Exprimă-ţi opinia liber. Creează sau semnează o petiţie online.
image

Semnaturi "Spatii amenajate pentru biciclisti!!!", pagina 3

Facebook share
Pagina 3/7 1 2 3 4 5 6 7
Nume Varsta Sex Oras, Tara Data
201. Florian Popescu 26 m bucuresti, romania 16/04/2009 16:31
202. Ovejanu Carina 18 f Bucuresti, Romania 16/04/2009 18:11
»»
Este una dintre cele mai stupide restrictii impuse de Guvernul Romaniei. Sunt de acord cu petitia dar de asemenea sa le spuna si 'pietonilor' sa nu mai circule pe traseul biciclistilor si sa nu isi mai lase parintii copii sa se joace peste tot, altfel nu se intampla ce se intampla.
Raspunde     Recomanda:
203. Filip Ciurel Marian 17 m Bucuresti, Romania 16/04/2009 21:09
»»
Astea le-a intrecut pe toate. Parcurile sunt cele mai sigure locuri pentru biciclisti, iar pe pistele de biciclete (si asa putine) de-abia se circula. Noi unde ne vom mai putea plimba cu bicicletele? Printre masini? Sau pe trotuar printre oameni? Ne riscam noi viata sau punem in pericol vietile si sanatatea pietonilor???
Raspunde     Recomanda:
204. kerOsen 18 m arad 16/04/2009 21:12
»»
propun o conventie: anularea acestei ordonante din 2002 care interzice plimbarea cu bicicleta in parcuri...in schimb sa li se interzica "shmekerahilor" sa se plimbe prin parcuri ascultand muzica la telefon la maxim...ca doar parcurile sunt spatii pentru recreere...
Raspunde     Recomanda:
205. cotruta teodora 16 f bucuresti , romania 16/04/2009 21:24
»»
VA ROOOG..SCOATETZI ACEASTA ''LEGE''..PLIMBARILE CU BICICLETA PRIN PARC SUNT TOTUL PT MINE..
Raspunde     Recomanda:
206. Roxi 19 f bucuresti 16/04/2009 21:58
»»
sunt de acord. e aiurea sa ai bicicleta in bucuresti si sa nai unde sa te plimbi. parcul ar fi fost ideal, dar cu noua "lege" ...... in fine.
Raspunde     Recomanda:
207. Obada Costel 20 m Bucuresti , Romania 16/04/2009 22:04
»»
Daca in parcuri nu mai avem voie...unde altundeva putem sa ne mai dam?Printre masini???
Raspunde     Recomanda:
208. Stefan Ionescu 19 m Bucuresti 16/04/2009 22:27
209. Manaila Ioana 15 f Romania Bucuresti 16/04/2009 22:38
»»
Daca nici in parcuri nu e voie cu biciclete atunci unde? in alte tari nici makar nu se folosesc masinile...bicicletele sunt bazele iar noua ne interziceti sa ne plimbam cu bicicleta? e absurd
Raspunde     Recomanda:
210. Dragomir Dan 19 m Bucuresti, Romania 16/04/2009 22:44
»»
Cu toate ca Bucurestiul dispune de piste de biciclete special amenajate, acestea sunt de cele mai multe ori impracticabile, singura alternativa ramanand trotuarele aglomerate si strazile periculoase, pline de masini. Pt cei experimentati poate ca nu este o problema foarte grava, insa sunt multi copii care au de suferit de pe urma acestei hotarari total neinspirate. sunt numite parcuri in care intradevar e periculos sa mergi cu bicicleta, insa in I.O.R nu se pune problema.
Raspunde     Recomanda:
211. VreAu CioColaTa 15 f Bucuresti, Romania 16/04/2009 22:50
»»
De unde le o fi venit ideea asta de dobitoci nu stiu...am iesit si eu din tara anul trecut..si am trecu prin austria elvetia...etc...vreau sa zic ca am ramas uimita[trecem peste curatenie..care e deja un subiect inchis in romania..nu mai am ce discuta despre asta] dar in fata unui conservator erau..cred k sute de biciclete..cred si eu...ca acolo nu e atata poluare si oamenii sunt mai sanatosi...daca ne interzice plimbarea cu bicicleta nu vom ajunge niciodata ca ei...e o prostie...si chiar dak ar fi doar locuri amenajate..pana in ele cum cari bicicleta? in ghiozdan?
Raspunde     Recomanda:
212. Gloria 16/04/2009 23:02
213. Vlad Campean 18 m Bucuresti 16/04/2009 23:28
»»
Am citit recent un articol scris de un..pensionar..care spunea ca nu poate sa se plimbe cu nepotii prin parc de biciclete..Nu mi se pare corect sa se interzica accesul bicicletelor in parc..Parcurile sunt pentru toata lumea.pe strada nu avem voie,pe trotuar nu avem voie...nu am fi indreptatiti ca atunci cand gasim un om pe "pista de biciclete"(unde exista una) sa dam peste el,cum se intampla in tarile EUROPENE??
daca vreti sa fim "europeni" sa fim si cu asta...nu exista asa ceva,sa interzici in parc bicicletele...
Raspunde     Recomanda:
214. Alin 23 m Bucuresti, Romania 16/04/2009 23:42
215. Petre Nicoleta 16 f Bucuresti 16/04/2009 23:48
216. teodoraaa 16 f 17/04/2009 00:01
»»
deci..este cea mai mare prostie..dak membrii UE v-ar auzi k punetzi asemenea interdictzii ( strict ilegale )...v-ar impushca. scoatetzi acele placutze ..ma rog oricum vor disparea..in maxim o saptamanaa:))) si parnaie mancatzi dk se afla k mai punetzi si amenzi pentru k circulam cu bicicleta:)))
Raspunde     Recomanda:
217. Chirobocea Alina 24 f Bucuresti 17/04/2009 00:12
218. Muresian Catalin 17 m buc 17/04/2009 00:40
219. Georgiana Ianachis 40 f Bucuresti 17/04/2009 07:52
»»
Aceasta ordonanta a intrat in vigoare, pretextand ca au fost copii accidentati de catre biciclisti.Dar copiii au locuri special amenajate pt. ei,astfel incat sunt complet feriti de ,,marele pericol":bicicleta!
Raspunde     Recomanda:
220. IONESCU SIMONA 40 f Bucuresti 17/04/2009 11:45
»»
Este cea mai jalnica decizie, intr-o tara si intr-un timp in care cei ce-si spun STAT isi bat joc de toti ceilalti din ale caror contributii traiesc. Am vazut de curand la Londra, oameni in costum, mergand la servici cu bicicleta... Intr-o lume care acuza sedentarismul, noi interzicem mersul cu bicicleta?! ... scuzati, avem piste cu masini parcate pe ele si fara continuitate...
Raspunde     Recomanda:
221. Adrian Marculescu 28 m Bucuresti 17/04/2009 12:27
»»
Interzicerea bicicletelor intr-un parc mare precum Titan este ABSURDA. Cainii comunitari de ce nu sunt interzisi? De ce nu se iau masuri ca pe pistele de biciclisti sa nu circule pietoni, sa nu parcheze masini sau sa elimine bordurile inalte ?
Raspunde     Recomanda:
222. Razvan Filip 29 m Bucuresti, Romania 17/04/2009 12:43
223. Radu Vanca 28 m Bucuresti 17/04/2009 15:13
224. nemilos 20 m bucuresti, romania 17/04/2009 15:39
»»
n-ai cum s-o arzi in halul asta
Raspunde     Recomanda:
225. Violeta Ciurel 51 f Bucuresti, Romania 17/04/2009 21:45
226. Ilisei Andrei m Romania 17/04/2009 23:27
227. Marius G.Mihalache 41 m Bucuresti 18/04/2009 01:21
»»
Nu exista in acest oras piste pentru biciclisti, cele cateva sunt facute in bataie de joc. Lipsesc rampele.. acestea fiind necesare si celor care folosesc carucioare din cauza unui handicap motor. Singurele locuri sigure pentru deplasarea cu bicicleta sunt parcurile unde se pare ca nu mai este voie... rusine!
Raspunde     Recomanda:
228. Sebastian Huluban 35 m Bucurestui 18/04/2009 09:41
»»
Acum, cand in toata lumea se promoveaza deplasarea si mobilitatea nepoluanta, acum cand in toata Europa Centrala (Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia) se fac investitii in construirea de piste pentru biciclisti nu doar in interiorul oraselor, ci pe trasee nationale pentru promovarea turismului, noi ne intoarcem din nou in trecut. Pacat!
Raspunde     Recomanda:
229. Mircea Catalin m Bucuresti 18/04/2009 10:00
»»
nu mai suport tara asta...si nici nu pot fugi din ea, momentan, sa ma ...3 litere pe oamenii legii...:(
Raspunde     Recomanda:
230. Ionut Batrinu 32 m Bucuresti 18/04/2009 11:13
231. Pitigoi Daniel 28 m Bucuresti 18/04/2009 12:07
»»
Mi se pare o aberatie ce se intampla in tara asta dar asta le intrece pe toate sa nu ma mai pot plimba prin parc cu bicicleta adica mi se ia dreptul la miscare . Locuiesc in balta alba (Titan) foarte aproape de parcul ior si de curand s-a interzis cu bicicleta asa ca a-s intreba pe domni care au dat legea din respectivul articol unde ma pot plimba cu bicicleta ,pe bloc eventual. Apropo pistele amenajate in jurul ior nu au nici un rost ca ori sunt masini parcate ori sunt pietoni care te injur ca ii deranjezi asa ca nu ne mai ramane decat sa vindem bicicletele . TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL.
Raspunde     Recomanda:
232. Dumitrescu Cristian m Bucuresti 18/04/2009 13:30
233. Kover Paul 30 m Bucuresti 18/04/2009 14:47
»»
Sunt de acord mai ales acum cand s-a interzis si in IOR accesul biciclistilor, singurul parc unde mai era voie. Asta e ,o sa-mi cumpar role sa vedem daca le interzic si pe alea.
Raspunde     Recomanda:
234. Potlog Stelian 38 m bucuresti 18/04/2009 20:00
»»
sa se amenajeze piste ptr biciclisti in parcul IOR si in majoritatea parcurilor mari(nu este corect ca sa fim ingraditi astfel)si noi platim impozite ca toti cetatenii,si noi am contribuit la amenajarea acestor parcuri
Raspunde     Recomanda:
235. Grigore Vlad 20 m Bucuresti, Romania 18/04/2009 20:51
236. Lazar Robert 17 m Bucuresti 18/04/2009 21:48
237. Rusie Radu Gabriel 33 m Bucuresti, Romania 19/04/2009 10:35
»»
cand am auzit stirea la tv am crezut ca e o gluma. poate Suntem noi prea prosti si nu intelegem sensul vietii, dar dupa cate se vede, se promoveaza mai mult grandomania, plimbatul cu masina pe Beller si Dorobanti decat sportul si relaxarea in aer liber. In curand n-o sa mai avem voie nici sa iesim din casa sa mergem la serviciu, ca lezam integritatea masinilor parcate pe trotuare. Adica daca eu atata am, atata ma pot bucura de o bicicleta amarata cu care sa ies in weekend, dupa o saptamana de lucru si dupa ore pierdute aiurea pe drum in RATB pana la serviciu si inapoi, nici de asta sa nu ma mai pot bucura (de o iesire in parc)? Atunci pt ce mama naibii a mai facut Oprescu chestia aia duminica trecuta cu Capitala verde, cu iesitu la plimbare pe bicla? Poate sa ne dea de gandit ca de la acea data incolo o sa avem voie numai pe strazi printre masini, sa devenim donatori de organe din cauza taximetristilor si corporatistilor, la volanele smecherelor lor masini? Adica dupa ce ca traim intr-un oras infect, unde nu ai unde iesi sa te recreezi asa cum iti place, ca padurile se taie si sunt si asa la distanta mare la oras, noua celor fara posibilitati materiale suficiente, nu ne ramane decat sa ne transformam bicicletele de oras in din alea stationare de camera. Sincer, nu ma asteptam la o tampenie ca asta. La mai mare, traiasca Romanica cu tampeniile din ea...
Raspunde     Recomanda:
238. Amariei Cristian 24 m Bucuresti 19/04/2009 14:20
»»
E o aberatie - in nici o tara europeana nu exista o lege similara . Eu dau 2500 ron taxe la stat din salariu ca sa-si bata joc astia de mine , de noi. Ma gandesc din ce in ce mai serios sa emigrez !
Raspunde     Recomanda:
239. Cosmin 21 m Bucuresti 19/04/2009 15:08
»»
Mare e gradina lui Dumnezeu !
Raspunde     Recomanda:
240. Trifan Bogdan 24 m Bucuresti, Romania 19/04/2009 15:15
241. Ion Ana Maria 24 f Bucuresti 19/04/2009 16:10
»»
Mi se pare inacceptabil ca intr-o tara unde toti au inceput sa se preocupe de sanatate si poluare sa nu fim lasati sa mergem pe biciclete.
Dar in Romania nu ma mai mira nimic.
Raspunde     Recomanda:
242. Ion Daniel 27 m Bucuresti, Romania 19/04/2009 16:15
»»
"Salut, azi am patit-o si eu in parcul IOR, dupa ce ieri am cumparat o bicicleta pentru nevasta mea si am zis sa facem o plimbare. Se pare ca nu mai e loc pentru biciclisti in oras. Traiasca campaniile pentru o viata sanatoasa si reducerea poluarii, ca nu au nici un efect in Romania. In Suedia si Grecia erau biciclisti peste tot numai la noi se pare ca deranjam cu prezenta noastra, de, daca nu avem toti limuzine sa ne putem plimba in liniste." mesaj adaugat si pe: http://www.europafm.ro/stiri/interne/fara-biciclete-in-parcuri~n27982/?showStiri
=27982&noCache=1240146285#comment-115772
Raspunde     Recomanda:
243. DINU 42 m BUCCURESTI 19/04/2009 16:16
»»
e inadmisibila ca in parcul IOR sa nu mai putem merge cu bicicletele
SUNT DE ACORD CU ORGANIZAREA UNUI MITIG
Raspunde     Recomanda:
244. Panait Alexandru 28 m Bucuresti 19/04/2009 16:39
245. Viorel Ilisoi 41 m Bucuresti, Romania 19/04/2009 16:43
»»
Pai da!
Raspunde     Recomanda:
246. Stan Alexandra 22 f Bucuresti 19/04/2009 17:04
»»
Nu merg cu bicicleta dar cred ca un oras cu mai multe biciclete si mai putine masini mi-ar placea mai mult..De aceea trebuie sa-i tratam cu respect pe biciclisti..Nu sa strambam din nas atunci cand trebuie sa ne mutam pasii un metru mai incolo, de pe pista destinata lor
Raspunde     Recomanda:
247. Aurelian Codreanu 19/04/2009 19:05
248. Sorina 27 f Bucuresti 19/04/2009 19:14
249. Cazimir Roman 25 m Bucuresti 19/04/2009 23:19
»»
O idiotenie de lege care aduce tara intr-un stadiu si mai trist decat era inainte
Raspunde     Recomanda:
250. Anamaria Besleaga 22 f Bucuresti 19/04/2009 23:25
»»
huo!
Raspunde     Recomanda:
251. Rosoiu Traian 34 m Bucuresti 20/04/2009 22:12
»»
Buna ziua. Mi-as dori sa beneficiem de piste civilizate pentru biciclisti, atat pe strazile orasului, cat si in parcuri. Toata lumea e de acord ca poluarea si aglomeratia traficului e o problema, insa nu beneficiem decat de piste amenajate "la comanda" si mai nou de interdictii de circulatie in parcuri. Va multumesc.
Raspunde     Recomanda:
252. Craciunescu Paul Traian 21/04/2009 00:10
253. iulian 16 m bucuresti 21/04/2009 00:21
»»
total deacord , is nu numai..parcurile pentru asta sunt facute in prealabil.
Raspunde     Recomanda:
254. Vladu Valentin 41 m Bucuresti, Romania 21/04/2009 07:40
»»
solicit amenajarea de piste ptr biciclisti in fiecare parc
Raspunde     Recomanda:
255. Vladu Mihaela 40 f Bucuresti, Romania 21/04/2009 08:33
256. Lucia Burlacu 40 f Bucuresti 21/04/2009 09:50
257. Andreea Rusu 27 f Bucuresti 21/04/2009 10:34
258. gabi 21/04/2009 12:08
259. Orlando Alexandrescu 29 m Bucuresti, Romania 21/04/2009 12:15
»»
Daca un biciclist a lovit un copil, sa fie amendat cu 10000 RON, sa i se faca dosar penal, sa fie spazurat, impuscat si inviat, apoi sa i se repete tratamentul pana ajunge in Iad. Nu vad niciun motiv ca din cauza unui tembel sa fie interzisi toti biciclistii in parcuri.

Propun interzicerea circulatiei masinilor pe drumurile publice, deoarece chiar de curand o masina BGS a lovit un pieton SI L-A OMORAT si amendarea BGS cu 500 RON / angajat.
Raspunde     Recomanda:
260. florin lixandroiu 30 m bucuresti 21/04/2009 12:27
261. madalina manda f bucuresti 21/04/2009 13:17
262. iancu laura 23 f 21/04/2009 14:18
263. Aldea Stefan 33 m Bucuresti, Romania 21/04/2009 15:55
»»
mersul pe bicicleta trebuie incurajat, nu descurajat prin interdictii aberante. edilii si guvernantii ar trebui sa aprecieze eforturile noastre de a face din orasele in care locuim locuri mai putin poluate si mai curate, si sa nu ne puna bete in roate, ci sa ne creeze conditii cat mai bune de plimbat. mai bine ar interzice masinile si ar crea artere pietonale. ar fi un castig enorm pentru sanatatea fizica si mentala a populatiei, dar probabil interesul lor e altul...
Raspunde     Recomanda:
264. Tataru Robert 22 m Bucuresti 21/04/2009 21:48
»»
Mda... cretinismul este in floare in tara aceasta. Benzile sunt intr-o stare infecta, borduri la tot pasul, cu masini parcate sau pietoni complet hipnotizati de sagetile imprimate pe asfalt, acum pana si parcurile - ultimele locuri prin care ne puteam plimba fara frica unui accident cu vre-un taximetrist grabit sau vre-un smecher cu pile/bani ne sunt interzise. Incredibil.
Raspunde     Recomanda:
265. Anca Baciu 27 f bucuresti 21/04/2009 22:33
266. Robert Calin 41 m Bucuresti 22/04/2009 09:10
»»
O hotarare aberanta luata unilateral de niste anchilozati necunoscuti din unele primarii dar care ar trebui stearsa cat mai repede din practica Romaneasca actuala. Aceeasi aberatie se intanleste si in parcul Plumbuita, parc destul de mare cu alei late unde nu poti incurca pietoni.
Raspunde     Recomanda:
267. dicu liliana f bucuresti, romania 22/04/2009 09:37
268. Baias Cristina 34 f Bucuresti, Romania 22/04/2009 10:01
»»
E complet ilogic sa dispui o asemenea masura fara a se oferi o posibilitate alternativa. Astfel de activitati trebuie incurajate si extinse cat mai mult in timp, cu certitudine nu prohibite!
Raspunde     Recomanda:
269. ioana.dicu f bucuresti 22/04/2009 10:56
270. Raluca Munteanu f bucuresti 22/04/2009 11:35
271. Cristian MITITELU RAILEANU 35 m Tulcea, Romania 22/04/2009 11:40
272. Radu Atanasiu 28 m Bucuresti, Romania 22/04/2009 11:57
273. Ludovica Precupetescu f 22/04/2009 12:07
274. Alfonsina Busbache f 22/04/2009 12:15
275. mirabela catrava 26 f Romania, Bucuresti 22/04/2009 12:15
276. Cristina Ciornei f Bucuresti 22/04/2009 12:19
277. Climase Radu 39 m Bucuresti, Romania 22/04/2009 12:22
»»
sunt de acord cu petitia
Raspunde     Recomanda:
278. DANIELA 35 f Bucuresti 22/04/2009 12:24
279. Bogdan Catrava 41 m Bucuresti 22/04/2009 12:37
280. Diana Draganescu 25 f Bucuresi 22/04/2009 12:42
281. Svicicaru Viorel 39 m Bucuresti 22/04/2009 12:47
»»
Reglementarea e in seria cum sa facem Romania de nelocuit, in curand o sa reuseasca.
Sa se amenajeze piste de bicicle in parcuri, daca altfel nu se poate.
Raspunde     Recomanda:
282. Corina SCARALT f Bucuresti 22/04/2009 13:10
»»
Vreau sa merg cu bicicleta prin oras !!!!!
Raspunde     Recomanda:
283. Serban Obreja 24 m Bucuresti 22/04/2009 13:11
284. Grigore Ionel 33 m Bucuresti 22/04/2009 13:55
285. CHIRITA DANIEL 29 m bucuresti 22/04/2009 14:00
»»
legi de iti vine sa pleci din tara asta de kk
legi gandite cu dosul
Raspunde     Recomanda:
286. Romina Ricter 26 m bucuresti, romania 22/04/2009 14:15
287. Sergiu Vlad 28 m Bucuresti, Papua Noua Guinee 22/04/2009 14:16
»»
Cretini. E tot ce pot spune
Raspunde     Recomanda:
288. MARES EMANUELA 25 f 22/04/2009 14:21
289. Enescu Mircea m Bucuresti 22/04/2009 14:44
290. Skullz 28 m B ucuresti, Romania 22/04/2009 15:08
»»
In conditiile astea nu o sa mai avem voie nici pe role... si ci'ca Romanii sunt sedentari...
Raspunde     Recomanda:
291. Chitac Sofian 28 m Bucuresti, Romania 22/04/2009 15:12
»»
Da' cu tricicleta am voie?!?
Raspunde     Recomanda:
292. Razvan Barsan 20 m Bucuresti 22/04/2009 15:23
293. Bogdan Badiu 30 m Bucuresti 22/04/2009 15:40
»»
Interzicerea bicicletelor in parcuri mi se pare o masura abuziva si imbecila.
Raspunde     Recomanda:
294. Paun Marian m 22/04/2009 15:44
295. Ionel 33 m 22/04/2009 15:57
»»
In primul rand sustin petitia. In al doilea rand, oameni buni nu le mai dati idei cu piste speciale pt biciclisti in parcuri ca astia sunt in stare sa faca niste tarcuri ca la alea de plimbat cainii si sa-ti mai puna si taxa la intrare! Biciclistii ar trebui sa se poata plimba in voie prin parcuri fara restrictii. Nu mai reiau ce s-a spus deja in legatura cu pistele de biciclete care au fost facute cu c***l. Biciclisti din toate orasele uniti-va si protestati!
Raspunde     Recomanda:
296. Adrian Lazarean 22/04/2009 16:08
»»
Parcurile erau ultimele locuri in care te mai puteai plimba cu bicla. Asta pentru ca pistele de biciclisti sunt construite in bataie de joc.
Raspunde     Recomanda:
297. Costeniuc Diana 28 f Bucuresti 22/04/2009 16:16
298. Irina Burlacu 24 f Bucuresti 22/04/2009 16:18
299. Andrei Boros 32 m Bucuresti, Romania 22/04/2009 16:18
»»
Accesul cu bicicleta ar putea fi restrictionat doar in zonele cu locuri de joaca pentru copii mici, dar in toate parcurile mari ar trebui ca majoritatea aleilor sa fie accesibile biciclistilor.

Asa este in orice tara civilizata, nu numai ca se permite accesul bicicletelor, dar se si creeaza facilitati pentru acestea, cat si pentru siguranta lor si a pietonilor.

Numai in Romania se dau interdictii peste interdictii.
Raspunde     Recomanda:
300. Elena S 24 f Bucuresti 22/04/2009 16:27
Petitie, semnaturi in format: xls  pdf
Pagina 3/7 1 2 3 4 5 6 7