori care ne-a lasat fara paduri in Ardeal si care face orice pt a fi la ciolan. Asa ca mai Relu, fii obiectiv, atat timp cat partidele actuale au in "structura de inaintare" aceeasi comunisti, securisti si fripturisti care se plimba de la un partid la altul dupa cum bate vantul nu ajungem nicaieri. 90% din clasa politica trebuie sa intre la parnaie sau sa raspunda cumva pentru ce s-a intamplat si se intampla in tara asta. Noi, astia care-i sustinem pe unii sau pe altii suntem doar carne tun pentru ei. Inclusiv tu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
petre (15 Decembrie 2012, 18:05)
experiente
romania este cobailu UE si cu aia vechi si cu astia noi
nu vreau unguri
un vreau redistribuire
nu vreu pdl
nu vreau basescu
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
sile (16 Decembrie 2012, 03:31)
Care speranta ?
Unde traiesti, de nu vezi ce se vede si de pe luna ? Sau faci parte dintre cei cu creierul spalat de Antena 3 ? Eu daca sunt din Resita sa zic ca Frunzaverde e bun de cand a trecut la USL si a fost hot cand era la PDL ? Esti chiar atat de strain de situatie ? Nu urmaresti evolutia Guvernului Ponta care s-a dovedit catastrofal, desi n-a trecut niciun an de cand a luat conducerea executivului ? Nu vezi ca Ponta e bolnav de mitomanie ? Minte la fiecare fraza si va prosteste?Pot sa-ti dau "n" exemple. In ochii tai USL-ul e nou, nu a mai fost la guvernare dar uiti ca Alianta DA a fost inclusiv cu liberalii, ca PSD-ul a guvernat in 2010 cu PDL-ul, ca UNPR si UDMR au guvernat cu PDL-ul in perioada cand s-au luat masurile de austeritate ? Nu vezi ca PDL+USL= aceiasi mizerie ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
dincannes (11 Decembrie 2012, 23:55)
TRAGERE LA SORTI
O parte dintre parlamentari, sà spunem 100 la inceput, sà fie trasi la sorti, din listele pe care le va face Dan Diaconescu, cu jurati! Si mai democratic, nu se poate !
Eu si multi ca mine, nu ne insusim doctrina nici-unui partid. Ar fi deci "partidul" celor fàrà de partid. Vrem si noi insà, sà avem reprezentantii nostri in parlament. Cum?
Prin tragere la sorti.
Nu este o inventie, au folosit-o grecii.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
eu (12 Decembrie 2012, 10:01)
Daca nu
Cine te tine sa nu vii la vot? Daca nu a venit la vot normal ca ar trebui sa nu fie reprezentat de nimeni. Sa ramana fara reprezentare. sic
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dragos (12 Decembrie 2012, 10:33)
Culegi ceea ce semeni
Draga cetatean. In conditiile votului de duminica, da ai dreptate am fi fost reprezentati de usl si udmr, dar numai din cauza guvernarii PDL care a avut grija sa atraga ura majoritatii. Nu stiu unde vezi proportia cand au intrat doar niste ciolanosi care vor sa mai manance 4 ani o paine ieftina de la cantina parlamentului
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
sile (16 Decembrie 2012, 03:41)
Nu-i asa.
Nu din cauza asta. Din cauza ca stati cu ochii lipiti de Antena 3, si vi s-a spalat creierul. Cred ca era bina sa fie la conducere numai USL si UDMR, pentruca probabil ca numai atunci v-ati da seama de nemernicia uselistilor. Va meritati soarta. Urmariti-l atent pe Ponta si evolutia guvernului. dar fara a va mai uita la sezatorile de la Antena 3, unde nu participa decat aceiasi slujbasi care pentru bani spun orice numai pentru a-l servi pe marele Felix. Va veti lamuri.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gherman Radu (12 Decembrie 2012, 10:49)
Ca sa avem unanimitate in parlament?
Anul acesta a fost ignorata optiunea a 48% (7,4 mil de romani) ,domnule cetatean care nu ai nume
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nic (12 Decembrie 2012, 11:53)
Ca sa avem unanimitate in Parlament?
Eu va spun ca nu este USL-ul de vina pentru ca ARD-ul a pierdut tot, datorita arogantei, comportamentului abuziv/dictatorial, hotie, minciuna si tradare nationala!
Daca ar fi fost in pericol sa nu fie reprezentat in Parlament, ARD-ul s-ar fi gandit si la alegatori si s-ar fi mobilizat in consecinta dar este mai usor sa intri de pe locul 2 decat sa castigi!
Daca USL-ul va avea derapaje (si a inceput deja) nu il voi mai vota la viitoarele alegeri.
Nu este absolut necesar ca USL, ARD sau alt partid, sa aiba reprezentanti in Parlament (vezi PNT-CD, PRM, etc. - nu plange nimeni!).
Vor veni altii care sa ocupe nisa politica.
Sper ca acestia sa se preocupe mai mult de cetateni decat de ai lor!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
valeria (12 Decembrie 2012, 12:06)
nu este asa
nu ai dreptate, pt ca daca daca aceasta lege ar fi fost in vigoare, pdl nu s-ar mai fi comportat atat de iresponsabil , fara sa-i pese de ce va alege electoratul, iar usl nu ar mai fi obtinut un scor atat de mare, nici vorba sa nu mai existe opozitie. Cu aceasta lege idioata , data viitoare, pe usl il va durea in cot de electorat pt ca oricum va intra in parlament.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
theo (12 Decembrie 2012, 13:28)
plimba ursu
am impresia ca o duci rau de tot cu aritmetica.de care 30% vorbesti? de aia care nu au iesit la vot? de pdl-istii de care poporul sa saturat? din partea mea amandoua gruparile pot emigra in siberia,te asigur ca nimeni nu va plange dupa ei
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
circo (12 Decembrie 2012, 18:01)
asa si?
la referendum a fost ignorata parerea a 48% dintre romani, asa ca 30% este cantitate neglijabila.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alex (12 Decembrie 2012, 21:49)
despre petitie
Tu crezi ca cei de la ARD mai pot sa faca ceva in opozitie? Da pot, sa ia banii de pe munca noastra. Atata mai pot sa faca. 26% crezi ca este opozitie? USL- ul face ce vrea, o sa fure si o sa ne jupoaie asa cum au facut-o si cei de la PDL, nimic altceva.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Sorin Acela (1 Ianuarie 2013, 13:19)
capu lu gâdea
Da, numai capul lui Gâdea poate crede că votul uninominal e bun.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cetatean (11 Decembrie 2012, 22:33)
Ca sa avem unanimitate in parlament?
Ce prostie ar fi ideea uninominalului pur! Ar fi intrat acum numai USL si UDMR in parlament si ar fi fost ignorata optiunea a 30% dintre romani! Parlamentul fara opozitie sau marea adunare nationala, unde totul e uniform si unanim, nu? Un sistem proportional este mai mult decat necesar, nu poti sa lasi niste sute de mii sau chiar milioane de oameni nereprezentati! E absurd!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marin (12 Decembrie 2012, 08:32)
x
tu mai mult ca sigur esti cetatean PDL-ist
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marius (12 Decembrie 2012, 09:42)
gresit este
un SCLAV basist
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dan (12 Decembrie 2012, 11:40)
Raspuns
Si un cetatean lipsit de simtul competivitatii, adica de ce-ar mai trebui sa mergem la vot, cand de fapt nu mai conteaza ce votam? Data viitoare ma duc sa ma votez pe mine, poate intru in parlament ca vorba aia trebuie sa tina cont si de votul meu. Nene, locul 1 este numai pentru castigatori, asta este competitia si asa se cerne graul de neghina! In asta consta lupta electorala pt ca in final sa mearga mai departe doar cei mai buni, nu toate lichelele care ne-au umilit de ne-a luat dra....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Marius C Ads (11 Decembrie 2012, 22:25)
De Acord URGENT
De Acord URGENT
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
simion florin (11 Decembrie 2012, 22:34)
semneaza petitia
sunt indignat ,am votat una si in parlament merg toti hotii din PDL,este corect?mu9a
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Locse Camelia (11 Decembrie 2012, 22:45)
Asa este !!!
Inca nu ati invatat ,ca politica e doar o ****** .........?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dana (11 Decembrie 2012, 22:54)
rusine
De ce s-au organizat alegeri? Vad ca au castigat TOTI. Noi,romanii de rand, cu ce ne-am ales? Nu se schimba nimic de ani de zile.Ne ducem la vale incet,incet.Cine opreste avalansa? Ne-au plecat copiii din tara,nu stim cand ne vom vedea,suferim si nimanui nu-i pasa.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ioana D. (12 Decembrie 2012, 08:01)
Toti am votat impotriva HOTILOR DIN PDL!
Nu s-a inventat rusinea si bunul simt pt. ei!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cristina Lungu (12 Decembrie 2012, 13:30)
rezultatul alegerilor parlament
parca asist la un film s.f. locurile 2-3 au devenit invingatoare ,promovam iar mediocritatea.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
vaida ovidiu 62 ani,cluj-napoca:11/12/2012:22:31 (11 Decembrie 2012, 22:38)
protest
Corect este votul uninominal pur!Tot corect ar fi votul uninominal pe liste de partid!Asa s-ar putea vota si doctrine politice!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
just me (11 Decembrie 2012, 23:08)
care doctrine?
intr-o tara in care un partid social democrat face alianta cu unul liberal si castiga alegerile...discutam de doctrine? oare ce doctrina comuna poate scoate aceasta alianta???
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
manole (12 Decembrie 2012, 00:02)
doctrine
ce doctrine in haznaua asta de tara in care dreapta inseamna imbogatiti prin furt, evaziune,munca la negru iar stinga bogati deja care arunca resturi celor multi adusi la disperare.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
boboiceanu marius (11 Decembrie 2012, 22:37)
semneaza petitia
doresc parlament bicameral,vot pe liste,prag electoral de 3%
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CCAATT (16 Decembrie 2012, 23:08)
de ce???
DE CE NU nu 0,000001%.????....ca sa avem si reprezentanti ai scitilor in parlament , sa formeze guvernul impreuna cu PSD si sa ceara unirea cu MAYASI !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
LEAHU MIHAI (11 Decembrie 2012, 22:37)
referendumul pt reducerea nr de parlamentari a...
referendumul pt reducerea nr de parlamentari a fost in 2009
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
LEAHU MIHAI (11 Decembrie 2012, 22:39)
AFARA CU JIGODIILE DIN PARLAMENT
SA FIE DATA O LEGE CARE SA FIE MAI CLARA.... SA LUAM UN MODEL DE LA ALTE STATE
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Luc (11 Decembrie 2012, 22:39)
nu cred că numarul parlamentarilor rezolvă problemele cu care se confruntă țara
Ca să fiu scurt și să nu plictisesc - un număr cât mai mare de parlamentari înseamnă pentru fiecare dintre electori o reprezentare cât mai apropiată de voința fiecăruia dintre noi. Eu înțeleg că PDL+Băse au încercat să acumuleze capital politic bazat pe populismul ieftin gen să reducem din parlamentari ca să cheltuim mai puțin....etc, și că finalmente au eșuat lamentabil, cred însă că trebuie ajutată marea masă de electori să înțeleagă ce mâncare de pește e democrația. Cu respect, Lucian
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mihai leahu (12 Decembrie 2012, 08:34)
parlamentari prea multi
mai fratilor.............. SUA cu o populatie de 10 ori mai mare decat Romania nu are 588 parlamentari..... atunci acolo ce reprezentare este? un om poate sa reprezinte f multi oameni la fel ca presedintele
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Luc (12 Decembrie 2012, 10:57)
sistemul politic din SUA vs. cultura politică din Romania
Statele Unite ale Americii sunt un stat federal. Fiecare stat deține suveranitate legală, are propriul parlament (în general numit adunare - assembly), adesea bicameral, la care se adaugă Congresul care numară 535 (435 in camera reprezentanților + 100 de senatori, cate 2 pt fiecare stat), de exemplu California are in forul său legislativ 80 de membri.
Una peste alta , nu cred că e de ajutor să comparăm sisteme legislative diferite atât ca origine și mai ales practică politica....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cristina Lungu (12 Decembrie 2012, 13:33)
alegeri parlament.
nu suntem noi primii intoate cele rele?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Luc (12 Decembrie 2012, 18:22)
vă referiți la?
?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Florin (12 Decembrie 2012, 13:49)
daca !
daca Ponta nu initiaza ceva in guvern ,........, daca nu intrepride sau daca nu face o ordonanta si nu-i baga la puscarie pe toti pdl-istii care au intrat in parlament tot prin frauda ,........, lumea va iesi in strada ,......., sa plateasca frate toti banii furati de la gura poporului ,......., special au modificat legea ,......., sa fie la adapost , ca altfel ii manca puscari din prima !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Luc (12 Decembrie 2012, 18:20)
legătura cu comentariul meu?
Stimate domn, nu văd legătura aserțiunii dvs, cu ceea ce am discutat eu aici.
Cât despre ordonanțe date de guvern prin care să băgăm pe unii sau alții în pușcărie, vreau să vă notați că nu suntem în Rusia lui Stalin. Cred sincer că ar trebui după 23 de ani de la alungarea unui dictator să încercăm să folosim justiția și nimic altceva.
Au intrat în Parlament pe baza unei legi în vigoare ( recunosc extrem de strâmbă), deci nu e vorba de nicio fraudă, iar despre banii furați, exista modalități legale prin care pot fi sancționați pentru orice acte neconforme cu legea.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CCAATT (16 Decembrie 2012, 23:16)
Omul conteaza
NU NUMARUL PARLAMENTATILOR CONTEAZA!
CALITATEA OMULUI CARE AJUNGE ACOLO!
CI FAPTUL CA NU EXISTA O RASPUNDERE ACELOR CE AJUNG ACOLO!
CA DACA DUPA PATRU ANI AR FI INTREBAT UN PARLAMENTAR DE CE A FACUT CUTARE LUCRU RAU PTR. POPOR SI PEDEPSIT PENTRU CE A FACUT ....AR FI CRIZA DE CANDIDATI LA VOT !!!!!
ASTA ESTE..
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Bogdan Marius Popescu (11 Decembrie 2012, 22:24)
Sustin Petita fara rezerve
Sustin Petita fara rezerve
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dorina (11 Decembrie 2012, 22:40)
?????????
VOI ANTENA 3 SUNTETI CEI CARE ATI LINS FUNDURILE USELISTILOR SA VA VEDEM PESTE UN AN PE CINE MAI LINGETI
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marius (11 Decembrie 2012, 22:44)
chiar
dar cine a lins fundurile pdl-ului . ca sunt mult mai multe televiziuni, ziare, samd.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
aciduzzu (11 Decembrie 2012, 22:44)
Neamu' prost
De ce esti neam prost. Discutia priveste altceva. Ai locuri dedicate, unde poti injura fara sa te opreasca cineva.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CRIS (11 Decembrie 2012, 22:45)
ghibeacristina@yahoo;
IAR TU ESTI CEA CARE AI LINS FUNDURILE PDL_LISTILOR SI UITE CE AI AJUNS
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Petru (11 Decembrie 2012, 22:52)
&&&&&&&
Ai certitudinea,macar au fact ceva.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Tamas Romeo (11 Decembrie 2012, 22:56)
Cine are ochi sa vada, nu trebuie sa dea crezare Antena 3 daca nu vrea
Uitate-n jur. Ce vezi? Bani, locuri de munca, firme mari care te asteapta cu drag sa te angajeze, salarii competitive cu europa, oameni oprimisti, intreprinzatori de succes .... le vezi pe toate asta?

Daca nu le vezi, atunci uitate si tu mai bine la Antena 3 ca macar aia iti arata chiar ce e in jurul tau, chiar mai mult de atat.

Si daca crezi ca numai tu ai dreptate, si toti sunt prosti, atunci inchide televizorul si fa tu ceva bun pentru Romania.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ase (11 Decembrie 2012, 23:03)
Ase
Cum spunea un clasic al literaturii:

ESTI PROST!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Cristina Lungu (12 Decembrie 2012, 13:37)
alegeri parlam
ai dreptate
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marius gafencu (12 Decembrie 2012, 00:59)
????!!!!!????
Bre tanti Dori mata ai mancat multe "banane" pari a fi coborat recent din bananier de nu vezi realitatea din jurul dumitale . Sau poate esti o infiltrata printre noi cei de rand
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alin (12 Decembrie 2012, 01:50)
„„„„„
iti inteleg frustrarea... spune-ne si noua nu te-ai saturat sa ii tot lingi in cur pe basisti? o sa iti creasca par pe limba pupimbasist-o
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cimpeanu (12 Decembrie 2012, 08:18)
raspuns dorinei
De ce nu urmezi sfatul lui Base.
Pleaca din tara pentru ca noi ne-am saturat de capuse (oare nu esti si tu?)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cristi (12 Decembrie 2012, 08:36)
!!!!!!!!!!!!
si tu in mod sigur pe cel al pdl-istilor sau poate chiar mai mult decat lins fundu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Florin (12 Decembrie 2012, 13:45)
alifie
Dorina , vorbeste cu Unguent sa-ti dea si tie ceva alifii ca deja au inceput genunchii sa ti se infecteze !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ARHIMEDE (12 Decembrie 2012, 16:02)
DESPRE LINS
Nu cred ca este de tolerat asemenea limbaj,stimata DOINITA! dar fiindca tot veni vorba,noI , "ANTENA 3" , nu vom linge in niciun caz,fundul pe care il lingeti voi,de 8 ani !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ida (11 Decembrie 2012, 22:40)
parerea mea
Cred ca cel mai bine este sa se ia in calcul cel mai performant sistem electoral din europa si sa se adapteze la nevoile Romaniei . Si daca s-ar putea sa se introduca obligativitatea de prezenta la vot , Atunci fiecare cetatean ar fi responsabil pentru votul sau .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Bogdan Marius Popescu (11 Decembrie 2012, 22:24)
Sustin Petita fara rezerve
Sustin Petita fara rezerve
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
silvia (11 Decembrie 2012, 22:40)
sustin Petitia
Sustin Petitia fara rezerve
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
bogdan (11 Decembrie 2012, 22:41)
o idee buna
poate asa se mai sperie putin ca cei care fura si fac numai prostii tot intra in parlament (vezi alegerile de acum).
daca risca sa nu mai intre deloc poate o sa fie ceva responsabili
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Georgeta Batuca (11 Decembrie 2012, 22:40)
USL prin cuvantul domnuui Ponta a spus ca UDMR va...
USL prin cuvantul domnuui Ponta a spus ca UDMR va mai sta o tura!!!!!!!!Au facut ata rau, legi strambe si potrivnice populatiei romane, REFERENDUMUL anulat de ei, ciracii lui Basescu. Oare nu ajunge?
Daca stioam ca domnul Ponta o va vira asa, nu votam USL. Stateam acasa desi sunt o sustinatoare ferventa a USL.
Sper ca domnul Ponta, pe care uneori il ia gura pedinainte, sa gaseasca o iesire din gafa facuta. Poate socrul domniei sale ar putea sa-i dea un sfat pertinent. Succes
NB Provin dintr-o familie de banateni cu multi descendenti de etnie maghiara.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
MIHAI LEAHU (11 Decembrie 2012, 22:43)
DE ACORD
EU NU AM FOST LA VOT DIN MOTIVE OBIECTIVE DESI MI-AM PROPUS SA MERG MAI ALES CA AICI IN APUSENI A FOST SI UN REFERENDUM PT ROSIA MONTANA....... ACUM MA BUCUR CA NU AM FOST LA VOT DUPA CE AM AUZIT CA VOR IAR CU UDMR...... O MIZERIE
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
aciduzzu (11 Decembrie 2012, 22:46)
Foarte rau
Mai bine mergeai si votai altceva. Sau lasai buletinul alb. Asta se numeste "vot in alb" si inseamna ca mergi pe mana celor mai multi.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
vali (12 Decembrie 2012, 14:05)
din cauza ta
din cauza ta au ajuns UDMR in parlament. Daca mergeau mai multi la vot nu obtineau procentele de intrare.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
kyoru (11 Decembrie 2012, 22:44)
Amendament
De acord cu numarul de parlamentari, NU sunt de acord cu votul uninominal pur. Riscul de dictatura este mare, e posibil ca peste 4 ani sa avem 100% dreapta in parlament. DACA N-O SPUNETI VOI, FAC EU ALTA PETITIE CU SUBIECTUL: "MAXIM 2 MANDATE DE PARLAMENTAR CONSECUTIVE!" La fel ca la presedintie ! Am onoarea Domnilor !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marius gafencu (12 Decembrie 2012, 00:54)
amendarea amendamentului
Bre nea' kyoru buna descriere ti-ai ales si se vede ca te reprezinta din moment ce nu stii ca majoritatea hotaraste soarta toturor deci e o forma a dictaturii in sistem democratic si nu e tarziu de citesti putina literatura politica
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
oricine (12 Decembrie 2012, 13:52)
Majoritate
Faza e ca votul uninominal pur intr-un singur tur poate duce la cazuri si mai grave decat cel in care suntem. Daca un candidat castiga colegiul cu mai putin de 50%+ 1 , unde e majoritatea? (de exemplu se castiga colegiul cu 30% din voturi - restul de 70%, desi majoritari, trebuie sa accepte sa fie reprezentati de cel ales cu 30%, nu?)
De aia daca vreti uninominal, atunci uninominal in 2 tururi (adica daca nu a obtinut 50% + 1 in primul tur sa se organizeze al doilea tur de scrutin) - asa da, majoritate
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CCAATT (16 Decembrie 2012, 23:27)
Esti destept
Domnule sunt de acord cu tine!
Doua mandate si fara cheltuieli cu intretinerea in capitala pentru nici un parlamentar.
Crezi ca se var mai inghesui la vot !!!! Ce zici...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
florin (11 Decembrie 2012, 22:47)
Migratia politica
Trebuie reglementata prin lege migratia politica!!!!! Acest tip de tradare a electoratului trebuie oprit!!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
kyoru (11 Decembrie 2012, 22:49)
@florin
DE ACORD! Sa se completeze si cu chestia asta!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CCAATT (16 Decembrie 2012, 23:33)
Corect
De acord.
Cine pleaca din partidul pe listele caruia afost ales sa piarda locul in Parlament iar la vot locul lui sa fie considerat ABTINERE la cvorum (dar prezent). Asa de sanchi !!!!! Ca sa vedem cui foloseste plecarea lui???
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Rau George (11 Decembrie 2012, 22:35)
va rog sa faceti un demers similar si pentru...
va rog sa faceti un demers similar si pentru inlaturarea definitiva a UDMR-ului din guvern.
un partid format pe criterii etnice nu are ce cauta in guvern.
iar ticalosii din USL vor acum sa aduca din nou UDMR-ul la putere, ignorand, sfidand si batjocorind o mare parte din populatia tarii.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
MIHAI (11 Decembrie 2012, 22:48)
EXISTA DEJA PETITIE DEPUSA
CAUTA PETITIA PT CEEA CE AI SUSTINUT SI SEMNEAZ-O
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Petru Petru (11 Decembrie 2012, 22:48)
Jos intrusi
Cam tarziu dar poate ne vom trezi vreo data.Oare cat mai poate inghiti aest popor.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Adrian Buliga (11 Decembrie 2012, 22:23)
URGENT!!!
URGENT!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Adrian Buliga (11 Decembrie 2012, 22:23)
URGENT!!!
URGENT!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
petrica (11 Decembrie 2012, 22:49)
FOARTE URGENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fara intarziere daca se poate
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nae Flor (11 Decembrie 2012, 22:49)
Sa fie arsi la bani!
Cred ca ar trebui analizata si remunerarea parlamentarilor in functie de numarul de voturi obtinut, exceptie facand doar locurile din oficiu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cristina (13 Decembrie 2012, 11:26)
alegeri parlam
Sa vina gratis la parlam , fara sa fie remunerati
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nic (11 Decembrie 2012, 22:49)
inutil
draguta initiativa! dar de ce acum dupa alegeri? pt a creea un Parlament integral rosu??? nu, domnilor, romanii au votat duminica si cred ca ar fi corect ca cei pe care i-au votat sa conduca (poate data viitoare casca ochii mai bine cand voteaza) fara idiotenia de redistribuire sau ce la mai trece prin cap... acum vom avea 588 de hoti si ipocriti cu imunitate parlamentara... 588 de oameni pe care ii vom plati din banii nostri degeaba pt alti patru ani in care ne vor umili cu indiferenta lor.
De ce nu s-a gandit nimeni la acest proiect inainte de alegeri? Ce s-a intamplat cu legea lustratiei???
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dan (11 Decembrie 2012, 23:16)
Ufff
Ne meritam soarta!
Noi suntem principalii vinovati
Toti sunt niste hoti, borfasi
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
LUPU NELI (11 Decembrie 2012, 22:50)
SUNT DE ACORD CU PETITIA DAR AS VREA SA MAI SPUN CEVA
Sunt de acord cu schimbarea legii electorale prin care acum intra in parlament cei care sunt vinovati de toata nefericirea majoritatii romanilor dar as vrea sa fie o lege si pt cei din curtea constitutionala pt ca ei sa nu mai poata schimba legile propuse de cei trimisi de noi in parlament si sa aiba doar un rol consultativ . Deasemenea as mai vrea sa spun ca presedintele sa fie ales tot pt o perioada de 4 ani, in acest fel nu s-ar mai repeta ce este acum cu d-l Basescu. Sper ca cei alesi acum de noi sa dea legi corecte pt toti, sa se gandeasca la romanii toti nu numai la apropiatii lor. Le doresc multa putere de munca si multa sanatate la cei care au ajuns acum la putere cu ajutorul votului nostru !!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Birsan Nicolae (11 Decembrie 2012, 22:50)
propunere
BUGETUL celor 588 de parlamentari sa fie pana la sfarsitul mandatului bugetul pentru 300 de parlamentari.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alex Cucu (11 Decembrie 2012, 22:53)
e deja
Bugetul e deja stabilit la numarul de parlamentari din vechiul mandat, deci salarii reduse cu siguranta pana la stabilirea noului buget :)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Birsan Nicolae (11 Decembrie 2012, 23:13)
rasp : Alex Cucu
Stiu , dar dupa ce se aseaza toti pe fotolii au ei grija sa faca o rectificare de buget in interesul lor.

Vor proceda cum au procedat si cu INTERLOPII de la PDL care acum sunt la USL exp: Vasile Pruteanu acum senator fost PDL-ist si presedinte de C.J. Neamt.

Exemple sunt foarte multe...au plecat INTERLOPII si au venit TRAFICANTI.

Sa reduca "solda puscariasilor" si sa creasca ALOCATIA COPIILOR.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Emilia Ionescu (11 Decembrie 2012, 22:49)
Cei care au intrat in Parlament pe usa din dos,...
Cei care au intrat in Parlament pe usa din dos, ar fi bine sa iasa de urgenta, tot pe acolo.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marius (11 Decembrie 2012, 22:51)
ba nu
sa iasa prin fata cu suturi in fund
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alex Cucu (11 Decembrie 2012, 22:52)
Mai putine colegii
O idee ar fi sa se micsoreze numarul de colegii.
Mai putine colegii, un reprezentant la mai multi locuitori. Asa ne permitem sa avem locuri suplimentare si sa nu depasim masura.

Probabil 200-250 locuri ar fi destul cat sa nu depasim prea mult limita votata la referendumul pentru reducerea numarului de parlamentari. Trebuie facuta o simulare pentru a alege numarul potrivit.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ionica Adrian (11 Decembrie 2012, 22:52)
Acord de principiu
Nu o semnez pt. ca nu sunt de acord cu unicameralul ! Completati si in privinta migratiei politice!! UNICAMERAL??!! NICIODATA ! a fost pe vremea lui Ceausescu!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Niculescu Razvan (11 Decembrie 2012, 22:57)
De acord
Vreau ca cei care au castigat colegiul sa intre direct in parlament.Cine e pe locul 2 sa mai incerce.Asa este la un concurs sa fie 1 singur castigator.Atunci sa fie 2 presedinti.De ce cei care au votat in 2009 cu Geoana sa nu fie reprezentati?Au fost 5milioane de voturi, ei nu conteaza?
Si as mai dori la urmatoarele alegeri sa numai fie aliante, sa fie pe partide si astfel batalia va fi mai frumoasa.Cel mai bun sa castige, astfel fiecare partid isi va desemna un candidat care poate sa castige acel colegiu.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marius gafencu (12 Decembrie 2012, 01:07)
sunt intru totul de acord
Felicitari domnule Razvan esti printre putinii care a pus in discutie in mod civilizat o problema simpla. Am inteles la ce te referi dumneata si ai perfecta dreptate
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CCAATT (16 Decembrie 2012, 23:55)
Nu aliantelor
Domnule sunt de acord !
Partidele sa candideze individual la alegeri ..nu in aliante !
Dupa aceea pt. forta politica e treaba lor!
Pentru ca pot fi sanctionati la urmatoarele alegeri daca fac greseli (vezi PDL: PNTCD)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
dana (11 Decembrie 2012, 22:59)
cred ca nu ai urmarit Antena 3 . S-au prezentat documente legate de jafurile facute pe banii poporului .
Esti de acord cu Unguent , roberta , udrea , membrii curtii constitutionale , basescu cu flota cheltuieli cu vila Dante , cu eba etc - Esti multumita de legea electorala basista ?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dan (11 Decembrie 2012, 23:13)
Secretara lu dragnea
Dar tu esti de acord cu secretara lui dragnea?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alt Dan (12 Decembrie 2012, 13:04)
Raspuns
Asta e o mare magarie. Ai dreptate, la 23 ani ce poate sa faca fata asta in parlament? Ce mare experienta si competenta are mucoasa asta? S-o pricepe la ceva de-a fost in stare sa-l convinga pe L.D. s-o trimita in parlament. Desi am votat USL totusi sper sa nu-mi para rau. Oricum, au si astia multe nulitati printre ei. Si am votat USL sperand sa-i pedepsesc pe PDL-isti, dar se vede treaba ca n-am scapat de ei.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Elena (12 Decembrie 2012, 00:15)
Ce indoctrinati sunteti
Cat de naivi sunteti incat sa comparati gresia din vila dante cu miliardele primite cadu de Patriciu.
Daca Antena 3 va spunea ca Boc se spala cu pasta de dinti de 30 ati fi avut un motiv in plus sa iesiti in strada - sunteti jalnici.
Cata sursa de inspiratie ar fi avut raposatul Caragiale de pe urma prostiei de care dati dovada...!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marius gafencu (12 Decembrie 2012, 00:44)
indoctrinatii
Bre tanti Elena ai citit in dictionar ce inseamna indoctrinare? Ai citit carti despre doctrine politice? Sincer nu se vede . Ori ai hibernat si mata ori ai fost plecata prin Africa in ultimii ani ori esti ca nea' Dan o infiltrata printre noi. Nu cred ca la Antena 3 am vazut buzunarul meu gol ci mai degraba am simtit asta in propriile mele buzunare. Rusine ca ne aburiti si acum basistilor.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Laurentiu (11 Decembrie 2012, 23:03)
Fericit si trist
Sunt fericit ca am parasit tara de cand a venit la putere Basescu, si sunt trist pentru cei ce au ramas, si care trebuie sa sufere din cauza unui tiran
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cristina (12 Decembrie 2012, 21:09)
fericit şi trist
şi ce-i cu asta? cu ce te putem ajuta noi, suferinzii? să ne bucurăm că eşti fericit că nu mai eşti în ţară?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mirela (11 Decembrie 2012, 23:06)
A fi Parlamentar trebuie sa fie o PROFESIE
Doresc ca redistribuitii sa aibe toate drepturile (si privilegiile) banesti ZERO fiindca au intrat in Parlament prin frauda, iar votul lor sa fie 1/2 dintr-un vot normal la orice numaratoare... Pe viitor doresc votul pe Liste de Partid, astfel incat orice scaun din Parlament sa apartina Partidului iar daca un traseist paraseste scaunelul, acesta sa fie inlocuit cu un alt membru al aceluiasi Partid. Oamenii voteaza Partidele nu vedete de carton tip MRU, partidele conduc tara si este in interesul LOR sa-si EDUCE NOI GENERATII DE PARLAMENTARI PROFESIONISTI. ... A fi Parlamentar nu este usor, a fi Parlamentar trebuie sa fie o PROFESIE si chestiunea asta trebuie tratata cu SERIOZITATE de catre viitoarele generatii de politicieni. Partidele, ca si multinationalele, trebuie sa recruteze tineri de calitate si sa le faca instructajul complet apoi sa ni-i propuna noua la alegeri PE LISTE DE PARTID.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
brasoveanca (11 Decembrie 2012, 23:08)
semnatura petitie
am semnat petitia, dar nu apar in lista celor care au semnat.
de ce?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Lucian (11 Decembrie 2012, 23:17)
....
Verifica in mail confirmarea, trebuie sa dai click pe un link de confirmare
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dan (11 Decembrie 2012, 23:11)
Sunteti obsedati de basescu
Sunt perfect de acord cu ce spuneti in ideea de a modifica aceasta lege electorala, dar pur si simplu nu va inteleg de ce de fiecare data trebuie sa -l aduceti in discutie si pe Basescu! Pur si simplu sunteti obsedati de numele si persoana lui! Lasati impresia ca mai intati v -ar interesa persoana lui decat ca tara sa mearga bine! Eu personal as fi mult mai fericit sa constat ca lucrurile merg bine si sa-i las in plata lor pe restul. Chiar nu cred ca asta e o actiune constructiva amintind de fiecare data ce au facut/nu au facut unii si altii! Ar fi cazul sa ganditi putin mai barbateste, nu ca un copil de gradinita( " mami, uite ce a facut basescu si ai lui!")
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marius gafencu (12 Decembrie 2012, 00:35)
obsedati
Bre nea' Dane mai suntem si noi obsedati ca... de asta e situatia in care am ajuns din cauza lui. Dumneata ai trait prin Africa in acesti ultimi ani? Ai hibernat indelung in acesti ultimi 4 ani? sau poate esti un infiltrat printre noi... majoritatea populatiei pe care dumneata o faci obsedata. Ia dumneata pozitie si da un rezultat concret si coerent ce ar trebuisa facem noi sa iesim din rahatul in care am intrat evident in mare masura din cauza lui Baselu
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dan (altul decat cel de sus, adica unul obsedat de Basescu) (12 Decembrie 2012, 11:33)
Pt. Marius Gafencu
Aici nu te mai inteleg, ba ii critici pe cei ce au o pozitie, ba nu-i critici. Pana la urma esti cam in aelasi rand cu cei ce-si exprima opinia pe aici. Inseamna ca nu e totul pierdut pt. dumneata si retrag ce ti-am raspuns in comentariul de mai jos.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Lucretia (11 Decembrie 2012, 23:13)
Hotii
Sa nu fie niciun membru PDL in Parlament ....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marius gafencu (12 Decembrie 2012, 00:37)
obsedatii
Asteptam o petitie cu o revelatie cum sa iesim din starea in care ne aflam
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
N!ck (11 Decembrie 2012, 23:13)
Uninominalul pe liste!
Cea mai buna varianta este uninominalul pe liste!
Fiecare partid vine cu 2-3 propuneri pentru un loc in senat/camera deputatilor. In acest fel poti vota si partidul si omul din partid. Ba mai mult partidele sunt obligate sa vina la confruntari pentru ca se voteaza in primul rand partidul. De asemenea fiecare candidat chiar in cadrul partidului sau trebuie sa lupte pentru voturi pentru ca votul este uninominal.
Si partidele sunt avantajate, deoarece mergand cu mai multe nume pe o lista pentru un deputat/senator pot lua mai multe voturi ca partid decat in cazul in care partidele propun doar cu un nume pentru senator/deputat deoarece sunt simpatizanti ai partidului care nu simpatizeza cu acea propunere.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anemona Jigau (11 Decembrie 2012, 23:16)
Este atat de usor a se face ceea ce trebuie!...
Este atat de usor a se face ceea ce trebuie! Semnati petitia!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mihalache adrian (11 Decembrie 2012, 23:20)
nu au ce cata in parlament -cei peste 471
basescu ar trebui sa ceara =sa nu intre cei fara loc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Anca Marina (11 Decembrie 2012, 23:20)
referitor la forma de vot
eu prefer votul pe liste cred ca se potriveste mai bine noua romanilor
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Galben Adriana (11 Decembrie 2012, 23:21)
Petiție Antena 3 pentru modificarea legii electorale
Am semnat petitia,dar semnarea nu a fost definitivata,deoarece nu mi-a fost trimis e-mailul de confirmare!Am incercat sa semnez din nou,dar mi se spune ca am semnat-o deja,dar nu este confirmat acest lucru!Sunt de acord cu aceasta petitie!Felicitari Antena 3!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alexandru O. (11 Decembrie 2012, 23:27)
Dar cum?
Ințeleg că această petiție este pentru modificarea legii electorale. Schimbare în ce? Care este propunerea pentru schimbare? Că nu este bună cea actuală mie îmi este clar însă înainte de a schimba cred că se poate propune cel puțin o altă variantă.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
lory lavinia (11 Decembrie 2012, 23:29)
sa nu fie nici un membru pdl Parlament
Sa nu fie nici un membru PDL in parlament
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Arion Vasile (11 Decembrie 2012, 23:02)
Nu sunt de acord cu aceasta majorare nici chiar...
Nu sunt de acord cu aceasta majorare nici chiar cu pastrarea aceluiasi buget .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CATALINA MOGA (11 Decembrie 2012, 23:29)
DESTUL
Este simlpu .Dincolo de abordarea morala,sentimentala,patriotica .Sa fim practici ca tot se poarta stilul sec business (pe care nu il impartasesc ) e o poveste de management.Dansii sunt angajatii nostri. Maria Sa ,Poporul nu considera profitabila supradimensionarea schemei ,refuza Contabilitatea dubla si abordarea
probeemelor de interes national in stil "Alba_Neagra" sau "Violet" cu KOBE ( probabil din etimonul psiho-dacic COBE"

In rest Caragiale si Budai Deleanu sunt cu noi ...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ovidiu (11 Decembrie 2012, 23:34)
parametrii de reprezentare
Un calcul simplu arata ca 19 043 767 loc : 160 000 loc rep. = 119 senatori. Diferenta pana la 194 adica 75 senatori ar trebiu eliminati din Senat.
Acelasi lucru pentru deputati 19 043 767 locuitori : 70 000 loc rep = 272 deputati
Diferenta pana la 376 adica 104 deputatii ar trebiu eliminati din Camera Deputatilor
In aceste conditii ar trebui sa se limiteze redistribuirea strict la nr impus de legea de reprezentare.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
poenaru melania (11 Decembrie 2012, 23:37)
bravo antena 3
am semnat petitia dar nu o vad in lista ce se intampla
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ioana Sabou (11 Decembrie 2012, 23:40)
NU mă regăsesc în petiţie.
Nu se afişează 100 de semnături pe toate paginile... lipsesc 1-2 poziţii, la sfărşit de pagină. Vreau să apară şi semnătura mea.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Crina (11 Decembrie 2012, 23:41)
alte idei pt.modificare
1. pentru combaterea traseismului politic - legea ar trebui sa elimine un ales cand acesta renunta la formatiunea politica ce l-a promovat. Aceasta formatiune ar trebui sa inlocuiasca pe cel eliminat cu un alt membru, pentru pastrarea scorului obtinut la alegeri.

2. Ridicarea pragului electoral de intrare in parlament . Asta ar favoriza formarea de "aliante" cu orientare politica (stanga / dreapta ), inainte de alegeri si nu dupa (dupa interese).
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alex.enea (11 Decembrie 2012, 23:48)
CCR
dar curtea constitutionala cum va reactiona!? aspazienii inca sunt in functie!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marius gafencu (12 Decembrie 2012, 00:27)
despre legea electorala
Nici nu au trecut 24 ore de la aceasta petitie si deja romanasii se ambaleaza la dezbateri politicienesti complexe cand noi avem ceva extrem de simplu de rezolvat. In majoritatea comentariilor vad clar o lipsa dezarmanta a culturii politice in randurile populatiei, lucru remarcat simplu prin pornirile si modurile de exprimare in comentarii. Oare politicienii trecuti , actuali si viitori nu fac parte tot din poporul roman? Da toti vrem o schimbare dar nimeni nu are o minima solutie sau daca apare undeva o luminita cu siguranta apare si cineva sa o acopere.
Si nu uitati dragilor ca majoritatea hotaraste deci e o forma incipienta dictaturii in marele sistem numit democratie. Judecati oameni la rece nu va aruncati in discutii fara a avea cunostinte in domeniu
Daca majoritarii isi impun legile asta ce inseamna? Cititi in dictionar explicatia dictaturii apoi rasfoiti putin istoria si abia dupa aceea scoateti pe gura termenul dictatura. pe gura
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dan (12 Decembrie 2012, 11:23)
Raspuns
Din la inaltimea inteligentei cu care sunteti inzestrat pentru a analiza si critica comentariile postate ar trebui sa constientizati ca marea schimbare are la baza tocmai acele mici schimbari, azi intr-un domeniu, maine intr-altul. Important este ca cineva sa aiba initiative, iar noi sa le sustinem daca le consideram pozitive pentru ca infinal sa cladim o societate mai buna. Cei ca dumneavoastra care stau deoparte criticand totul si pe toata lumea sunt inutili pentru ca nu fac nimic.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
vali (12 Decembrie 2012, 00:47)
secu'
securisti, penali, penibili :)), parlament de ratati.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ioan (12 Decembrie 2012, 00:51)
Am o singura problema!
Acesti redistribuiti vor fi platiti in continuare din banii nostri fara ca ei sa plateasca nimic pentru mizeriile pe care ni le-au facut!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nick (12 Decembrie 2012, 00:54)
Dezamagire
Sper ca Base sa il refuze pe Ponta acum ca premier pana o sa se ajunga la dizolvarea parlamentului. Am fost la vot pt USL ca sa il dea jos pe dusman, dar vad ca acum o dau in diverse, ''ca sa fie bine sa nu fie rau'' inclusiv faza cu UDMR. Sa faca alegeri anticipate sa vedem cine mai vine la vot. Pe mine nu mai ma prin la vot nici Ponta nici Antonescu. Pa pa. nu mai sunt curios de nimic. Spalati-va cu el pe cap.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ivascu Catalin (12 Decembrie 2012, 01:02)
Dezinformare
parerea mea e ca lumea e dezinformata ! la acel referendum care oamenii au votat DA pentru camere cu mai putini deputati si senatori, totul s-a blocat in camere nu la Traian Basescu pe masa ! nu am afilitate politica nici nu am fost la vot dar in camere erau senatori si deputati din toate partidele din Romania... asa ca nu mai da-ti vina pe un partid sau altul.. nici unul dintre ele nu au vrut sa treaca aceasta lege sau cum se numeste !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dan (12 Decembrie 2012, 11:11)
Raspuns
Imi pare rau dar dumneata esti cel dezinformat. Legea de modificare a actualei legi electorale a fost reclamata la C.C. de PDL de teama votului uninominal pur care nu le-ar mai fi permis sa acceada in parlament, iar curtea le-a dat castig de cauza, normal doar fac parte din gasca lor.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
sile (16 Decembrie 2012, 03:50)
Ai creierul spalat si memoria scurta.
Iti recomand sa te tratezi, prin urmarirea si a altor posturi TV, nu numai Antena 3. Deasemenea, informeza-te din mai multe surse inclusiv cele legislative . Urmareste evolutia guvernului Ponta si compara ce a zis cu ce face, inclusiv componenta guvernului care va fi si care deocambata e mai mare cu 4 ministere decat al lui Boc si Ungureanu. Insanatosire grabnica !!!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nicusor Daniel Patulea (11 Decembrie 2012, 23:43)
1...nu e posibil ca tovarasa Udrea Elena sa...
1...nu e posibil ca tovarasa Udrea Elena sa piarda alegerile dar totusi sa intre in parlament.
2...nu e posibil ca o tara de 19-20 milioane de locuitori (Romania) sa aiba mai multi parlamentari decat una de 315 milioane USA)
!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marius gafencu (12 Decembrie 2012, 01:12)
nu e posibil?
???? Domnule mai ai o sansa , mai gandeste inca o data si revino cu un nou comentariu, poate cu o solutie
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 1 din 6. Pagini: 1 2 3 4 5 6