Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Comentarii "Interesul public mai presus de gustul publicului", pagina 1

Facebook share
Pagina 1/4 1 2 3 4
Vlad Stejaru (23 Ianuarie 2013, 14:45)
Mail confirmare in SPAM
Mailul cu linkul care trebuie urmat pentru confirmare nu este necesar, cat timp exista un cod de securitate care trebuie tastat inainte de a putea semna online. E mailul care incepe cu no-reply ajunge automat in directorul SPAM. Nu toti semnatarii vor verifica acest director prin urmare numarul de semnaturi inregistrat va fi mai mic decat numarul real al semnatarilor. Ar trebui revizuit procesul
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Administrator site (24 Ianuarie 2013, 23:36)
Efectuam verificari
Va multumim pentru mesaj. Efectuam verificari.

Validarea unei semnaturi cu ajutorul unei adrese de mail este utila pentru preveni situatia in care aceeasi persoana semneaza de mai multe ori o petitie. Pentru a semna o petitie, dupa completarea formularului respectiv, semnatarul este rugat sa valideze semnatura urmand un link dintr-un mail primit din partea PetitieOnline.ro. Astfel, este asigurata existenta reala a semnatarului. Marja de eroare este foarte mica si poate fi cauzata doar de utilizarea de catre aceeasi persoana a mai multor adrese de e-mail; acest caz este foarte rar intalnit, iar semnatarii trebuie sa stie ca nu prin aceste metode simple si ineficiente pot asigura succesul unei petitii.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ardeleanu (23 Ianuarie 2013, 15:17)
Textul petitiei este doar o schita de intentie, lipsit de continut
1. Tema privind asanarea abuzurilor televiziunilor este categoric o prioritate morala si culturala.
2. Textul petitiei nu contureaza precis obiectul petitiei, limitele, masurile si de fapt mai nimic concret. La ce sa subscriem, la un titlu?

Inainte de o astfel de petitie, gasesc utila o consultare a publicului privind reglemntarea acestui domeniu, in sensul limitarii abuzurilor, dar pe un text propus de CNA. Abia apoi dupa ce se ajunge la o forma adecvata are rost o astfel de petitie.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Plugarul (23 Ianuarie 2013, 23:51)
Copyright
Pai vor sa auda ideile noastre apoi sa culeaga laurii...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Nelu (24 Ianuarie 2013, 08:55)
"copyrightŢ
Si nu ti se pare corect ?
Noi stim mai bine ce ne deranjeaza. Eu prefer sa se faca restrictii dupa parerile noastre dacat sa ni se impuna unele fara sens sau in necunostinta de cauza...;)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Archiudean Florentin (24 Ianuarie 2013, 10:23)
Da
Sa-i culeaga, numai sa rezolve problema!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
micoroi teodor (31 Ianuarie 2013, 14:03)
oare
pai ce problema sa rezolve domule archiudean florin ,ia incercati sa aveti initiativa si sa intreati in direct la marile posturi tv ,nu aveti nici o sansa ,sant ei destepti romaniei care ne arata si ne zice cum trebuie facut si noi trebuie sa fim prosti care ne uitam si ascultam ce spun destepti,nu mai bine vreo 10 posturi gen OTV unde mai te lasa sa mai zici ce i-ti trece prin cap si nu esti cenzurat,problema se rezolva singura NU te uiti la postul care nu i-ti place ,de acea sa inventat telecomanda,acesta agentie CNA cu seful mumit de gvern cui poate sa slujeasca ?poporului ?am dubi.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
titirisca (1 Martie 2013, 18:17)
analfabet
Dupa ce vei invata sa scrii si sa citesti in limba romana, apuca-te sa-ti exprimi liber opinia! Pana atunci, nu pot sa-ti transmit decat ,, inapoi in copac!,,
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Alex (24 Ianuarie 2013, 12:34)
Pai si ce vrei?
Vrei cumva sa apara peste tot ca Plugarul sau Vasilica Carstocea au avut ideile cele mai multe? Atata timp cat se realizeaza ceva, chiar conteaza cine a avut ideeile?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mac (4 Februarie 2013, 18:55)
copyright
din 1000 de idei sper sa se adune un punct de vedere corect.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
dorin (17 Februarie 2013, 20:52)
petitia interesul publicului
c.n.a-ul cauta sa zica ca are activitate,,dar pina acum nu au vazut cum sunt madamele astea mai mult dezbracate decit imbracate la tv, de tii rusine sa vezi o emisiune daca esti cu copii sau nepitii linga tine?? ei nu au copii?? iar limbajul trivial folosit in unele emisiuni de divertisment gem pro-tv , b1tv, kanal d, etc,, nu va da de gindit, ce cultura suburbana se foloseste ?? ce sa invete copii ?? limba romana e calcata in picioare unde mai sunt emisiunile de bun gust , de cultura de educatie in primul rind??
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marian (18 Martie 2013, 09:22)
ia uite
uite cum gandesc multi!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Archiudean Florentin (24 Ianuarie 2013, 10:22)
De acord!
Sunt de acord cu ceea ce spune Dl Ardeleanu! Trebuie reglementata ''beton'' aceasta problema odata pentru totdeauna!'
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mihai A (24 Ianuarie 2013, 10:25)
Nu inteleg !
Da, nu inteleg ! Pai sa ne explice concret ce vor sa interzica. Ardeleanu are dreptate, in text e o abureala, probabil ca CNA sa-si consolideze pozitia de cenzor si noi sa zicem "DA !!!". E , uite ca eu nu o semnez ! Ca nu stiu ce e asta !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dan Ghinies (24 Ianuarie 2013, 12:08)
subscriere la comentariul dlui Ardeleanu
Sunt foarte multe aspecte care ar trebui corectate in domeniul audiovizualului. In primul rand in activitatea CNA si in delimitarea competenteleor acestei instituitii. Va rog sa elaborati un program de masuri, inclusiv legislative, in acest sens si noi, publicul, il amendam , chiar daca gusturile noastre se situeaza intre manele si Bach, ca sa ne referim la muzica, intre manechine goale si Monet ca sa ne referim la cinefoto "moderna', versus arta plastica, intre pornografie si asceza ca sa ne referim la social si intre saracie si politica, referindui-ne de aceasta data la acelasi social, degradat, sper nu irevocabil, de maneaua din politica instaurata la noi sub masca democratiei.
In aceasta diversitate de opinii cine are drept sa hotatasca? Indiscutabil cei care sunt instruiti si, in acelasi timp, de buna credinta. Audiovizualul are in prezent un impact in educatie incomparabil mai accentuat decat scoala. Privita din aceasta perspectiva, independenta posturilor de televiziune devine discutabila peste limitele care incalca principiile moralei. Pornim, cu programul de masuri amintit mai sus, de la Cele 10 porunci, mai adaugam cate ceva specific traditiei sanatoase de popor european - unul dintre cele mai vechi !- al romanilor si votam cu drag!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Marcel Marinescu (15 Februarie 2013, 08:27)
perfect de acord cu opinia ta
Titlul petitiei este excelent, dar am tot cautat sa inteleg si eu ce intelege CNA prin interes public.... tot ce am inteles a fost ca CNA vrea o sustinere neconditionata din partea cetatenilor.
Am intrat cu gandul de a semna petitia, am tot cautat sa vad ce masuri, opinii, principii contine.... dar nimic!
Sincer ma simt manipulat.... faca CNA-ul doreste sustinere, sa-si declare deschis si principiile dupa care se ghideaza si pe care le doreste a fi sustinute de cetateni.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Golescu (24 Februarie 2013, 18:11)
Nu inteleg nimic!
Foarte subiectiva descrierea petitiei. Am intrat cu intentia de a semna, dar nu am inteles daca, pana la urma urmei, este in favoarea cetatenilor sau in defavoarea lor. Cand incerci sa astupi gura Mass Mediei, nu prea miroase a bine. Ma scuzati, dar cine nu doreste sa se uite la o inmormantare sau la orice alt eveniment nu prea bine venit, are posibilitatea de a schimba programul tv sau de a inchide tv-ul. Sper ca nu ati considerat ca romanii sunt usor de manipulat si vor inghiti usor o astfel de petitie. Daca doriti sa votam ceva, va rog sa fiti mai generosi in detalii.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Adrian (23 Ianuarie 2013, 16:06)
si eu cu ce votez?
Ne cereti sa semnam... ce? O intentie?
Ma astept la ceva mai mult de la o institutie platita din bani publici. Veniti cu propuneri concrete si abia dupa aceea ne puteti cere semnatura/parerea.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Marcel Marinescu (15 Februarie 2013, 08:36)
da.... propuneri concrete
si votul sa se faca concret, aferent fiecarei propuneri!
Intr-un pachet cu 10 - 20 de propuneri bune se mai pot "strecura" si propuneri care sa urmareasca interese obscure!
si atunci noi ce facem?
sustinem si raul pentru ca vine la pachet cu intentiile bune?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
danciu ianole (23 Ianuarie 2013, 17:32)
TREBUIA DE MULT LUATA ACEASTA DECIZIE
in GERMANIA , politica e pe ultimul loc ca timp si audienta la TV. cultura ivica obligatiile si drepturile cetateanului ar trebui sa iasa in evidenta in mass-media ! nu certuri barfe "becalisme" ..injurii, amenintari !
subliniez pe aceasta cale ca terorismul este prost inteles in ROMANIA ! cuvantul teroare, terorism in dex-urile ROMAN, ENGLEZ FRANCEZ , nu apare atac armat decat in ultima instanta.. dar terorismul in principal ca idee se refera la inducerea starii de frica, panica, etc. asta o fac POLITICIENII cu toti ROMANII. politicienii sunt cei mai mari teroristi ai tarii !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Robert Rosca (23 Ianuarie 2013, 15:00)
Va deranjeaza doar inmormantarile in direct si...
Va deranjeaza doar inmormantarile in direct si OTV-ul ?
De ani buni nu faceti nimic, domnilor de la CNA!

Am ajuns sa privim prostitutie in direct la ProTV, iar "stirile de la ora 5" au devenit o norma pe toate posturile!
Nici la desene animate nu poti lasa un copil! Acolo cine controleaza si cine interzice Minimax-ul, etc?
De HBO nici nu mai zic! Se poate pune bulina rosie de cutremur pe acel post bordel! Pe acesta cine-l interzice la CNA? NIMENI!!!

Va legati numai de OTV si miroase a decizie politica daca va limitati doar aici!
De TALKSHOW-rile mincinoase cine raspunde la CNA? Sau minciuna e la ea acasa pe cablul romanesc?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Sanda (23 Ianuarie 2013, 18:45)
Hai sa lasam atitudinea asta tipic romaneasca, vrei?
Din moment ce ai semnat petitia, inseamna ca esti de acord cu textul ei. Vrei sa faci ceva sa schimbi in bine situatia actuala? Primul pas e sa reactionezi, ceea ce ai facut deja. Hai sa nu mai fim atat de neincrezatori. Ideea e ca se doreste o schimbare care sper sa aiba rolul unei piese de domino.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Adrian (1 Februarie 2013, 19:12)
Din moment ce comentezi astfel, habar n-ai pe ce lume traiesti!
De fapt, traiesti pe unde apuci prin cele tari straine. Sandica, s-ar putea ca domino-ul sa ajunga pana la tine in casa si sa-ti rastoarne bibelourile. Hai sa nu mai fim increzatori de ce? Este atata limpezime si luciditate in deciziile CNA incat te dor ochii de atata stralucire? Te-au informat de te-au rupt pana acum si dintr-o data pot lua decizii regale? Hai mai intai sa nu mai fie numiti politic. Ar trebui ca petitia CNA sa se intituleze: interesul public mai presus de cel politic. Si-n care sa ceara sustinerea salvarii institutiei de cioflingari si ciolanari. Cred ca te uiti doar la PRO TV International si citesti mult din Tango!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mihai (4 Septembrie 2013, 10:18)
bobita
0729754777 va rog sa scoateti posturile de televiziune tvr1 si tvr2 de pe cablu de pe toate televizoarele din programe. mihai coboras.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Ana Dan (28 Ianuarie 2013, 19:22)
Insuficienta relatarea.
Asa cum bine spune Robert Rosca,inclin sa cred ca aveti doar interese nu si intentia de a radicaliza toate enormitatile care se difuzeaza in prezent pe majoritatea posturilor de televiziune.Cand apare o personalitate ca Dan Puric,Florin Piersic si multi altii care aduc o doza de spiritualitate,e sarbatoare in casele romanilor.Faceti domnilor sarbatori din astea in fiecare zi,si noi va vom sprijini! Ne-am saturat sa vedem zilnic scandaluri si barfe si agramate care peste noapte ajung vedete tv,datorita voua!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Marian (23 Ianuarie 2013, 18:47)
Un pas înainte
Vreau să vă felicit, în primul rând, pentru închiderea postului OTV, cancerul societății românești de după Revoluția din '89. Vreau să vă rog să nu vă opriți și să faceți curățenie în toată media audio-vizuală, în special în cea vizuală care, din păcate, s-a OTV-izat excesiv în ultimul timp. Vă dau doar câteva exemple de emisiuni și posturi tv care, mie unul, îmi creează o stare avansată de disconfort și de greață, în aceeași măsură - Happy Hour (Pro Tv), Știrile de la ora 5 (Pro TV), Acces Direct (Antena 1) Un Show Păcătos (Antena 1), Agentul VIP (Antena 2), Poveștiri Adevărate (Acasă TV), Cancan TV (Acasă TV), Drept la Țintă (Kanal D), WoW Biz (Kanal D), și nu în ultimul rând, România TV, care s-a transformat peste noapte dintr-un post de știri, într-un veritabil OTV, chair mai agresit decât OTV-ul însuși.
Am dat doar câteva exemple. Asta nu înseamnă că sunt singurele emisiuni și posturi tv care promovează incultura și mă oripilează, pur și simplu. Ce mă interesează pe mine, omul de rând, ce a făcut pseudo-vedeta X, cu cine s-a mai cuplat, ce operație estetică și-a mai făcut, ce casă și-a mai luat, unde își face vacanța și cu cine, de ce și cum!
Chiar nu se mai promovează deloc cultura în țara asta? Avem filme românești și piese de teatru extraordinare care au fost date uitării și ''băgate la naftalină'', tocmai pentru a promova pornografia și nuditatea dusă uneori la extrem. Mulți merg pe principiul că dacă nu-ți convine, ești liber să ''abuzezi'' de telecomandă și să schimbi canalul, un principiu care nu are nicio legătură cu realitatea ! Vă rog să-mi spuneți și mie ce rezolv dacă dau de pe Pro TV pe Antena 1, de pe Acasă TV pe Kanal D, sau de pe Antena 2 pe România TV ? Vă spun eu - nimic. Peste tot aceeași mocirlă din care parcă nu mai ieșim niciodată ci, din contră, ne afundăm mai mult.
Până la sfârșitul lunii decembrie 2012, mai aveam și noi o ''scăpare'' prin canalele Discovery și Animal Planet. Cei de la RCS-RDS ne-au luat și această bucurie, pe motiv că este criză și abonații nu vor accepta să plătească mai mult pentru respectivele canale. Pe mine m-a întrebat cineva de la RCS-RDS dacă sunt de acord cu scoaterea acestor canale din grilă, mai ales că acum 6 luni, am făcut contract la ei doar pentru simplul fapt că erau singurii care aveau toate canalele oferite de Discovery ? Acuma dacă vrem să reziliem contractele, ne cer taxă de reziliere ! Criza a fost doar un motiv pueril pentru ca cei de la RCS-RDS să-și promoveze cele 3 canale de documentare lansate ulterior, care nu sunt nici pe departe la fel de bune ca cele oferite de Discovery, să mai lanseze 6 canale Digi 24 locale, să ne ofere 5 canale ungurești (ce nevoie am eu la Bacău de canale ungurești), și multe alte canale introduse doar ca să fie la număr, culminând cu ''extraordinarul canal tematic'', numit sugestiv SuperOne, pe care putem vedea, la orice oră din zi și din noapte, filme pentru adulți, pentru suma ''modică'' de 1 leu/lună, fără ca vreun abonat să ceară așa ceva, adică vrei nu vrei, plătești. Am uitat să vă spun că de la 1 ianuarie 2013, RCS-RDS, a scumpit abonamentul la cablu digital, de la 25 de lei (atât cât era când aveam toate canalele Discovery în grilă), la suma de 29 de lei/lună (chiar dacă nu mai avem niciun canal Discovery - asta apropo de criza invocată de RCS-RDS și de faptul că românii nu-și permit să plătească mai mult). Dacă nu ne permitem, ne cer ei. Inițial ''canalul tematic'' SuperOne era oferit doar abonaților care cereau acest lucru, ulterior obligându-ne pe toți să-l plătim, chiar dacă unii dintre noi nu simt nevoia ''să-și clătească privirea'' cu așa monstruozități. Am cerut și eu un punct de vedere celor de la RCS-RDS și ce credeți că mi-au spus, citez - ''dacă nu doriți canalul SuperOne, vă rog să mergeți la orice casierie RCS-RDS, dacă sunteți titularul contractului, și să faceți o cerere în acest sens, urmând ca în 30 de zile să primiți un răspuns'' - am încheiat citatul. Așa cum DigiFilm și HBO MaxPack sunt contracost și se introduc doar la cerere, nu era normal ca să se întâmple la fel și cu SuperOne ? Dacă nu mă credeți, vă rog să urmăriți link-ul următor http://www.rcs-rds.ro/televiziune-digi-tv/cablu-digital/pachet-digitalspecial. Adică bunica mea, vrea nu vrea, se uită la SuperOne, și mai dă și bani pentru ''șansa'' de a fi client RCS-RDS.
În încheiere, vreau să vă mulțumesc pentru ocazia pe care mi-ați dat-o de a vă scrie, și să vă rog ca, pe viitor, să nu faceți niciun rabat de la calitate și să faceți tot ce vă stă în putere pentru a promova cultura și a arunca ''la groapa de gunoi a societății'', toate acele derapaje care nu fac cinste acestui popor, să ''măsurați de 10 ori și să tăiați o singură dată'' atunci când oferiți licența unor canale din media și unor societăți de cablu, cum este RCS-RDS, care scoate din grilă ce canale vrea și când vrea, doar pentru a-și promova propriile canale care, din punctul meu de vedere, nu sunt bune de nimic. Vrem toate canalele Discovery înapoi în grila RCS-RDS.
Vă doresc toate cele bune și mult succes în demersul d-voastră, început ieri, odată cu închiderea closetului numit OTV.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
nicu ochean (23 Ianuarie 2013, 22:58)
raspuns
ar fi mai multe solutii: sa aruncati tv , sa va duceti la manastire, sa va taiati curentu, sa va duceti in munti, sa va legati la ochi, sau sa va culcati la ora15:30. s.a
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
dekar (24 Ianuarie 2013, 10:29)
pentru @nicu ochean
Domnule,iata de ce,intre altele, bruma mea de speranta ca se va schimba ceva in bine este minuscula: nici n-ai terminat de citit un comentariu care dincolo de fond s-a dorit sincer (cel de mai sus - "un pas inainte"...),ca l-ai si tarat in derizoriu,in ironia de rahat.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cata (25 Ianuarie 2013, 21:07)
pleosc cu palma-n mamaliga!
mda, asta da raspuns...gen OTV
e bine sa stai doar in fata televizorului...ne-ai lipsi de intelepciunea ta!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
voda stefan (24 Ianuarie 2013, 07:52)
diferente...
Domnul meu, sustin parerea D-voastra, cu privire la acele canale de televiziune si emisiuni. A-ti omis (dingreseala sau cu buna stiinta?) un post care este exact ca si OTV-ul. Anume, Antena 3. Si imediat dupa acesta Rtv si B1tv si Realitatea tv. In rest Dumnezeu cu mila, intentia este laudabila, sa vedem ce iase si abia dupa aceia sa ne punem mainile in cap. Dupa cum arata CNA-ul s-ar putea sa avem in scurt timp doar canalele trustului Intact.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marcela (24 Ianuarie 2013, 10:54)
un pas inainte
excelent comentariu,felicitari!!!!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
catalindubai (25 Ianuarie 2013, 12:59)
esti varza
ESTI UN BASIST CE SA MAI...////VAI DE VOI ..VA MERITATI SOARTA
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mihai (25 Ianuarie 2013, 15:42)
kgh
nota 10 ptr. comentariu
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cata (25 Ianuarie 2013, 21:11)
felicitari
felicitari pentru raspuns, nu te lasa afectat de comentariile tembelilor care se culca si se trezesc cu OTV
disciplina si educatia se face cu forta....pentru cea mai mare parte a populatiei...adica prostanaci si mediocri!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
cretu corina (5 Februarie 2013, 10:35)
Subscriu la acest comentariu !
Tot ce ai scris este absolut corect,te felicit!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
denisa (2 Martie 2013, 09:48)
felicitari
Felicita-ti parintii! Bravo! Ma bucur ca mai sunt si astfel de oameni. Toata consideratia mea!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Teodora (23 Ianuarie 2013, 20:05)
link
primul link de pe pagina cu anuntul petitiei (de pe site-ul cna) nu functioneaza.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mike (23 Ianuarie 2013, 20:24)
Jos cenzura!
Dreptul la libera exprimare este garantat de Constitutie - legea fundamentala a oricarui stat! In acelasi sens, fiecare poate decide la ce se uita la TV, se presupune ca poate judeca - ce e adevarat si ce nu, ce e bine, ce nu! Jos cenzura tovarasi dictatori!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Savu (23 Ianuarie 2013, 20:58)
Televiziune care incita si scoate lumea in strada
Nu cred ca este cenzura,masurile trebuiau luate de mult ceea ce face antena 3 nu este televiziune,mai degraba este incitare la violenta,scoate lumea in strada,pai asta este libera exprimare a unei televiziuni,sa dea jos prim ministri si presedinti,bravo domnilor de la CNA,prea tarziu dar cum se spune nici o data nu este prea tarziu
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Tibi (24 Ianuarie 2013, 08:48)
Chestie de bun simt!
Da domnule,sa stam stramb si sa judecam drept.Oare dreptul la libera exprimare inseamna sa umblii in curu gol pe strada si sa injuri pe toata lumea?Pai hai atunci sa scoatem din vocabularul limbii romane cuvintele morala si bun-simt,se pare ca pentru destui de multi,aceste cuvinte nu mai au nici o valoare si cred ca nici nu le-nteleg sensul.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Razvan (23 Ianuarie 2013, 20:39)
sistem de presa ineficient si lipsit de profesionalism
Aveti o idee f. buna cu aceasta petitie si o semnez. Din pacate, ,, profesionistii" din presa romaneasca, in marea lor majoritate, apeleaza doar la copy si paste pentru o informatie si o lanseaza fara se verifice. Zeci de trusturi de presa fac asa ceva. Am dovezi clare. Pacat ca s a ajuns ca din cauza unor informatii furnizate gresit , unele persoane sa si puna capat zilelor.
Si chiar ar trebui sanctionati, pentru ca apeleaza la orice pentru un pic de raiting. Rusineeeeeeeeeee saltinbancilor si din presa..pacat ca aici nu pot da nume....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
marian (23 Ianuarie 2013, 20:25)
credeti ca o sa avem mai multa putere decia banii...
credeti ca o sa avem mai multa putere decia banii mogulilor?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Raducanu Nicu (23 Ianuarie 2013, 20:39)
De acord !
Dar la fel de bine putem sa nu le urmarim emisiunile si asa o sa le scada audienta ,dar pacat ca in Romania sunt prea putine gusturi educate si ne inghit ceilalti !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Grabovschi George (23 Ianuarie 2013, 20:47)
Interes public
As dori ca reclamele sa dureze mai putin,maxim un minut, si sa se difuzeze intre emisiuni nu in timpul lor,multe sunt obositoare si inutile.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Plugarul (23 Ianuarie 2013, 23:56)
Sustin
Sustin. Parca era vorba ca si nivelul de sunet al reclamelor sa fie limitat, sa nu ne sparga urechile cum intra pe post.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Eliza (11 Februarie 2013, 12:40)
De acord!
Asa este...reclamele sunt doar un subiect. S-a mai inventat si "promo"care mai ocupa si acesta inca pe atata timp pe cat si reclamele...in total, ca sa vezi un film de o ora si jumatate pierzi inca o ora in plus. Asa umplu ei spatiul de emisie , ceea ce are doua avantaje : fac bani cu reclamele si economisesc bani nemaiavand nevoie de emisiuni suplimentare gratie acelui pachet promo care mai "mananca" din timp.
In plus, o reglementare clara privind nivelul sonorului pachetelor publicitare este absolut necesara !!! Usor-usor sunetul a devenit din ce in ce mi puternic in timpul reclamelor, asa incat acum e intr-adevar insuportabil
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Felix sov (23 Ianuarie 2013, 20:59)
CNA = instrument politic.
CNA este un instrument politic, si un devorator de banii publici , asta de la infintare, pana la moarte,_(poate nu mai asteptam mult)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Iuliana (23 Ianuarie 2013, 21:30)
Multumesc
Multumesc pentru implicare . Sper ca rezultatul sa fie cel asteptat .
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Iulian Munteanu (23 Ianuarie 2013, 21:53)
Dupa cum Mircea Badea zice in mod constant in...
Dupa cum Mircea Badea zice in mod constant in emisiunile lui, interesul publicului difera de interesul public. Educatia si bunul simt primeaza. Can-canul si tabloidizarea nu au ce cauta in interesul public. Stirile sportive nu inseamna doar fotbal (Protv si in special Steaua- chiar imi place acest club dar devine obsesie datorita stirilor sportive de la Protv). Comentatorii sportivi ar trebui sa sustina un fel de examen (multi spun niste gogomanii mai mari ca ei si sunt subiectivi in timpul unui meci) cu exceptia celor de la TVR care sunt impartiali.
Obligativitatea difuzarii de EMISIUNI EDUCATIVE si de cultura (generala) la televiziunile generaliste si de stiri (de genul Vrei sa fii miliardar)!
Asta e parerea mea.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
gigi (23 Ianuarie 2013, 21:55)
asa
ai mare dreptate
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Adi (23 Ianuarie 2013, 22:04)
Bravo
De cand asteptam sa luati o masura impotriva tuturor programelor TV, "infestate" de sex,crime,scandaluri VIP,injuraturi in direct,tot ceea ce a aparut dn "90 incoace.Erau emisiuni mult mai frumoase "in epoca Ceausista"decat cele de acum.Bravo si succes in tot ceea ce va propuneti.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Danyel styl (23 Ianuarie 2013, 23:03)
Sa vedem viata asa cum au creato politicieni Romani
Domnilor parelile sunt inpartite.Daca privesti lucrurile asa cum sunt in Romania asi spune ca copii nostri trebuie sa vada numai lucruri frumoase dar cum vor sti in ce tara traiesc asa cum e ia cum vor sti cum sa separe raul de bine cum sa se fereasca de raul ce sa infiripat in Romania si se pare ca nu se va termina nici in 20 de ani cum vor sti ca saracia si mizeria si hotia sunt la tot pasul si in toate instituiile statului ,ca cat de cinstit si corect ai fi mereu se gasesc alti care nu ati va da dreptate daca nu iesti in hora.Cat medici nusi fac datoria,mor oameni de la o simpla gripa sau entorsa Politia e conrupta Justitia la fel Guvern Presedentie oameni cu bani fac legea clanurile mafiote la fel cat noi suntem tratati ca slugi sclavi salari de mizerie munca neplatita uni iau prea mult alti mai nimic.Deci concluzia e ca noi Romani traim intro tara bolnava infecta plina de oameni infometati si alti lacomi nui mai satura nici Dumnezeu.Iar cat institutia voastra e politica sau sustinuta politic nu prea aveti incredere CNA ar trebui sa fie o institutie condusa de oameni independenti oameni din viata publica alesi prin vot popular nu numiti politic de partide politice etc.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Plugarul (23 Ianuarie 2013, 23:46)
Ce anume solicitati ?
Ce anume solicitati ? Ceva concret pe puncte Stimati care ati inceput petitia.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
G.Radu (24 Ianuarie 2013, 00:12)
Concret?
Ca trebuie facut ceva stim si noi, nu ne spuneti nimic nou. Dar cu ce anume trebuie sa fim de acord ca sa semnam petitia?
Cu "Drumul de la domnia bunului plac la cea a bunului simţ trece şi pe la CNA"? Asta stiam si noi si ne bucuram ca ati aflat si dumneavoastra.
Cu faptul ca "Moartea unei personalităţi publice pare a fi momentul cel mai râvnit al unei televiziuni, iar cazurile recente, cum ar fi cel al lui Adrian Păunescu, al lui Şerban Ionescu sau al lui Sergiu Nicolaescu confirmă acest trist şi nefiresc adevăr"? Cred ca glumiti, daca va imaginati ca mizeria televizata se refera doar la cateva inmormantari. Uitati tiganeala, minciunile, manipularile, injuriile, becalizarea, manelizarea si prostituatele aproape despuiate care apar zilnic pe toate canalele.
Cu faptul ca "Este timpul ca riposta să vină din două direcţii: de la cetăţeni şi de la CNA" sunt de acord. Asteptam "riposta" dumneavoastra concreta, ca sa decidem daca suntem de acord si cu ea. Nu ne cereti noua sa ripostam, fara sa stim ce doriti dumneavoastra sa faceti.
Apropo, vi se pare ca ma interesa faptul ca sotia si amanta lui Nicolae Guta s-au paruit si batut in direct la Cancan TV? Ei bine, "ziaristii" altor canale au gasit de cuviinta sa ne arate asta la stiri, in caz ca am pierdut emisiunea...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Bădulescu Romeo-Vasile (24 Ianuarie 2013, 00:38)
Nu sunt de acord
1. ,,Drumul de la domnia bunului plac la cea a bunului simţ trece şi pe la CNA. Sau mai precis ar trebui să treacă."

În ce fel, în ce condiţii, cum anume, care sunt competenţele C.N.A. în probleme legate de ,,bunul simţ"? ce calificare au membrii C.N.A. în chestiuni legate de ,,bunul simţ" aşa încât să dea hotărâri valabile la nivel naţional?
O să devină Consiliul Naţional al Audiovizualului şi al ,,Bunului Simţ"?

Mai exact, în opinia C.N.A. unde anume ar fi ,,locul" C.N.A. pe ,,drumul" la care face referire?

2. ,,Este timpul ca riposta să vină din două direcţii: de la cetăţeni şi de la CNA."

În realitate C.N.A. nu poate să spună când ,,este timpul" pentru vreo ,,ripostă" sau altceva din partea cetăţenilor.
Numai cetăţenii hotărăsc când este timpul respectiv.

C.N.A. poate să spună când ,,este timpul", numai în legătură cu acţiuni (sau altele) ale C.N.A.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
GreenEarth (24 Ianuarie 2013, 06:46)
JOS CNA - AVEM TELECOMENZI
Io zic sa va vedeti de treaba sa puneti mana pe o lopata sa ajutati la dezvoltarea Romaniei si sa ne lasati pe noi sa alegem la ce sa ne uitam pentru ca avem telecomanda sa schimbam canalu daca nu ne place, coruptilor politic mancati banii Romaniei degeaba JOS CNA si redeschideti OTV aia e singura televiziune la care ma uitam si aflam adevaru acu trebe sa ma uit la decizia voastra de rahat , iadu sa va mance incet incet pe rand unu cate unu Amin
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (24 Ianuarie 2013, 09:00)
engleza-romana ???
Bravo, GreenEarth !, stai bine la engleza (oare ?), insa ma greu cu limba romana....ai uitat principiul de baza: "carnea de porc si gramatica limbii romane sunt chestii greu de digerat".
Imi place indemnul tau pur marxist: "...sa puneti mana pe o lopata sa ajutati la dezvoltarea Romaniei..."...dar daca punem mana pe surubelnite, rindele, fierastraie, se poate sau vei sari muscat e fund ?....daca n-avem lopata si luam cazmlele in loc de...se poate ?
Odata cu inchiderea OV-ului a disparut si maimutareala....acum nu mai avem distractie gratuita....ce e facem ?
OTV nu s-a bagat pe gatul nimanui, totul deinde de vrei sa-l accepti su nu...accesul la telecomanda inca e liber.
Acum nu ai avem fanii de Colentina, vehementii de Pantelimon....nu ai avem distractie (circ) !!!!!....ce ne facem ???.....viata trista.
Draga GreenEart, iti urez noi si noi succese in intrecerea capitalista pe ramura si sector, sa atingi noi si noi culmi in dezvoltarea societatii capitaliste multilateeral dezvoltate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ION (24 Ianuarie 2013, 10:29)
RASPUNS
Cel care a comentat mai sus este reprezentantul PULIMII vorba lui dr. Oprescu.E si el unul din cei multi care i-a adus la putere pe cei de acum.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
basescu (25 Ianuarie 2013, 15:48)
?
pai astia vin dupa timpul lui boc6....portocala vanduta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gheorghe (30 Ianuarie 2013, 18:56)
RASPUNS la RASPUNSUL lui ION
Ma' Ioane ma! Vorbele tale te definesc!
Pacat, ca aveai nume de om.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
robespiere (12 Martie 2014, 12:04)
Catastrofal!
Aoleu! Ai gresit! Ai uitat doua virgule in text!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
LICA (23 Ianuarie 2013, 08:55)
solicitam curatenie in media, prin desfiintarea...
solicitam curatenie in media, prin desfiintarea closetului de tampizat cetateni numit pompos OTV.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
ilie (24 Ianuarie 2013, 08:56)
otv
DOVADA CA A INCHIS TELEVIZIUNEA OTV UN POST AL MEU PREFERAT SI AL SUTE DE MI DE TELESPECTATORI - ACEI DE LA CNA SUNT MARI EXCROCI SI SARLATANI.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
DAN (24 Ianuarie 2013, 08:58)
CNA
AI MARE DREPTATE ILIE ASTA AU ASTEPTAT SA INTE ASTIA LA PUTERE SI ACEI INTERLOPI DE LA CNA SA INCHIDA OTV
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mihai (4 Septembrie 2013, 10:28)
bobita
0729754777 va rog sa scoateti posturile de televiziune tvr1 si tvr2 de pe cablu de pe toate televizoarele din programe. mihai coboras.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mihai (10 Octombrie 2013, 11:47)
bobita
0729754777 va rog sa scoateti postu de televiziune animal planet de pe cablu de pe toate televizoarele din program. mihai coboras
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (24 Ianuarie 2013, 09:02)
pt. greearth
Bravo, GreenEarth !, stai bine la engleza (oare ?), insa ma greu cu limba romana....ai uitat principiul de baza: "carnea de porc si gramatica limbii romane sunt chestii greu de digerat".
Imi place indemnul tau pur marxist: "...sa puneti mana pe o lopata sa ajutati la dezvoltarea Romaniei..."...dar daca punem mana pe surubelnite, rindele, fierastraie, se poate sau vei sari muscat e fund ?....daca n-avem lopata si luam cazmalele in loc de...se poate ?
Odata cu inchiderea OV-ului a disparut si maimutareala....acum nu mai avem distractie gratuita....ce e facem ?
OTV nu s-a bagat pe gatul nimanui, totul deinde de vrei sa-l accepti su nu...accesul la telecomanda inca e liber.
Acum nu ai avem fanii de Colentina, vehementii de Pantelimon....nu ai avem distractie (circ) !!!!!....ce ne facem ???.....viata trista.
Draga GreenEart, iti urez noi si noi succese in intrecerea capitalista pe ramura si sector, sa atingi noi si noi culmi in dezvoltarea societatii capitaliste multilateeral dezvoltate.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (24 Ianuarie 2013, 09:05)
pt. dan si Iie
OTV=Vocea patriotului nationale !!!!
Dicsit !
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
NELU (24 Ianuarie 2013, 09:05)
PENTRU LICA
PENTRU LICA SAMADAU SA-MI BAG P... -N GATUL TAU .CU CE TE-A DERANJAT OTV ? CA A ARATAT REALITATEA SI CAT DE SAMADAU PROST ESTI?CA NICI PANA ACUM NU AI INTELES CAT DE IMPUTIT ESTI.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
UN OM (30 Ianuarie 2013, 19:03)
CA LA OTV?
Domnu' Nelu, dumneavoastra va exprimati exact ca la OTV!
Se vede ca nu va uitati degeaba. Ati prins esenta.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
vetuta (24 Ianuarie 2013, 09:11)
pentru nelu
bravo nelu asa este tara este plina de LICA samadai din astia prosti iar noi suntem jupuiti de interlopi sarlatani care au condus si condur romania in continuare.samadau asta acum doarme cu masa
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (24 Ianuarie 2013, 09:17)
pt. NELU si vetuta
Pt NELU:
In materie de injuraturi mai ai de invatat...mergi la profesionisti care chiar se pricep sa injure....
La capitolul injuraturi nu e loc pt amatori.
:))
Pt. vetuta:
....gramatica si carnea de porc....
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
vetuta (24 Ianuarie 2013, 09:21)
ptr alfred
alfred? nu vrei sa sugi putin si sa-mi dai si mie o limba in ppiizzda? esti CNA-ist intreaba pe nelu daca vrea sa io sugi si ceeace cred ca vrea da dupa ce ma face pe mine .apoi treci si la mine sa-mi faci curatenie la locul de munca.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Aiurea (30 Ianuarie 2013, 19:06)
Lucrezi la OTV?
Vetuta, lucrezi la OTV? Si nu faceti curat la locul de munca?
Inteleg, e prea multa mizerie...
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
george (24 Ianuarie 2013, 09:27)
CNA MAFIE
CNA,PSD,ARD,USL ACEEAS MIZERIE
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
NICUSOR (24 Ianuarie 2013, 09:29)
PENTRU ALFRED
ATENTIE ALFRED ESTE UN BOTANIST LIMBIST ASTA LUCREAZA CU MAFIA DE LA CNA
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gusti (24 Ianuarie 2013, 09:30)
Interesul public si al cetateanului
Inchidera CNA pentru a reduce o cheltuiala din BUGET o consider o urgenta in cadrul masurilor de austeritate generala.
Justitia condusa de un Finlandez sau German ca sa ne putem apara de CNA/Televiziuni si Presa daca ne consideram nedreptatiti pe banii nostrii nu pe bani publici.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
VETUTA (24 Ianuarie 2013, 09:34)
ASA ESTE
DA 30% DIN PROSTIMEA ROMANIEI NU ANTELEG ASTA SUNT NISTE VIERMI DE WECEU TARANESC
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (24 Ianuarie 2013, 09:37)
pt. NICUSOR (manca-l-ar mama de baiat destept !!!)
Ai vazut tu contrctul meu de munca cu CNA ?....Nicusorule, fii pe faza !, lumea e pina de d'astia ca tine.
NU rata nicio ocazie sa injuri !!!.....societatea nu va avansa fara injuratura adecvata.
Da-i 'nainte, ia oala cu rahat si manjeste-i pe toti din jur ! (nu cumva sa te spurci bagand degetul in oala !)
Succes in intrecerea capitalista ! :))
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (24 Ianuarie 2013, 09:41)
ptt. vetuta
carnea de porc si gramatica nu au nimic in comun cu CNA-ul , ci cu primii 8 anii de scoala.
Deh ! , complicat
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
NICUSOR (24 Ianuarie 2013, 09:46)
PENTRU ALFRED
DE-AI CA TINE NAIVI SUNT UNSAC NUMID RONANIA-NU MA MIRA DE ACEEA SUFERIT CA TINETI CU SARLATANII. INTERLOPII, CEI CARE IN 23 DE ANI DE CONDUCERE NU AU FACUT DECAT DEZAZTRUL CE ESTE ACUM IN ROMANIA.DA TU NU OBRERVI?SAU ESTI ASA O NEVERTEBRATA IN FATA UNUI ACVARIU NUMIT CALCULATOR.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
VETUTA (24 Ianuarie 2013, 09:49)
PENTRU ALFRED
HAI TU SI DA-MI O LIMBUTA IN AMBELE PARTI CA POATE INTELEGI SI TU CATECEVA
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Uliu (24 Ianuarie 2013, 10:02)
Petiție pentru ce?
Nu înțeleg obiectul petiției.

Nu înțeleg potențialul destinatar al acesteia.

Nu înțeleg pentru ce este necesar sprijinul populației.

Nu înțeleg, nu semnez.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Paul (24 Ianuarie 2013, 10:07)
Cine hotaraste?
Cine stabileste concret limitele intre interes public si interesul unor terte persoane?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Florin (24 Ianuarie 2013, 10:19)
Libertati civile
Nu sunt de acord cu petitia!
Aparent suna bine. Dar in profunzime nu este decat o alta limitare a libertatilor civile. Dar la noi exprimarea este o mizerie , continutul emisiunilor te face sa schimbi canalul, tehnic terleviziunile au numai probleme ( nu exista transmisiune in direct fara probleme la sunet) corespondenti de stiri care habar n-au pe ce lume se afla. Ar avea de lucru CNA ul daca ar si dori sa faca asta. Numai ca orice pretext de sporire a controlului pe continut e binevenit! Dupa mine CNA ul NU ar trebui sa existe! Nu este decat o ramificatie a politicului infiltrata de Servicii. Incendierea Raichstagului a fost un pretext pentru sporirea puterii lui Hitler si reducerea libertatilor civile in Germania. La fel, la 11 Septembrie s-a profitat din plin pentru a se incalca legal libertatile civile. Au inceput in Statele Unite si au extins si la Europa mijloacele respective sub pretextul luptei antiteroriste. In ce priveste petitia asta, nu este decat o alta manipulare. Daca moare o personalitate trebuie sa dai stirea! Problema e ca aici ar trebui sa intervina o autocenzura a inteligentei si a bunului simt a realizatorilor nu o imixtiune a legii!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfred (24 Ianuarie 2013, 10:22)
Pt. Nicusor si Vetuta
Stiti ca odata cu depunerea fiecarui "comentariu", oriunde si pe oricare site, se inregistreaza si IP-ul calculatrului de unde a fost transmis mesajul ?
IP-ul este identitatea calculatorului ce transmite un mesaj.
Mesajele depuse sunt o dovada a injururiei sau calomniei.
Avand IP-ul, se poate afla persoana care a folosit acel calculator.....de aici pornind, se pot scoate bani frumosi din proceesele de injurie sau calomnie.
Trebuie oarece timp si un avocat dispus sa faca bani fumosi.
Eu nu-mi permit sa injur sa jignesc pe nimeni., nu de frica unui proces sau alta temere, ci e chestie de standard personal.

Pt. Nicusor (in special):
De acord cu atitudinea impotriva celor ce ne viciaza (ingreuneza) viata prin coruptie ( "CU SARLATANII. INTERLOPII, CEI CARE IN 23 DE ANI DE CONDUCERE NU AU FACUT DECAT DEZAZTRUL CE ESTE ACUM IN ROMANIA")
Nicusor !, vreau sa stii clar ca CNA-ul mi-e drag ca sarea in ochi....numai ideea ca hotarasc ei in locul nostru ce, cum si cand sa vedem, imi repugna....altfel spus, eu cel handicapat si CNA-ul cel destept....alege el pt. mine....mi-ajunge sa decida altul in locul meu ce cum si cand sa vad la TV.
E dreptul OTV-ului si al lui Dan Diaconescu la exprimare publica, insa asta NU implica obligativitate din partea mea sa urmaresc OTV-ul...asa ca voi folosi telecomanda cum cred eu.
In materie de sarlatani si interlopi ce ne fac viata grea in tara asta, tu esti cam bland, eu sunt ceva mai dur, mai radical....insa deocamdata ii tin gura inchisa.

Pt.Vetuta:
Esti simpatca insa domenul tau de injuraturi este limitat....garantat NU poti injura cca 15 min. fara sa te repeti....trebuie invatata si chestia asta
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alfrd (24 Ianuarie 2013, 10:24)
pt. Florin
De acord cu tine in tot ce ai scris.....ai nota 10 de la mne ! :)
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Bogdan Roman (23 Ianuarie 2013, 09:13)
O initiativa foarte buna in care cetatenii...
O initiativa foarte buna in care cetatenii trebuie sa fie aliatii institutiilor care le apara dreptul de a respira un aer mediatic normal
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
alexandrescu maria (24 Ianuarie 2013, 10:30)
petitie pentru curatenie in tv
asteptam de mult aceasta initiativa.mai sunt si alte emisiuni in care trebuie aplicata.felicitari!!!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Dumitrescu Iulian (24 Ianuarie 2013, 10:35)
Mai frumos
Asi dori si eu o tv. la care sa te uiti de drag si in care frumosul sa abunde.Frumoasa initiativa!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Duddu (24 Ianuarie 2013, 14:18)
Subiectiv
Frumosul este un lucru pur subiectiv. Pentru îngrijorător de mulţi, OTV reprezenta ceva frumos sau, cel puţin, necesar. Doza cotidiană de violenţă.
Pun pariu cu dv. că o televiziune aşa cum cred eu şi alţii ca mine că ar trebui să fie (cu ştiri despre diverse realizări, despre succesele românilor pe diverse planuri, muzică de bun gust, filme de calitate, documentare interesante, ştiinţă, IT, talk-show-uri care să şi rezolve sau explice ceva, nu doar ca să umple norma, precum şi altele asemenea) nu ar face suficientă audienţă şi n-ar atrage destule reclame încât să poată exista. Da, din păcate reclamele sunt un rău necesar, dar şi răul ăsta poate fi gestionat şi negociat în folosul publicului.
Şi ar mai fi multe de spus, dar nu ştiu cât de util este şi nici dacă e locul aici.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mihai (20 Iulie 2013, 18:46)
bobita
va rog sa scoateti de finitiv posturile de televiziune realitatea tv, romania tv, kanal d, tv paprika, AKTA info de pe cablu de pe toate televizoarele din programe 0729754777. mihai coboras.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
mihai (4 Septembrie 2013, 10:25)
bobita
0729754777 va rog sa scoateti posturile de televiziune tvr1 si tvr2 de pe cablu de pe toate televizoarele din programe. mihai coboras.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Niko (24 Ianuarie 2013, 10:44)
care petitie?
aici nu este nici o petitie; faceti precizari clare asupra continutului: cui, cat, cum de ce? este de apreciat intentia voastra, dar de aici pana la petitie e cale lunga;
este necesar ca lucrurile sa se schimbe, dar oare o lege ar fi suficienta pentru a face curat in toata media romaneasca? pentru ca nu doar in televiziune avem probleme de limbaj, atitudine si continut; cu presa scrisa cum ramane?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
CAPATANA ANGHEL (24 Ianuarie 2013, 11:22)
PETIŢIE
Traumatizat din cauza avalaşelor de reclame ,sincronizaţi pe aproape posturile TV ca să nu am nici o alternativa .Pentru bani riscaţi pierdere de audienţă şi molestare verbală.Ordine în televiziuni este imperios necesar cât mai repede sătul de circ,dejecţii verbale ţinută execrabilă .Lăudabilă acţiunea CNA mai finisaţi o parte din privitorii TV .Succes
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Gurzun Mihai-Valentin (23 Ianuarie 2013, 13:44)
-
-
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Eugenia Ichim (24 Ianuarie 2013, 11:44)
sustin petetia
Sustin aceasta petitie care sa speram ca va deveni realitate la aplicare
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Radu Constantinescu (24 Ianuarie 2013, 13:21)
Posibila solutie
În genere publicul stie ce doreste şi trebuie respectat. Nu pot spune ca sunt adeptul restrangerii libertatilor presei, mai ales pentru ca exista riscul ca acest fapt sa se faca discretionar (spre exemplu sa fie lasat Badea sa faca pe cine doreste albie de porci si sa fie inchisa emisiunea lui Radu Banciu sau viceversa). Acesta este un risc major si sper sa nu se faca asta! Cu toate acestea, exista public numeros care doreste emisiuni de calitate (emisiunile Eugeniei Voda spre exemplu) insa acest public nu poate fi mai numeros decat cel al lui Capatos. Fapt de la sine inteles. Problema este ca televiziunile au inceput sa ruleze doar emisiuni gen Capatos pentru ca sunt "mai multi doritori", discriminandu-i practic pe ceilalti. Exista adesea raspunsul "sa schimbe canalul"! Adevarat! Exista in acest caz o alta situatie de rezolvare a problemei si anume programele cumparate individual. In acest caz, eu nu mai platesc pentru Antena daca nu ma uit la acel trust sau nu mai platesc pentru B1 sau Protv daca nu sunt interesat. Aceasta este o solutie cu mult mai buna decat interventia CNA. Atiunci fiecare post va fi "sponsorizat" de urmaritorii sai si se va vedea diferenta (deoarece eu sau altii ca mine, suntem dispusi sa platim mult mai mult pentru un post TV de calitate decat este dispus un telespectatot OTV sa plateasca pentru acel post). In acest fel, cei putini pot deveni mai profitabili iar piata libera va decide singura ce se poate sustine si ce nu!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
dinca maria (24 Ianuarie 2013, 13:21)
tvr cultural!
ultima dovada de "dorinta" de a educa publicul - prin televiziunea publica - este disparitia tvr cultural! sub pretextul reducerii cheltuielilor acestei institutii, s-a optat pentru cea mai anticulturala si neasteptata, pentru multi telespectatori, masura! pacat ca, in locul imbunatatirii grilei de programe a acestui post, a fost aleasa desfiintarea lui. merita oare felicitata conducerea televiziunii romane? eu cred ca nu si sper in revenirea la ganduri mai bune!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Mircea (24 Ianuarie 2013, 13:54)
CNA
Asi semna o petitie pentru desfiintarea CNA.
Noi telespectatorii avem telecomanda si discernamantul de a alege ceea ce privim.
CNA-ul exercita cenzura in audiovizual lucru care nu ar trebui sa se petreaca in Romania secolului 21
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Duddu (24 Ianuarie 2013, 14:07)
Trist
Am citit cvasi-textul petiţiei. Declamă nişte forme fără fond. Dacă semnăm petiţia asta, ce se va întâmpla mai exact?
Ştim cu toţii că "este timpul" să se întâmple ceva, să se cureţe media de vedetele de mucava, de certuri, injurii, bătăi, scandaluri, manele, nuduri, crime, accidente. "Este timpul" dintotdeauna. Dar mai bine de jumătate din populaţie nu vrea asta.
În al doilea rând, cultura este promovată într-un mod foarte plictisitor la noi. Te-apucă somnul înainte să înţelegi ceva dintr-o emisiune. Avem multe de învăţat în sensul ăsta.
Iar în altă ordine de idei, am citit comentariile de-aici, al celor care, vezi-Doamne, îşi doresc schimbarea, şi m-am înfiorat. Asta-i ţara pentru care vă luptaţi? Ăsta-i nivelul cetăţenilor de la care aşteptaţi ajutor?
Românii nu mai sunt în stare să deceleze o informaţie. Spurcă şi politizează din inerţie orice, nu contează despre ce e vorba.
În fine... Mai la subiect, sper să văd şi un plan concret de acţiune făcut cu pricepere şi care să fie viabil şi adaptabil situaţiei deplorabile în care se află mass-media şi (in)cultura românească.
Mult spor!
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Duddu (24 Ianuarie 2013, 14:20)
Subiectiv
Frumosul este un lucru pur subiectiv. Pentru îngrijorător de mulţi, OTV reprezenta ceva frumos sau, cel puţin, necesar. Doza cotidiană de violenţă.
Pun pariu cu dv. că o televiziune aşa cum cred eu şi alţii ca mine că ar trebui să fie (cu ştiri despre diverse realizări, despre succesele românilor pe diverse planuri, muzică de bun gust, filme de calitate, documentare interesante, ştiinţă, IT, talk-show-uri care să şi rezolve sau explice ceva, nu doar ca să umple norma, precum şi altele asemenea) nu ar face suficientă audienţă şi n-ar atrage destule reclame încât să poată exista. Da, din păcate reclamele sunt un rău necesar, dar şi răul ăsta poate fi gestionat şi negociat în folosul publicului.
Şi ar mai fi multe de spus, dar nu ştiu cât de util este şi nici dacă e locul aici.
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Daniel (24 Ianuarie 2013, 14:54)
Mai concret
nu se înțelege ce vrea această petiție. Pentru ce semnăm? Ca CNA-ul să stabilească în locul celor care semnează ce înseamnă „interes public”?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Daniel (24 Ianuarie 2013, 14:54)
Mai concret
nu se înțelege ce vrea această petiție. Pentru ce semnăm? Ca CNA-ul să stabilească în locul celor care semnează ce înseamnă „interes public”?
Raspunde    Comentariu nou     Recomanda:
Pagina 1/4 1 2 3 4